Buz kral_8 Adi müpteze

563 60 40
                                    

Bölümü geç attığım için özür ^^Yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin sjsjs
Beni en çok çeken yorumlarınız saçmalığı anlayamazsınız

İkimizde yanyana oturmuş öylece duruyorduk. Ben ne diyeceğini merak ediyordum. O ise eliyle uğraşıyordu. Bir an ona bakmayı düşündüm.
Çekingen bakışlarımla belli etmeden yüzüne baktım. Kaşında piercing vardı ve kaşının duruşu , keskinliği piercingin ihtişamını arttırıyordu.

Burnu ,kaşı, gözü...dudakları ayrı ayrı üzerinde saatlerce konuşulabilecek hoşluktaydı ve bunların hepsi bir araya gelince sert duruşunu,kendisini oluşturuyordu.

Bakışlarımı boynuna doğrulttum. Korkuyla bakıyordum. Bana bakıp beni yakalaması an meselesi olabilir ama ona bakmak bana uçsuz bucaksız bir okyanusa dalmak gibi gelmişti.

Takıntılar. Size aptalca gelebilir ama bir erkeğe yakından bakınca dikkatimi ilk çeken boynu ve ensesidir. Boynunun tam keskin kısmında karşılıklı iki beni vardı. Bilir misiniz bilmem ama çok eski düşüncelere göre siz buna batıl inanç diyebilirsiniz. Karşılıklı benleri olan insanlar hayatında hiç yalnız kalmazmış. Eğer bu düşünce gerçek olsaydı. Diğer beni ben olmayı isterdim.  Bir anda neden böyle düşüncelere kapıldım bilmiyorum.

Ben böyle düşüncelere sadece hikaye karakterlerimde kapılırdım.

Elini boynuna doğrultunca gözlerimi direk çevirmek istedim ama gözüme ilişen dövmesi dikkatimi çekti. Dövmesi vardı. Yazı ya da değişik bir sembol gibiydi. Derin bir nefes alıp gözlerini kapattı. Nefesini her şeyden kurtulurmuş gibi  bıraktı ve  bana döndüğünde halen daha ona baktığı görünce gülümsedi. ' beni gördü' diye kalbim hızla atarken kalbimin  ritmini bozduran o gülümsemesi bende kısa süreli kalp krizine sebep oldu.

"Dikkatini çekti galiba."

Hiç anlamamış gibi

"Ne"diye sordum. Neyin dikkatimi çektiğini soruyor ve ben buna nasıl cevap vereyim Aras bey. Soruma karşılık

"Dövme"

Dediğinde yüzüne baktım. Sadece dövme değildi dikkatimi çeken...neyse.
Konuşmaya devam etti.

"Dövme burada büyüdüğünü gösteren bir işaret gibidir. Burada her onaltı yaşını geçmiş gençlerde dövme görebilirsin. Bizde bağımsızım, ayakta durabiliyorum ve acı çekmiyorum gibi anlamlar katar ve benim ilk dövmem bu."

Yakasını eliyle çekip gösterdiğinde dövmenin boynundan köprücük kemiğine kadar gittiğini anlayabiliyordum. Çekindiğim için pek bakmadım. Zaten yarım saniye kadar göstermişti.

İlk dövmem demesi kafamda bu çocuğun başka dövmeleride var diye bir düşünce oluşturdu ve beynimin dilime verdiği ani tepkiyle söze düştü.

"Başka dövmende mi var?"

Dediğimde durdu. Yüzüme baktı. Durdu ve bana tekrar bakıp güldü.

"Şey evet."

Daha fazla soru sormak istemiyorum. 'O dövme nerende?'diye kafamda halay çeken cümleye karşı ikinci iç sesim 'Sırıttı görmedin mi?' diye kafama vuruyordu. Millet iç sesiyle baş edemiyor. Bende iki iç ses var. Resmen organ haline geldi. Ben ne yapayım?

Yüzüne baktım ve iç seslerime  hükmederek gülümsedim.  Aras'ın ben gülümseyince duraksaması tuhafıma gitmişti. Hemen önüme döndüm. Hani ben bu çocuğa sinir oluyordum. Şimdi konuşuyoruz. Sahi neden konuşuyoruz. Aras'a döndüm.

Buz KralHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin