7/Sevişmek

350 9 2
                                    

Taehyung'la bir birimize bakıyorduk. Ben ona korkmuş gözlerle bakıyordum. Bunun sonu iyi olması için mucize gerekir, ve ya gerçekten en iyi arkadaşlarsa sorun olmaz. Ne diyeceğini hepimiz merak içinde bekliyorduk. Doğrusu ben korku içinde....

Bu uzun hikaye..." Dediğinde çocuklar bir birine baktılar. "Vaktimiz var" dediklerinde Taehyung ofladı. "Başka sefere, şimdi Jungkook misafirimiz" dediğinde çocuklar başlarını salladılar.

"Ee ne zamandan beri sevgilisiniz?" Jimin gülümseyerek sorduğunda Taehyung'a baktığımda bana öpücük attı. Ah kalbim..

"Çok olmadı.." dediğimde alkışl sesleri kulağımın pasını sildi. "İlk kim duygularını açtı??" Jimin dediğinde Yoongi ofladı. "Yeter Jimin!" Dediğinde kıkırdadık. "Ben açıldım" dedi Taehyung. "Ooo TaeTae sen değişmişsin.." dedi ve gülümsedi Hosoek. Namjoon ve Jin öz alemlerindeydiler. Onlara baktığımızı gördüklerinde Jin'ib kulakları kızardı.

"Namjoon, nasıl gidiyor?" Taehyung dediğinde kıkırdadık. Namjoon ofladı. "Taehyung!" Dediğinde Taehyung kıkırdadı. "Jin, kızarmışsın.." dedi ve burukca güldü. Namjoon bezgince ofladı. "Jungkook, lütfen bu sevgilini götür apar" dediğinde kıkırdadım.

Taehyung bana bakıp göz kırptı. "O sevgilisinin iyiliğini yapar" dediğinde gülümsedim. Elinde ki yara morarmıştı. Salfeti bilerek yere attım. Eğilip masanın altına girdim. Kimse görmüyor diye cesaretlenip yaraya dudaklarımı bastırdım.

Yara yok oldu. Taehyung gıdıklandı. Salfeti alıp masanın altından çıktım. Taehyung ağzı açık yaranın yokluğuna ve benim gözlerime baktığında gülümsedim. Öptüğüm yeri eliyle okşadı. "Hey Taekook ikilisi havada uçuyorsunuz" bağırdı Namjoon. İkimizin göz teması koptu. Taehyung Namjoon'a ters bakış attı.

"Namjoon! Seni ben!.." dediğinde çocuklar kıkırdadı. "Oda lazım mı?" Dediğinde başımı önüme eğdim. Ay utanç verici.. "Şapşik şapşik konuşma" dedi Taehyung. Namjoon kıkırdadı. "Kim üstte kim altta?" Dediğinde Taehyung bana baktığınds kızarmıştım. Bakışlarımı ondan kaçırdım. "Utanmayın" Namjoon dediğinde Taehyung ofladı.

"Biz sevişmedik!" Bağırdığında bardaki insanların dikkati bize döndü. Daha da eğdim başımı. Yerin dibine girmek istedim. Çocuklar gözlerini kırpıştırarak bize baktılar. Taehyung ayağa kalkıp başını eğip selamladı. "Afedersiniz.." dedi ve yerine oturdu. Her kes kendi işine dönerken Jimin duramayıp kahakaha attı. Eliyle göğsünü tuttu. "Ay ölüyorum.." dedi ve gülmeye devam etti.

Taehyung eliyle alnına vurdu. "Ben Jungkook'u deli sürüsüne getmişim.." dediğinde gülümseyip elimi elinin üstüne koydum. Bana baktığında genişledi gülüşüm.

***
Arabadaydık. Taehyung direksiyondan tutarak önüne bakıyordu. "Afedersin aptal ola biliyorlar" dediğinde kıkırdadım. "Hayır, ben çok eğlendim" dediğimde başını bana çevirdi. "Gerçekten mi?" Dediğinde gülümseyerek başını olumlu anlamda salladım.

"Teşekkür ederim" dedi ve gözleriyle elini gösterdi. "Aa önemli değil.." dediğimde gülümsedi. "Seni çok seviyorum garip çocuk!" Dediğinde kızardım. "Ben de seni çok seviyorum kahraman bey.." dediğimde gülümsedi.

***
Eve geldik. Saat geç olduğu için yataktaydık. "Taehyung.." dediğimde bana döndü. "Efendim sevgilim" dedi. "Çocukların dediğini istiyor musun?.." Dedim çekinceyle. "Neyi?" Dediğinde kızarmaya başladım. "Şey işte..se-sevi-"

"Sevişmeyi mi?" Dediğinde başımı onu onaylarcasına salladım. "Benim için sevişmek önemli değil, önemli olan benimsin o kadar, sen istiyor musun?" Dediğinde kıpkırmızı oldum. "B-ben onun hissini hiç bi-bilmiyorum.." dediğimde üst dişlerini alt dudağına sapladı. "Sen hiç sevişmedin mi?" Dediğinde başımı onu onaylarcasına salladım.

KİSS HEALS•TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin