8. Is kleine Devon een beetje boos?

204 15 0
                                    

POV Eline

Ik heb al vier dagen lang niets van Noa gehoord. Niet alleen dat ze niet smst, maar ze is ook niet op twitter, whatsapp of skype geweest. Dus nu ben ik op weg naar haar huis.

Als ik aanbel duurt het best lang voordat de deur open gaat, en als dat gebeurt staat haar moeder in de deuropening met rode ogen en grote wallen.

'Wat is er?' Vraag ik.

'Noa is weg.'

FUCK

POV Devon

Vandaag ben ik gaan jagen want ik wil Noa niets aandoen en ik heb toch bloed nodig. Ik ben nu best moe dus ik denk dat ik maar meteen ga slapen.

Als ik mijn kamerdeur open doe zit er iets plakkerigs aan mijn hand. Ik veeg het af aan mijn broek en loop verder. Ik ga naar de badkamer om mijn tanden te poetsen, maar als ik de kraan open doe word ik helemaal nat. Fuck. Nadat ik mijn shirt heb verwisseld omdat hij nat was ga ik nog even naar de wc. Als ik klaar ben met plassen zie ik dat de grond nogal nat is.

Nu is het genoeg! Degene die dit gedaan heeft zal ervoor boeten! Ik heb mijn schoenen net al uitgedaan dus ik pak snel een ander paar uit de kast en ga zitten om ze aan te doen. Als ik weer opsta voel ik iet knappen en bijna meteen val ik. Oké dan mar zonder schoenen. Ik denk dat ik al weet wiens werk dit is.

POV Noa

Ik zit rustig muziek te luisteren omdat ik niet kan slapen als Devon ineens binnen komt stormen. Als ik zijn gezicht zie moet ik moeite doen om niet in lachen uit te barsten.

'Vind jij dit grappig?' Vraagt hij nogal boos.

'Ja best wel.' Antwoord ik.

'O dan mag jij mijn kamer gaan opruimen.'

'Nee.'

'Jawel jij ruimt die troep gewoon op.'

'Nee dat ga je zelf maar doen!'

'SERIEUS GA JE NOG BRUTAAL ZIJN OOK?'

'Yup.'

'IK DE PRINS VAN DE ONDERWERELD GAAT ZIJN KAMER NIET ZELF SCHOONMAKEN!'

'Is kleine Devon een beetje boos?'

'SERIEUS? GA NOU MAAR GEWOON OPRUIMEN.'

'Nee jij ontvoerd me hierheen, dus laat me een beetje lol hebben. En bovendien heb je gewoon schoonmaaksters.'

'Oke voor deze keer laat ik het erbij maar doe dit nooit meer!'

'Ja het zal wel. Doei Devon.'

Nog steeds boos gooit hij de deur achter zich dicht en ik begin keihard te lachen.

Op dat moment ging de deur open en Bart kwam mijn kamer binnen.

'Ik zag Devon net boos weglopen en jij zit hier keihard te lachen, dus wat is er gebeurdt?'

'Ik heb net tegen de prins van het duister gezegd dat hij zijn eigen kamer moest opruimen!'

'Wow en je leeft nog?'

'Lijkt dat zo dan?'

'Ow sorry domme vraag, maar meestal vermoord hij de mensen die hem tegenspreken. '

'Hahaha mij dus niet! Maar morgen als we naar buiten gaan moeten we wel extra voorzichtig doen, want ik denk niet dat Devon het leuk vind als ik nog een keer, in zijn ogen, iets verkeerd doe.'

'Ja dat denk ik ook ja.'

'Nou ik ga nu maar slapen, want dat probeerde ik eigenlijk te doen.'

'Welterusten.'

'Trusten Bart.'

POV Nathan

Waarschijnlijk houd Devon Noa in zijn paleis gevangen dus dat is waar ik heen ga. Het enige wat ik hoef te doen is door het paleis in de hemel naar de kelders sneaken, en dan door het portaal om naar de onderwereld te gaan en daar langs een dorp vol demonen en vampieren naar het paleis en daar Noa vinden. Het gaat waarschijnlijk niet heel makkelijk zijn maar het eerste stuk is geen probleem, want ik kan naar mijn kamer teleporteren en dan via een geheime gang naar de kelders. Door het demonen/vampieren dorp moet ook wel lukken met een simpele onzichtbaarheisspreuk, alleen hopen dat de vampieren me niet ruiken. Het enige grote probleem gaat denk ik het vinden van Noa worden omdat ik de weg in het kasteel niet ken, er veel wachten zijn en omdat ik geen idee heb waar ergens Noa zit. Maar ik ga haar vinden.

POV Devon

Ik heb Nathan in de gaten laten houden omdat ik gewoon wist dat hij zou gaan proberen Noa te redden. En ik had gelijk. Mijn spionnen meldde net dat hij naar zijn kamer in de hemel is geteleporteerd en vanuit daar met een geheime gang naar de kelders is gegaan. Ik heb de demonen en vampieren in het dorp hier vlakbij bevolen om Nathan niet te grijpen als hij langs komt. Ik wil hier bij mijn kasteel persoonlijk met hem afrekenen.

******

Heey,

Hier is weer een hoofdstukje, omdat de computer het niet deed heb ik dit helemaal op mijn ipod getyped dus ik heb geen idee hoelang het is.

Xx roos

Dark angels don't fly [on hold]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu