Geç yayınladığım icin okumayı bırakan okuyucularım nolur geri dönün inanın üzülüyorum. Lütfen yorum ve votelerinizi eksik etmeyin >:(
(Yavaş ve hissederk okuyun)
Sizi seviyorum buz kral okuyucularımGece'nin ağzından
Bartu gayet sakin bir halde telefonu aldı.
O arada sınıfa biri girdi ve Fettullah'ın taklidini yaptı.
'adi müpteze adi müpteze...' diyerek ilerlediğinde neredeyse sınıfın hepsi gülüyordu. Ne yani bütün okul mu? Bartu ne yaptın sen? Demir öfkeyle Bartu'nun yakasını tutunca kolunu ittim."Ben burada dururken ona yumruk atma cesaretini nereden buluyorsun?"
Bunu dediğimde Demir durup bana baktı. Özellikle bu cümleyi kurmuştum çünkü Demir'le arkadaşlığımızın ilk cümlesiydi. Beni savunmuş ve bu cümleyi kurmuştu.
Durdu ve geri çekildi. Bartu'ya döndü.Ona bakarken bana dair konuşuyordu ama Bartu'dan bakışlarını ayırmıyordu. Bartu'da aynı şekilde. İkisi de kavgaya hazır bir hale bürünmüştü. O an Aras'a bakındım. Onun pek umrunda değildi. Hatta olaydan pek hoşnut olmuştu ki sıraya yaslanmış bizi izliyordu.
Ben kavga istemiyorum. Bir kez daha kavga olsun istemiyorum. Dayak yeme korkusu değil içimdeki. Tamam biraz kavgada dayak yiyen taraf olduğumu kabul ediyorum ama yemin ederim dayak korkusundan öteydi benimki.
Zaten küslüğümüzden içimde kalan burukluk var bir de benimle uğraştıkları yetmiyormuş gibi Bartu'yla mı uğraşacaklardı?Demir'in söylediği cümlelerin sonunu dikkate aldım. Geneli tehtit. Konuşmaktan ziyade 'CANINI YAKARIM!' gibi cümleleri kullanır zaten. Kavga etmemek için onula iki saat konuşsan bile kaldırdığı yumruğunu kolay indiren biri değildir.
Kısaca ilkel çağdan kalma oytunmamış bir insan modeli, işte Demir bu.
"Duydun mu beni? Yok et o videoyu yoksa canını yakarım. Beyninin pekmezini akıtıp yumruğum gevşeyene kadar yüzünü patlatırım."
Bartu umursamıyordu. Sebebi belli Demir'i sinir etmek. Demir dinlenilmemesinden, umursanmamaktan nefret eden ve şiddetle karşılık veren biri.
Bartu elini kendi çenesinde gezdirip düşünür gibi sıvazladı.
"Bu kızı neden önemsiyorsun?"
Demir ummadığı bir soruyla karşılaşmıştı. Sahi Demir neden... Ahhh Demir sırf Sıla ya benziyor diye onu kendi himayen altına mı almayı düşünüyorsun? Sen cidden... Ben bunları düşünürken Bartu konuşmasına devam etti.
"Demir o Sıla değil,yaptığın saçmalık."Güldü ve başını iki yana salladı."Sana acıyorum."
Acıyorum mu? Bartu kavga etmek için can mı atıyorsun? Demir sessizleşti ve sadece bakmakla yetindi. İşte bu tavır ya geri çekiliş ya da ani saldırı belirtisi. Demir'in kızgınlıktan sonra sakince bakışında kesin bir kıyamet kopar. İşte bu gerçektende fırtına öncesi sessizlik.
Aslında şu kısa zaman aralığı benim için bir avantajdı. Onun dediği gibi 'can yakmaya yakışır bir an' ama benim ki şiddet değil içten parçalama...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buz Kral
Teen FictionHiç ummadığın bir anda karşına çıkar mı? Seni ellerinden tutup göğe çıkarır mı? Ya da ellerinden tutmayıp karanlığa bırakır mı?... Evet hayat böyle bir şey , o senin ummadığın anda karşına çıkar ya seni aydınlığa ya da karanlığa sürükler... Kısacası...