12. Training

173 16 0
  • Opgedragen aan aan Loes mijn zusje omdat..... Uhm....
                                    

De man, mijn trainer dus, heeft me net verteld dat ik eerst moet transformeren voordat we kunnen gaan trainen. Je kunt je krachten nadat je ze hebt ontdekt ook zonder te transformeren gebruiken. Maar je kunt ze alleen maar in je getransformeerde vorm ontdekken. Maar als je getransformeerd bent zijn je krachten wel altijd strerker.

‘Noa probeer niet af te dwalen.’

‘Oké ik doe mijn best.’ En terwijl ik denk aan hoe ik ben ontvoerd, opgesloten, weer een soort van ontvoerd, ik geen idee heb wanneer ik mijn familie en vrienden weer zie, en dat ik volkomen machteloos ben, voel ik mezelf lichtjes omhoog zweven.

‘Goed gedaan Noa, je kunt dus boos worden en daardoor transformeren, maar als je dan weer kalmeert verander je weer terug. Dat is heel onhandig als je je krachten voor iets anders wil gebruiken dan vechten. Als je je krachten wil gebruiken terwijl je gewoon rustig is daar een mogelijkheid voor, maar dat is best lastig.’

‘Kom maar op!’

‘Rustig, voor deze vorm van transformeren moet je heel goed kunnen mediteren, sommige elven hebben er meer talent voor dan andere, dus laten we beginnen met kijken wat jij kan.’

‘Oké wat moet ik doen?’

‘Probeer nergens aan te denken en helemaal rustig te worden.’ Ik ga dus op de grond zitten en begin met rustig worden en even nergens aan te denken. En ik vind dat het me nog verassend makkelijk afgaat, want na ongeveer tien seconden zit ik in een soort van trance en transformeer.

‘Goed gedaan, je hebt talent.’zegt mijn trainer.

‘Dank je, wat moet ik nu doen?’

‘Uhm ja hoe leg ik dat het beste uit. Sluit je ogen, steek je vormen naar voren met je handpalmen naar voren en je handen in soort van kom. Zoals dit.’legt hij uit terwijl hij de beweging voordoet. Al ik hem na doe praat          hij verder.

‘Probeer de kracht in je binnenste te voelen en hem naar je handen te sturen. Voel het vanuit je hart, door je lichaam naar je handen stromen. En als je de kracht in je handen hebt verzameld stoot je het zo hard mogelijk naar buiten.’

‘NOA KIJK UIT!’roept de man nadat ik heb gedaan wat hij zegt.

‘O MIJN GOD.’zeg ik als ik mijn ogen open. Ik zie een hele grote krater in de grond en Bart die net achter de krater ligt en geschrokken omhoog krabbelt.

‘Je krachten zijn nog sterker dan dat ik verwacht had, Bart heeft geluk dat ik net op tijd een schildspreuk voor hem kon gooien.’

‘Sorry Bart, het spijt me heel erg. Gaat het met je?’vraag ik bezorgd.

‘Ja hoor, ik heb niks. En ik moet nu trouwens gaan, want ik heb een afspraak.’

‘Oké, doei.’

‘Bye.’

‘Ik denk dat wij wel klaar zijn voor vandaag, jij kunt het beste denk ik even gaan uitrusten.’vertelt mijn trainer me.

‘Ja oké, tot morgen?’

‘Tot morgen ja.’

Omdat ik toch nog een beetje bezorgd ben over Bart besluit ik hem te zoeken. Ik dwaal het kasteel en luister een beetje aan deuren of ik Bart hoor, omdat ik niet zo awkward alle kamers wil binnenvallen om te kijken of hij daar is. Totdat ik terwijl ik aan een deur luister mijn naam hoor vallen en besluit maar even verder te luisteren.

‘Noa…moeten we vertellen….oorlog….meer trainen…onderbrengen….vannacht…slaapt.’ Dan hoor ik wat gestommel achter de deur dus ik loop snel wee weg.

Waar de ging dat over?

__________________________________________________________________

Heey allemaal,

Mijn ipod en mobiel waren afgepakt en daardoor had ik lekker veel tijd om te schrijven, maar zondag kijg ik ze weer terug. Dus ik weet niet wanneer ik weer upload.

Bye xx Roos

Dark angels don't fly [on hold]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu