کاردانـەوەت لـەنێوان بـەشی قسـەکان دابنێ ... ~
..
.
-'' کـەوایـە ٸـەتبینمـەوە ..''
.- جۆنگ کووک ووتی لـەسـەر تـەلـەفۆنـەکـە .کاتێ ن/ت ھاتـە ژوورەوە جۆنگ کووک تـەلـەفۆنێکی بـەگوێیـەوە بوو , ماڵٸاوایی لـە کـەسـەکـە کرد ھـەر کـە بینی ن/ت دێتـە ژوور ...
-'' بـەیانی باش ..''
.- جۆنگ ووتی .ن/ت ھـەستی بـەوە کردبوو کـە جۆنگ دەیـەوێ بڕوات بۆ شوێنێ بـەڵام دیاری ناخات ...
-'' بـەیانی تۆش باش ..بۆکوێ ٸـەچیت ..? ''
.- ن/ت وەڵامی دایـەوە .-'' دوێنێ شـەو من پرسیارم کرد .. ''
.- جۆنگ ووتی .. وەک ٸـەوەی بڵێ وەڵامی پرسیارەکـەی من بـەرەوە سـەرەتا .-'' کـەسێ ٸـەناسم گومانی لـە چێن کردبوو .. ٸـەو ڤیدیۆیـەکەی بۆ من بـەدەستھێنا .. ''
.- ن/ت وەڵامی دایـەوە .. بـەڵام ھێشتا جۆنگ بـەپـەرۆشـە ..-'' کـەوایـە کێیـە ..? ''
.- جۆنگ پرسی .-'' یاریـەکـەم تێک ٸـەچێ گـەر پێتی بڵێم ..! لـەکۆتاییا تۆ خووێکت ھـەیـە ھـەموو کارێکـ بـە ڕێگای خۆت ٸـەنجام ٸـەدەیت .. ''
.- ن/ت ووتی .. گـەر ن/ت حاڵی باش بوایـە .. لـەوەبوو ھـەموو شتێکی بۆ ڕوون کردبایـەوە .. بـەڵام ھێشتاش توڕەیـە لـەسـەر ٸـەوەی دوێنێ شـەو ڕوویدا ..
چاوەڕێی ٸـەوەیـە جۆنگ داوای لێبوردن بکات .. وە گـەر وا بکات . ٸـەوا ن/ت ھـەموو شتێکی سـەبارەت بـە نامجوون پێ دەووت , سـەبارەت بـەوەی نامجوون خـەریکی چییـە .. ٸـەوە شتێکی بـەسوود ٸـەبوو بۆیان .. ,~
-'' یاریـەکـەت ..? ٸـەزانی من ھـەمووکات براوەم وایـە ?! ''
.- جۆنگ ووتی .-'' یاریـەکـە لـەگـەڵ تۆ نییـە ..بـە خۆشحاڵیـەوە لـەگـەڵ دژی تۆیـە .. ''
.- ن/ت وەڵامی دایـەوە .. جۆنگ نزیکتر بۆوە لە ن/ت , دووبارە .. ن/ت ھـەست بـە بـەرەنگاریـەکـ ٸـەکات بـەھۆی سێرکردنـەکـەی جۆنگ .. کـەمێکـ گـەڕایـەوە دواوە بـەڵام جۆنگ بـە دەستـەکانی ڕوخساری ن/ت گرت ..
بۆ چـەن چرکـەیـەک ن/ت پێی وابوو جۆنگ ٸـەیـەوێ ماچی بکات ...بـەڵام لـەبری ٸـەوە , لێوەکانی نزیک کردەوە لـە گوێی ن/ت و قسـەی کرد بـە دەنگی نزم .
-'' ڕێکـ بـەم شێوەیـە .. بیر بکـەوە .. ٸێمـە لـەیـەک لایـەنین .. ''
.- جۆنگ ووتی و چاکـەتـەکـەی لـەبـەر کرد ڕووی سوڕاند لـە ن/ت .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•شەڕ و خۆشەویستی•وەرزی سێیەم
Hayran Kurguوەرزی سێیەمی شەڕ و خۆشەویستی !: دوای ماوەیەک ....پلاندانانی زیاتر....شەڕانگێزی زیاتر....کوشتارگەیی زۆرتر...خاٸین و کەسانی نوێ.. کـێ خێزانی تای ھیۆنگـ.ـە..؟ دەست بەسەر مافیای گوللەی ڕەشا ٸەگرن..؟ کێ لەگەڵ مافیاکەی جۆنگکووکـ.ـە..؟ !!