"Katil kim?"
-❔-
"Dava kapandı. Resmi bir kanıt yok."
"Peki kim olduğunu düşünüyorsun. Parçalar oturdu derken?"
"Geçen sene ki annemin ölüm yıl dönümünde bütün gece düşündüm. Olan biten her şeyi yazdım. Annemin bana söylediklerini tekrar tekrar düşündüm. Anneme katili sormuştum. Bana birazdan görürsün demişti ve 1-2 dakika sonra babam gelmişti."
"Bu mu yani?"
"Babam ve annem kavga etmişti. Araları oldukça bozuktu. Anlattığım gibi evden birisi çıkmıştı ve kısa bir süre sonra babam gelmişti. Ben polislerle konuşurken babam içerde bir şeyler yapıyordu. Büyük ihtimal kanıtları temizliyordu. Annem bana büyüdüğünde anlayacaksın dedi. Annemi o evden çıkarılırken bile görmedim. En son o zaman gördüm.Yani eve geldiklerinde yine kavga etmiş olabilirler. Babam olan o şahısta sinirlenip annemi-"
"Tamam neyse Felix. Boş ver kapatalım bu konuyu."
"Dur Jeongin. Bu kadar değil."
"Nasıl yani?"
"Polisler babamı götürdü ve kanıt olmayınca saldırlar. Bıçağı da bulamadılar. Belki bıçağı verseydim katilin babam olduğunu kanıtlamış olurdum. Ama anneme ihanet edemezdim."
"Katilin baban olduğuna emin misin?"
"Babamın katil olduğuna annemin üstüne yemin ederim."
"Niye polise gitmedin?"
"Kanıt?"
"Doğru. Peki ne yapmayı planlıyorsun?"
"Babamı öldüreceğim."
"Hem de o bıçak ile.""Saçmalama. Hapislerde çürümene izin vermem."
"Annem ne isterse yaparım."
"Feli-"
"Jeongin kararım kesin."
"Ama ya baban katil değilse."
"Sarhoşken itiraf etti zaten."
"Ne? Şerefsi- şey üzgünüm öyle demek istemedim."
"Yalan söylemiyorsun ki. Söv. No problem."
"Ayy neyse hadi bize gidelim."
"Neden?"
"Annem tavuk sote yapacaktı."
"Yok sağ ol."
"Of Felix hadi zorlama. Biliyorum en sevdiğin yemekler arasında."diyip burnuma işaret parmağı ile dokundu. Buna karşılık bende gözümü kırpım ve güldüm.
"Peki."
------------------------
"Neredeydin?"
"Yat zıbar."
"Felix neredeydin?"
"Sana ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Meaningful Death [HyunLix]
Fanfic"Gerçekten seven insan, sevdiği kişiye acı çektirmez Hyunjin." Felix, yakın arkadaşı Jeongin'in, sevgilisi Hyunjin tarafından aldatıldığını öğrenince intikam için Hyunjin'in ifşasını çıkarır. 180922 140423 ~Angst~