15

4.2K 401 1.5K
                                    

"Çünkü mükemmel bir tiyatro oyunu olacak."

-💀-

"Ne planlıyorsun?"dedi Niki yaklaşarak.

"Bilmiyorum. Ama emin ol ki çok eğlenceli bir tiyatro gösterisi yapacağız."

"Her şeyi planla ve bize haber ver. Ben grup açıyorum. Tiyatro grubu."

"Aç."

Hyunjin sehpanın üzerine bıraktığı telefonun aldı ve "Ben 1-2 saate kadar gelirim."dedi.

"Tamam gelirken cips al."dedi kolasını ağzına götürüken içeriye giren Yeonjun.

"Ananın a- sen nerden çıktın?"dedi Ni-ki sesini yükselterek.

"Yukarıda uyuyordum. Amına koyduklarım benim evimdesiniz."

"Doğru. Kusura bakma kardeşim. Uyandırmak istemezdik"

"Ni-ki mal mısın? Siz nasıl girdiniz eve?"

"Sen çağırdın ya? Sonra gittin uyudun?"

"Aman tamam. Susun. Ben gidiyorum."dedi Hyunjin elini hafif kaldırıp el sallayarak.

Hyunjin kapıdan çıkıp arabasına oturduğunda telefonunun rehberine girmişti. Ardından Jeongin'i aramış ve kulağına götürdüğü telefonu açmasını beklemişti.

"Efendim Hyunjin."

"Buluşalım mı?"

"Niye?"

"Aynı gruptayız da. Tiyatro hakkında konuşalım diyecektim."

"Peki."

"Almaya geliyorum seni. Hazırlan."derken gaza bastı ve arabayı ilerletti.

"Tamam. Görüşürüz."

Telefonu kapatmıştı Jeongin. Hyunjin ise kısa bir süre telefona bakıp yanındaki koltuğa fırlatmıştı elindekini.

Hyunjin 10 dakikadadan kısa bir süre içerisinde şarkı eşliğinde Jeongin'in evinin önüne gelmişti bile. Jeongin ise hızlı adımlar ile evin kapısını kapatmış arabaya doğru yürüyordu.

Jeongin kapıyı açtığında içeride çalan şarkıyı kısmıştı Hyunjin ve "Selam. Naber?"demişti elini uzatarak.

Jeongin elini uzatıp karşılık vermişti ve "İyi. Senden?"demişti.

"İyi diyelim. Çok güzel bir fikrim var."

"Anlat."

"Burada olmaz. Üstelik ben değil. Sen anlatacaksın. Aç mısın?"

"Senin yüzünden masadan kalktım. "

"Güzel. Hadi yemek yemeye gidelim. Orada konuşuruz."

"Tamam."

......

"Bak Minho. Hyunjin'in bu yaptığı çok saçmaydı biliyorsun. Saçmalığı da geçtim bu bir zorbalık. Ben orada soğuktan ne hâle geldim. Buzlu su ne ya?"

"Haklısın ama ben bir şey söyleyemem biliyorsun. Eğer tek kelime edersem anlar. Zaten soyisimlerimiz de aynı. Çok karışık durumlar."

"Okula Lee soyisminde bir sürü insan var Minho. Zaten ben sana Hyunjin ile konuş demiyorum. Sadece sinirimi bozuyor."

"Felix. Mezun olacak zaten. 6 ay dayan."

 A Meaningful Death [HyunLix]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin