-"کار بۆ کێ ئـەکـەی ...؟"-
.-چواردەوری ن/ت گیرابوو بـە چـەندان پیاوی ڕاهێنان پێکراو .. ئـەمـە یادگاری ئـەهێنێتـەوە مێشکی .... ئـەوکاتـەی ن/ت جۆنگـ کووکـ.ـی دەزگیرکرد .ن/ت چاوی کـەوتـە سـەر ئۆتۆمبێلێکـ کـە دەرگایـەکی کرابۆوە ... وە مـەکینـەکـەی هـەڵکرابوو .
دواتر تێبینی کرد کـە هـەموویان چـەکـ بـەدەست نین .دەستـەکانی بـەرز کردەوە بـە مـەبـەستی خۆ بـەدەستـەوە دان .
-" داوای لێبووردن ئـەکـەم ... لێگـەڕێن بڕۆم .. زۆریم لێ کرا بۆ ئـەم کارە تاوەکو ئـەنجامی بـەم ."-
.- ن/ت درۆی کرد لـەکاتێکا مێشکی لای پلانێکـە بۆ دەرباز بوون .
-" بمبـەن بۆ لای دایشیم ، زانیاریم سـەبارەت بـە شتـەکانی هـەیـە ، دوژمنـەکانی ئـەناسم .."-
.- ئـەو پیاوەی کـە لەبری هـەموویان قسـە ئـەکات فـەرمان دەرئـەکا ، وای لـە پیاوەکانی تر کرد
ن/ت ببـەنـە نێو ئۆتۆمبێلـەکـە ، ئـەو بـە بێدەنگـی دوایان ئـەکـەوت ...هێشتاش دەستی بـەرز کردبۆوە .سێ پیاو لـەنێو ئۆتۆمبێلـەکـە هـەبوون .. دوانیان لـە کورسی پێشـەوە ... ئـەوی تریان لـە تـەنیشت /ت دانیشتووە ... هـەر کـە ئۆتۆمبێلـەکـە بـەڕێگا کـەوت
ن/ت چاوەڕێی ئـەو دەرفـەتـە بوو کـەمێ ئۆتۆمبێلـەکـە دوور بکـەوێتـەوە لـە پیاوەکانی دواوەی خۆیان .... هیچ زانیاریـەکی نـەبوو کـە بۆ کوێی ئـەبـەن .خـەندەیـەکی کرد .... ئـەو پیاوانـە گـەمژەن ، دەستـەکانی ن/ت نـەبـەسترابۆوە ..وا بیریان ئـەکردەوە کـە ئـەو تـەنها کچێکـە و هیچی تر .
ن/ت سیخوڕێکی سـەرکـەوتوی ڕاهێنان پێکراو بوو ، ئـەو بۆ چـەندان ساڵ مافیایـەکی بـەڕێوە بردووە .
بـە مـەچـەکی کێشای بـە ڕووخساری پیاوەکـەی لای ،
ئـەکرا لوتی پیاوەکـە بشکێ .بـەخێرایی دەرگای ئۆتۆمبێلـەکـەی کردەوە و پیاوەکـەی خستـە خوارەوە ، بێگومان پێشتر چـەکـەکـەی لـە کـەمـەری پیاوەکـە دەرهێنابوو .
دەستبـەجێ بێ لـەدەستدانی هیچ خولـەکێ ڕاستـەوخۆ فیشـەکی نا بـەو پیاوەی لـە تـەنیشت شۆفێرەکـە دانیشتووە ، دواتر ئاڕاستـەی دەمانچـەکـەی کردە سـەری شۆفێرەکـە ... تاکـە کـەس کـە ماوە ...
-"ئـەوە بکـە کـە من ئـەیڵێم ... ئـەینا مێشکت ئـەپڕژێنم !"-
.- شۆفێرەکـە سێری ئـەو پیاوەی کرد کـە لـە تـەنیشتیا لـە ئازارا نوقم بووە دوای ئـەوەی فیشـەک نرا بـە قۆڵیـەوە .بـەگوێی ن/ت کرد ... ئۆتۆمبێلـەکـەی وەستاند و چووە دەرەوە ، ن/ت هاتـە شوێنـەکـەی و پیاوە بریندارەکـەشی فڕێدایـە سـەر زەویـەکـە ، بـەخێراییـەکی زۆر ڕۆیشت تاوەکو سـەربازی یـەدەگـی ئـەو پیاوانـە ڕێگاکـەی نـەدۆزنـەوە .
BINABASA MO ANG
•شەڕ و خۆشەویستی•وەرزی سێیەم
Fanfictionوەرزی سێیەمی شەڕ و خۆشەویستی !: دوای ماوەیەک ....پلاندانانی زیاتر....شەڕانگێزی زیاتر....کوشتارگەیی زۆرتر...خاٸین و کەسانی نوێ.. کـێ خێزانی تای ھیۆنگـ.ـە..؟ دەست بەسەر مافیای گوللەی ڕەشا ٸەگرن..؟ کێ لەگەڵ مافیاکەی جۆنگکووکـ.ـە..؟ !!