*Yorum yapar mısınız lütfen<33?*
~~~~{Öğreneceksiniz}
-❗-
"Nereye?"dedi Jeongin kolumu tutarak.
"Bilmiyorum."
"Ne demek bilmiyorum? Okulun bitmesine 3 ders var."
"Jeongin sana ne? İşine bak."diyip kolumu sertçe çektim.
"Felix.."
Arkama bile bakmadan okuldan çıkmak için kapıya yöneldim.
"Nereye?"güvenlik göğüsüme bastırarak durdu ve söyledi bunu.
"Eve."
"İzin kağıdı?"
Elimdeki izin kağıdını güvenliğe gösterdim ve eli ile yaptığı geçebilirsin hareketi üzerine kapıdan çıktım.
İzin kağıdı mı dedim ben? Kesinlikle müdürün odasından çaldığım izin kağıdı değil. Fotokopisini çıkartıp müdürün imzasını taklit ederek hazırladığım izin kağıdı.
Nereye bilmeden yürüdüm ve okuldan yaklaşık 1 kilometre uzaklıktaki ana yolun kenarında bomboş kocaman çimelik alana geçtim, büyük bir meşe ağacının altına oturdum. Huzurluydu ve sessizdi. Okul gibi bir çöplükten ve evimden daha iyidi.
Kafamı ağacın gövdesine dayadım kapşonumu çıkartmadan. Çantamı yanıma fırlatıp bir süre öylece durdum.
~~~~~~~~
"Siktir saat kaç?"uyandığımda gözlerimi ovalarken kendi kendime konuşuyordum
"Beşi onaltı geçiyor."
Yanımdaki sese döndüğümde yine o gereksiz egoya sahip havuzdaki çocuktu bu. NE? Ne yapıyor bu burada?
"Napıyorsun burada amına koyayım?"
"Asıl sen ne yapıyorsun?"
"Uyuyorum."
"Neden burada?"
"Sana ne? Sen neden buradasın onu söyle."
"Ben hep buraya geliyorum."
"Ne alaka?Burası okula çok uzak."
"Eve yürüyerek gittiğim günlerde buraya uğruyorum ve dinleniyorum."
"Sen gibi birisi yürüyor ha? Hah anca gülerim."
"Haftada 2-3 kez okul yolunu yürürüm. Neredeyse 3-4 kilometre falan."
"Her neyse. Al sen kendi yerinde otur. Ben kalkarım."dedim ve ellerimden destek alarak kalktım.
"Dur,otur."diyip kolumdan tuttu ve geri yerime oturttu havuzdaki çocuk.
"Hayırdır?"
"Burası sadece bana ait değil. Sende oturabilirsin sonuçta dimi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Meaningful Death [HyunLix]
Fanfiction"Gerçekten seven insan, sevdiği kişiye acı çektirmez Hyunjin." Felix, yakın arkadaşı Jeongin'in, sevgilisi Hyunjin tarafından aldatıldığını öğrenince intikam için Hyunjin'in ifşasını çıkarır. 180922 140423 ~Angst~