Heey peeps!
Sorry dat het zolang geleden is dat ik heb geupload, maar ik zat echt helemaal vast. In ieder geval hier is weer een hoofdstuk. Oja ik heb ook de titel aangepast en de kaft een klein beetje.
POV Noa
Ik ben net wakker geworden, maar ik blijf nog in mijn bed liggen omdat ik geen zin heb om op te staan. Totdat ik me realiseer dat ik vandaag met Bart naar buiten ga. Ik heb geen idee hoelang ik hier heb gelegen voordat ik wakker werd, maar ik heb het gevoel dat ik hier al meer dan een week ben. Nadat ik uit het raam heb gekeken en gezien heb dat het lekker weer is, ga ik me snel aankleden. Nadat ik aangekleed ben loop ik in een short en een topje met mijn zonnebril op mijn kamer uit. Op naar Bart! Er is alleen een probleempje, ik heb geen idee waar zijn kamer is.
Na aan een paar mensen gevraagd te hebben waar Bart is heb ik zijn kamer eindelijk gevonden. Als ik zijn kamer binnen loop zie ik dat hij nog ligt te slapen, dus ga ik naar zijn badkamer en vul een glas met water. Op het moment dat ik het water over Bart heen wil gooien wordt hij wakker, maar ik gooi het glas als nog boven hem leeg.
'Noa! Ik was toch al wakker!' zegt hij boos.
'Ja en?' probeer ik onschuldig te zeggen.
'Dan had je dat water toch niet meer hoeven gooien.'
'Jawel.'
'Nee.'
'Jawel.'
'Oké laat maar ik ga me aankleden.' Zegt Bart terwijl hij uit zijn bed stapt. Als hij zich omdraait om naar zijn kast te lopen valt mijn mond open. O mijn god, zijn sixpack is zo perfect. Snel, voordat hij doorheeft dat ik naar hem aan het staren ben kijk ik de andere kant op.
'Oké laten we gaan!'
'Waar moeten we nu dan heen?'
'Jouw kamer.'
'Leggo.'
Als we in mijn kamer zijn zegt Bart:
'Ga maar bij je raam staan en houd je ogen goed dicht.'
'Waarom?'
'Doe maar gewoon, en echt niet kijken totdat ik zeg dat het mag.' Ik doe wat Bart zegt en even later voel ik twee armen me optillen en naar buiten dragen. Al ik grond onder mijn voeten voel open ik mijn ogen omdat toch wel heel nieuwsgierig ben waarom ik niet mocht kijken. Mijn mond valt open als ik twee grote groene vleugels zie verdwijnen.
'Noa! Je moest je ogen dicht houden! Je hoort dit niet te weten!'
'Wat hoor ik niet te weten!'
'Nee ik mag dit echt niet vertellen!'
'Oke, je vertelt dit me later maar, je gaat u eerst dat uit leggen.' Zeg ik wijzend naar het gevecht tussen Devon en Nathan, het is niet echt een normaal gevecht ze vuren allerlei lichtballen naar elkaar, terwijl ze rond vliegen.
'Ik vertel je alles als jij een vraag van mij beantwoord.'
'Oke maar jij vertelt eerst.'
'Zeg tegen niemand dat je dit weet, en helemaal niet dat ik je dit verteld heb want dan krijg ik echt problemen.'
'Komt goed.'
'Je weet al dat Devon de prins van de onderwereld is, dat maakt hem een soort van opperdemon. Hij heeft daarom de krachten die elke demon heeft maar dan krachtiger. Die krachten zijn: het vuren van vuurballen, slaan met zijn staart en als hij heel boos is kan hij een zwart gat oproepen, waar je daarmee heen gaat willen de demonen ons niet vertellen en hij heeft zwarte vleermuisachtige vleugels
Nathan is een van de zonen van god en ook de opperengel, hij heeft dezelfde krachten als andere engelen maar dan krachtiger. Zijn krachten zijn: lichtbollen vuren, een schild op roepen, en een golf creëren waarmee iedereen weggeblazen wordt, maar dat kost heel veel energie en sommige engelen overleven zo'n golf creëren niet en engelen hebben witte vleugels die uit veren bestaan en een halo.
Ik ben een elf , elven hebben de kracht om de natuur te beheersen en elke elf heeft nog een eigen speciale kracht afhankelijk van hun kleur ogen en vleugels. Zoals je net gezien hebt zijn mijn ogen en vleugels groen, dat geeft mij de kracht om aard te sturen.'
'Wow dat was veel info.'
'klopt, maar nu mag ik jou een vraag stellen.'
'Brand los.'
'Waarom heb je niet gezegd dat je een elf bent?'
'Hoezo zou ik een elf zijn.'
'Je zonnebril is afgevallen.' Fuck mijn ogen.
'Ik weet dat mijn ogen een rare kleur hebben maar dat maakt mij nog geen elf.'
'Jawel, paarse ogen staat bij elven voor een enorme verborgen kracht.'
'IK BEN GEEN ELF OKE!'
'Ik zal je bewijzen van wel.'
Ik weet het dit was niet echt lang maar als ik hier het hoofdstuk niet zou stoppen zou het heel vaag doorlopen dus misschien dit weekend nog een hoofdstuk. En als jullie willen dat ik sneller upload kun je altijd ideeen sturen. Xx Roos
JE LEEST
Dark angels don't fly [on hold]
FantasyDe hemel en de hel zijn al jaren in oorlog en er lijkt niemand te winnen, totdat er een belangrijk wapen blijkt te zijn. Nathan en Devon zijn er op uitgestuurd om dat wapen te vinden en te veroveren. Want dat wapen is geen ding, het is een persoon...