Gizemli Ses.

864 43 30
                                    

hos geldinizzzz bayan malfoylarr dmösdmösm (bence cok guzel bir karsilama) uzun zamandir size nasil gidiyor diye sormadim simdi soruyorum sizce nasıl gidiyor nerde hatam var veya neyi düzeltebilirim beni eleştirin size daha iyi yazmak istiyorumn her türlü eleştiriye açığımm

neyseee başlayalımm

Ve o an bir patlama sesi duyuldu.

Y/N: *sessizce* Draco.. Sesi duydun değil mi?

Draco: *sessizce* Duydum güzelim.. Ama sakin ol tamam mı? Asan yanında mı?

Y/N: *sessizce* Evet yanımda.. Ama ben kendim için değil Hermione için endişeleniyorum. Onun yaşamasını istiyorum.

Draco: Gizlice çıkıp Harry'nin görünmezlik pelerini alsak?

Y/N: Her türlü Hermione'ye zarar verirler.

Draco: Pekâlâ, her şeyi riske atıp bir büyü yapacağım. Odaya kimsenin girememesi için.

Draco ayağa kalktı ve asasını çıkardı. Daha sonra kapıya doğru doğrulttu.

Draco: Colloportus. (İçeriyi mühürleyen bir büyüdür. Dışardan Alohomora ile açılmaz, sadece içeriden açılabilir.)

Draco: Artık daha güvenli bir ortamdayız..

Draco, Y/N'nin yanına oturur.

Draco: Korkma güzelim, tamam mı? 10 saat kaldı. 10 Saat sonra Hermione uyanacak, umarım ki.

Y/N: Umarım uyanır Draco, çok istiyorum..

Draco: Güzelim sen çok yorgunsun hadi uyu biraz.

Y/N: Draco saçmalama uyuyamayız! Uyurken her şey olabilir!

Draco: Ben uyumayacağım zaten güzelim. Sen uyuyacaksın.

Y/N: Böyle bir şeyi kabul etmeyeceğimi biliyorsun değil mi?

Draco: Seni yorgun görmeye dayanamıyorum Y/N. Söz çok uykum gelirse seni uyandırıp ben uyuyacağım.

Y/N: Söz verdin bak.

Draco: Evet söz güzelim, hadi uyu bakalım.

Draco Y/N'yi alnından öptü.

Draco: İyi uykular, seni seviyorum.

Y/N: Bende seni seviyorum..

Y/N Draco'ya sarıldı, Draco ise Y/N'yi dizlerine yatırdı. Saçlarını okşamaya başladı.

Bir süre sonra Y/N uykuya dalmıştı.

Draco ise Y/N'yi izlemeye başlamıştı.

Draco: Seni gerçekten çok seviyorum sevgilim.. Nasıl sana bu kadar bağlandım anlayamıyorum, şöyle bir geçmişimize baktığımda gerçekten garip hissediyorum. Ama biliyor musun sevgilim? Seni o trende ilk gördüğümde sana tutulacağımı anlamıştım. Gözlerin.. Gözlerindeki o masum ve utangaç bakışlar.. Beni kendine bağlamaya başlamıştı. Ama çok korkmuştum sende ailem gibi olacaksın diye. Uzaklaşmaya çalıştım senden, kötü davrandım. Hepsi benim aptallığımdı. Ama şuan hiç olmadığım kadar mutluyum, seninle nefes alıyorum. Şuan ne olacağı hiç umurumda değil. Babam buraya gelse beni cezalandırsa bana hiç bir şey koymaz. Senin yaşadığını bilmek beni zaten hayata bağlıyor.. Seni çok ama çok seviyorum Bayan Malfoy..

F!CK BOY🥂🔞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin