0.7

848 45 19
                                    

Çağrı: Seni çko svyrum

Çağrı: Sen beni ndd sevmysn

Çağrı: Çok mu çrinkm (03.49)

Zeynep: Çağrı saat kaç farkında mısın?

Zeynep: Yat zıbar ne diyorsun?

Çağrı: Saatyok

Çağrı: Zamanaa yoook geçerked bana bgr ugraşan

Zeynep: Çağrı,

Zeynep: Sarhoş musun sen?

Zeynep: Ne kadar içtin Çağrı?

Çağrı: Azck

Çağrı: Çooooookkk azzzzz

Ateş basmaya başlamıştı. Çağrı'nın bünyesi alkole alışkındı. Kolay kolay sarhoş olmazdı. Şimdi olduğuna göre, gerçekten fazlaca içmişti.

Zoru neydi ki?

Hemen konuşmadan çıkıp arama kısmına geldim ve adına bastım. İlk çalışta açmıştı. "Çağrı, nerdesin sen?"

Derin bir nefes aldı telefonun diğer ucundan. "Bilmiyorum." Kelimeler ağzından yuvarlanarak çıkıyordu.

"Ne demek bilmiyorum Çağrı?! Tek misin?"

Biraz düşündükten sonra konuştu. "Sen yoksun işte. Tekim."

Gözlerim dolmuştu. "Çağrı, yanlarında insanlar var mı?"

Gürültü geliyordu. Demek mi müzik devam ediyordu ve insanlar vardı. "Dans eden uzaylılar onlarsa, evet. Sanırım varlar."

Dediğine boş bir vaktim de gülecektim. "Şimdi telefonu en yakınındaki kişiye ver Çağrı."

Düşünmeden katı bir sesle konuştu. "Hayatta olmaz."

"O nedenmiş?"

"Benle konuşmuyorsan kimseyle konuşma."

Ben seninle herkesten çok konuşmak istiyorum Çağrı.

"Çağrı, boş konuşma. Eve dönmen için yerini öğrenmem lazım."

Çocuksu bir neşeyle sordu, "Sen mi alacaksın beni buradan?"

İşte bu benim de cevabını bilmediğim bir soruydu. "Çağrı, lütfen. Lütfen telefonu onlara ver."

Ofladı ve boğuk bir sesle birisiyle konuşmaya başladı. Karşıdan yabancı bir ses gelince bende hemen konuştum. "Merhaba, rahatsız ediyorum ama arkadaşım sarhoş olmuş ve tek başına. Rica etsem oranın neresi olduğunu söyleyebilir misiniz?"

Yerini öğrendim ve telefon da bu sırada tekrar Çağrı'ya geçmişti. "Hadi gel al beni."

"Sakın oradan bir yere kımıldama!" dedim ve aramayı sonlandırdım.

Beş dakika kendime süre tanıdıktan sonra ne yapmam gerektiğine karar vermiştim. Kendim gidemezdim. Buna katlanamazdım. Bu yüzden Berk'i aradım.

Biraz geçtikten sonra açtı. "Alo, Zeyno?"

Uykudan uyandırmıştım muhtemelen. "Berk, kusura bakma uyandırdım seni de ama Çağrı bir mekanda tek başına ve sarhoş. Rica etsem eve bırakır mısın onu?"

"Ne? Aptal herif! Tamam sen merak etme bende o iş."

Koca Bir Saçmalık | ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin