selamlar arkadaslar bir aciklama yapıcam oncelikle okuyup oy vermeyenler fazla bu benim moralimi bozmuyor da boyle yorum falan yaparsaniz cok mutlu hissediyorum cunku hic etkilesim alamayinca bosbos yaziyomusum gibi geliyor ayrica yorum yapıp oy veren nadir kisilere selamımı yollyıp sevgilirimi gonderiom optum sizi hadi baslayalimkeonunuzde cok olaylı ve aglamalı yollar var kuzular
Lucius Draco'yu yanına çağırdı.
Draco Y/N'ye zarar vermesini istemediği için babasının yanına gitti.
Babası onu karanlık bir köşeye çekti sessizce konuşmaya başladı.
Lucius: Bana bak Draco, bakıyorum sen bu kıza sülük gibi yapışmışsın ve ayrılma niyetin yok. Sana bir teklif sunacağım. Ya kabul edip Y/N'yi de bizi de mutlu edersin, ya da o zavallı kız ölür. Anladın mı beni?
Draco yutkundu, babası oldukça ciddiydi.
Draco: Teklifin ne baba..
Lucius: Ölüm yiyen olup Y/N'den Sirius hakkında bilgi alıp bize söylersen, Y/N ile istediğin kadar yapışabilirsin. Ama hayır diyorsan birazdan cansız bedenini görürsün.
Draco: Ne? Babası hakkında bilgi toplayıp size ulaştırmak mı!? Y/N'nin tek babası var bu hayatta! Bu çok bencilce.
Lucius: Sana nasıl olup olmadığını sormuyorum. Ya evet ya da hayır.
Draco duraksadı. Düşündü, Y/N ölürse kendisinin yaşama anlamı kalmazdı. Y/N'siz yapamazdı. Fakat ölüm yiyen olursa da o heriflerden biri olacaktı ve her gün bir insanın ölümünü izleyecekti. Bu mental sağlığını kötü yapardı fakat aşkı için mental sağlığını feda etti. Bir yandan da yapacağı bencilliği anladı.
Yutkundu.
Draco: Kabul ediyorum.
Lucius sırıttı ve oğlunun sırtını okşadı.
Lucius: Aferin benim oğluma, eğer senin sayende Black ölürse bütün hepimiz ödüllendireceğiz!
Draco gülmüyordu.
Lucius: Kızı güvenli bir şekilde Hogwarst'a götürün. Amaris'i de. Diğerlerinizde Lord Voldemort'a bu haberi sunsun.
Lucius Draco'nun kolunu tuttu.
Lucius: Gidiyoruz Draco.
Toplantı alanına ulaştılar Lucius Draco'yu yere itti. Korku dolu gözlerle Draco, Voldemorta bakıyordu.
Voldemort ise oldukça güçsüz gözüküyordu, fakat ölüm yiyenler arttıkça daha fazla güçleniyordu.
Voldemort: Draco Malfoy.. Demek sana açtığımız kolu geri çevirmedin ha? Akıllıca. Aferin sana Lucius.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F!CK BOY🥂🔞
Fanfictionİnsanların canını yakmayı seven ve tek gecelik ilişki insanı olan birine aşık olmak nasıl hissettirir? (Smut, küfür, hakaret ve uygunsuz görseller bulunur.) +18