"Hyunjin?"
-🤍-
"Konuşmaya mı geldin? Beni anlayacağını biliyordum."dedi ve ayaklandı Hyunjin. İçkinin etkisinden dolayı sarsılarak geliyor, dengesini kaybediyordu.
Rosé Hyunjin'in bu hâli üzerine onu omuzlarından tutup geri yerine oturttu ve Felix'e baktı.
"Hadi gidiyoruz."
Felix dolmuş gözlerini olduğu yerden Hyunjin'in halsiz bedenine dikmişti. Bu ona nedenini bilmediği bir şekilde acı veriyordu.
Hyunjin'i hâlâ seviyor muyum? Ondan mı böyle hissediyorum? Ama nasıl sevebilirim ki? Bana bu son yaptığından sonra.. Hayır. Sevmiyorum.
"Felix!!"
Ağlama Hyunjin! Ağlama. Canımı acıtıyorsun. Ağlama.. Lütfen ağlama.. Senin ağlaman benim canımı acıtıyor. Lütfen sus.
"FELİX!"
Seni belki bir ömür seveceğim. Asla senden vazgeçemeyeceğim ama bu yaptığını son nefesime kadar ve son nefesimden sonrasında bile unutmayacağım. Yemin ederim.
"Gidelim."dedi Felix gözlerini Hyunjin'den çekerek. Ardından Rosé'nin yanına geldi ve Hyunjin'e son defa baktı.
"Gitme. Gitme Felix. Lütfen son defa konuşalım."
"Uzak durmanı söyledim sana! Dön önüne Hyunjin."dedi Rosé.
"Siz gidin ben geliyorum."dedi Minho.
"Hayır bizle geliyorsun."
"Rosé! Gidin dedim."
"Minho kafası yerinde değil. Bırak çocuğu. Hadi. Bak Felix'te çok kötü zaten. Hâlâ içkinin etkisi üzerinde."
"Rosé git."
"Minho!"
"ROSÉ GİT DİYORUM."
"Gidelim Rosé. Ama önce Yoongi abinin yanına gidelim."
"Tamam gel."
Rosé Felix ile Yoongi'nin yanına gitmişti. Kendisi şu anda arka odadaydı. Oraya geçtiklerinde Yoongi hemen yanlarına geldi.
"Ne oldu?"
"Abi. Biz Busan'a gideceğiz. Bir süre hatta belki hiçbir zaman dönmeyeceğiz. Haberin olsun. Eğer gelmek istersen.."dedi Felix kafasını eğerek.
"Felix."dedi Yoongi omzunda dokunarak ve devam etti:"Seninle gelmek gerçekten çok isterim. Ama biliyorsun. Burayı bırakamam. Burası geçimimi sağladığım yer."
"Haklısın abi. Sorun değil. Sadece haberin olsun isterim."
"Tamam. Ve eklemek istediğin şeyi de dökül bakalım."
"Hyunjin'e söyleme. Yeter."
"Tamam. Söylemeyeceğim."
"İyi. Görüşürüz o zaman."dedi ve Yoongi'ye sarılıp kapıdan dışarıya çıktı.
"Ona iyi bak Rosé."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Meaningful Death [HyunLix]
Fanfiction"Gerçekten seven insan, sevdiği kişiye acı çektirmez Hyunjin." Felix, yakın arkadaşı Jeongin'in, sevgilisi Hyunjin tarafından aldatıldığını öğrenince intikam için Hyunjin'in ifşasını çıkarır. 180922 140423 ~Angst~