Ölüm yiyen.

2.6K 97 77
                                    

Evet arkadaslar kaos dolu bölümlere hazır mıyız? göz yaşı peçetelerinizi hazırlayın derim ben✌️

(yaptığınız yorumlar çok komik okurken anırıyorum djkdsşjd i love you🫀)

İyi okumalarrr<3

Draco uykuya dalmıştı.

Gece yarısı'idi. Amaris ve Y/N konuşuyordu.

Y/N: Amaris.. sanırım ben bebeği aldıracağım.

Y/N ağlıyordu, Amaris kendini çok suçlu hissetmişti.

Amaris: Hayır Y/N! Saçmalama bebeği aldırma. O da bir can yapma lütfen.

Y/N: Amaris canım çok yanıyor anlamıyor musun?! Bebeğin babası bebeğini bile umursamıyor. Ben gelecekte ne yapacağım Amaris?!

Amarsi Y/N'ye sarıldı.

Amaris: Draco'dan nefret etme, eminim senden ayrılmasının çok önemli bir nedeni vardır. Hadi gel uyuyalım. Saat geç oldu.

Y/N uykuya dalmıştı. Lucius Amaris'i tekrar kaymak birası içmeye çağırmıştı bu 4. olmuştu. Geçen çağırdığında hastayım diyerek gitmemişti. Daha doğrusu bahane uydurmuştu çünkü gitmek istemiyordu. Kaymak birasını içtiği an dili doğruları şakıyordu resmen istemsizce oluyordu.

Ama yarın gitmesi lazımdı. Draco Amaris'den nefret ediyordu. Ama Amaris'in bir suçu yoktu.

Sabah yanına gidip konuşacaktı.

Amaris yatağa yatıp uykuya dalmıştı.

Sabah olmuştu.

Draco uyanmıştı. İçinde kötü bir his vardı.

Ve Black'ın defterini gördü defteri aldı ve deftere sarıldı. Sadece bunla yetinebilirdi.

Amaris'in odaya girdiğini gördü.

Draco: Ben sana daha yüzünü görmeyeyim demedim m-

Amaris: Draco dur beni bir dinle. Babamla kaymak birası içtiğimizde her şeyi doğrusuyla anlatasım geliyor kendimi engellemeye çalışıyorum ama olmuyor. Draco lütfen anla beni artık. Hep doğruları konuşuyorum diye çağırdığı zamanlar hastayım diyordum çünkü doğruları söylemek inan ben de istemiyordum ama ağzımdan çıkıyor işte anlatamıyorum ama gerçekten!

Draco bu durumu garipsedi, ama hâlâ sinirliydi.

Draco: Bu saçmalıklarını dinlemek istemiyorum. Çık dışarı!

*yazardan not: naz yapıyor biraz ama göt olmasına az kaldı asklar*

Amaris çaresizce dışarı çıktı.

Draco ayağa kalktı ve saçlarını düzeltip üstünü giyindi. Kendine gelmek istiyordu.

Odadan dışarı çıktı ve babasını doğruluk iksiri çalarken gördü. Babasını gördü babası da onu. Draco hemen oradan uzaklaştı.

Aklına Amaris'in dedikleri geldi.

Draco: Bir dakika. O zaman babam Amaris'in içeceğine doğruluk iksiri koyuyor! S1kt1r! Şimdi anladım.

(yazardan not: göt oldun mu gülüm)

Koşarak Amaris'i aradı. Ve kütüphanedeydi.

Draco: Amaris! Babam senin içeceğine doğruluk iksiri koyuyor!

Amaris: Ne?

Draco: Babam bugün seni çağırdı mı?

Amaris: Evet 1 saat sonra gideceğim.

F!CK BOY🥂🔞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin