. ۩ '' 𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 20 ''

406 71 119
                                    


جۆنگـ کووکـ لـەنێو ئۆتۆمبێلـەکـەی خۆیا بوو ڕێکـ لـە تـەنیشتی ئۆتۆمبێلـەکـەی ن/ت ، کووکـ سـەیرکردنێکی دایـە ن/ت ..داوای لێبوردنێکـ بـە حـەسرەتـەوەیـەوە بۆ ئـەوەی لـە دەمی بێتـە دەرەوە ...

ن/ت ئـەیزانی کـە کووکـ فیشـەکی لـە مارکـ نـەداوە ...بـەڵام ئـەو ڕاستیـەی هێشتا لـە مێشکـە
کـە کووکـ لـەگـەڵ جویوو بوو لـە دایگۆ  ...وە هێشتا ن/ت دەربارەی ئـەوە توڕەیـە کـە کووکـ لـە ماڵـەکـەی خۆیا زیندانی کرد چونکـە کووکـ هیچ چانسێک نـەدا بـە ن/ت تا ڕوونی بکاتـەوە ...

هـەربۆیـەش چانسێکـ نادات بـە کووکـ بۆ داوای لێبوردن کردن ...ئێسا کاتی نییـە .

-"چیتـەوێ ..؟"-
.- ن/ت ووتی .

-"قسـە بکـەین ..؟"-
.-کووکـ پرسی .

-"نـەخێر ."-
.- وەڵامی دایـەوە ، لـە سـەروو هـەموو شتێکـەوە ناخی ن/ت ئـەیویست کـە لـە تـەنیشت کووکـ دانیشێ لـە نێو ئۆتۆمبێلـەکـەی ... بـەڵام .. لـە ئێسایا ئـەو نایـەوێ وابکات ، ئۆتۆمبێلـەکـەی خۆی هـەڵبژاردووە تا لـە ناویا بێ نـەکـ هی جۆنگـ کووکـ  ..

بێگومان ن/ت ئـەیبورێ لـەو کارەی کووکـ کردی ... بـەڵام ئێسا نا ... ئێسا ن/ت تـەنها کووکـ بـەجێ ئـەهێڵێ بۆ بیرکردنـەوەکانی خۆی .

⁂ 𖦹 ⁂ 𖦹 ⁂ 𖦹 ⁂ 𖦹 ⁂ 𖦹 ⁂ 𖦹 ⁂

-"  پێویستـە زۆر بـە باشی ئاگاداری بیت ...
ئـەو نـەکـ تـەنها زیانی بـەر جـەستـەی کـەوتووە
بـەڵکو زیانی بـەر دەروونیش گـەیشتووە .."-
.- پزیشکـ ووتی ، ڕواڵـەتی شوگا وەکـ گۆڕێکی بێ خـەوش وابوو بۆ قسـەکانی .. بـەڵام لـە ناخـەوە بـەتـەواوی ئازاری ئـەچـەشت بـەهۆی قسـەکانی ...

-"مناڵـەکـە لـە شـەش مانگی لـەدایکـ بووە ...هـەر بۆیـەش مناڵـەکـە ڕزگاری نـەبوو ...بـەڵام خۆشبـەختانـە زیانێکی زۆر بـەر جـەستـەی ئایرینی نـەکـەوتووە ...بـەباشی هـەڵسوکـەوتی لـەگـەڵ بکـە ."-
.-کۆتایی بـە قسـەکانی هێنا ، شوگا سـەری لـەقاند و چووە ژوورەکـەی ئایرینی ،. ئـەوان لـە نـەخۆشخانـەن .

ئایرینی هێشتاش ئـەگریـەت ...تـەندروستی ئایرینی بـەشێوەیـەکی لـەناکاو گۆڕا و پێویست بوو کـە مناڵـەکـە لـە دایکـ ببێ ،بـەڵام مناڵـەکـە ڕزگاری نـەبوو .

-"هـێـی ، ئێمـە باش ئـەبین .."-
.-شوگا ووتی و دەستی ئایرینی گرت .

-"چۆن بتوانم دووبارە هـەست بـە دڵخۆشی بکـەم ..؟"-
.-شوگا بـەبیستنی قسـەکانی ڕایکێشایـە باوەشی .... ئـەوەش تـەنها وای کرد گریانـەکـەی زیاتر ببێ .

-"ئـەزانم ئێسا کاتی نییـە ... وە هیچ شتێکیشم نییـە ....بـەڵام ئـەمـەوێ بپرسم ...هاوسـەرگیریم لـەگـەڵ ئـەکـەیت ..؟"-
.- شوگا ووتی .

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Sep 09, 2022 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

•شەڕ و خۆشەویستی•وەرزی سێیەمWo Geschichten leben. Entdecke jetzt