13

4.7K 421 2.5K
                                    

"Hadi başlayalım.."

-🎸-

Eve geldiğimde saat 11'i bulmuştu. Açıkçası uykum yoktu çünkü yeterince uyumuştum okulda.

İçtiğim alkolün etkisini midemde hissediyordum ve aşırı bulanıyordu. Kusmamak için kendimi zor tutuyordum.

Hızlıca tuvalete gittim ve midemdeki alkolü boşalttım. Açıkcası oldukça rahatlamıştım. Bu iyi geldiğinden bir süre ekran başında durabilirdim.

Bilgisayarın başına geçtim ve okula olan bitenleri not aldım. Uzun zamandır bu konular ile ilgilenmiyordum.

Klasörü ilk açtığımda karşıma çıkan Minho'nun fotoğrafıydı. Jisung'a attığı nude. Bunu kesinlikle yaymayacağım çünkü bu benim elime bilerek gelen bir fotoğraf değildi. Aynı zamanda sağlıklı bir ilişkisi olan çiftti. Bu yüzden attıkları özel şeyler beni ilgilendirmiyordu. Bundan dolayı sadece duruyordu.

Jennie klasöründe  ise Nayeon ile sevgiliyken gittiği barda yiyiştiği adam ile olan videosu vardı. Bu eninde sonuna benim işime yarardı.

Açıkçası şu an bu işlerle uğraşasın yoktu bundan dolayıda bir iki el LOL oynamak iyi gelebilirdi sma zaten midem bulanıyor daha uygun bir şeyler bulabilirim.

"BULDUM ÇOK EFSANE BİR FİKRİM VAR. Dizime devam edeceğim."

Baya iyi fikir mal.

"Sen sussana.',

Sen sus

"Tamam.''

Yine kendi kendine konuşurken kapının tıklaması üzerine tuhaf bir bakış attım.

Kim olabilir ki?

"Gir."

"Oğlum nasılsın?"

"Baba?"

Kapıyı tıklattı hadi hayırlısı.

"Seninle bir şey konuşmam lazım."

"Söyle çık."

"Bak oğlum. Biliyorum, seninle uzun zamandır vakit geçirmiyorum."demişti Felix'in yatağına otururken.

"Ee?''

"İkimiz içinde güzel bir haber ile geldim. Eminim başta kabul etmeyeceksin ama çok mutlu olacağız."

"Baba lafı dolandırma."

"Sana biraz geç söylüyorum ama ben yeni bir hayata başlamaya karar verdim ve bu hayatta sende olacaksın."

"Hayırdır baba ölecek misin?''

"Oğlum saçmalama da dinle."dedi gözlerini tek eliyle oluştururak. Ayağı kalkıp Felix'in oturdu sandalyenin önüne geldi ardından ise Felix'in omuzuna dokundu.

"Ben uzun zamandır para biriktiriyorum. Eve gelmediğim bile oluyor biliyorum ama ikimizde mutlu olacağız.''

"Söyle artık."

 A Meaningful Death [HyunLix]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin