Eylülün arkasından hemen Ceren tuvalete geldi. Hocaya, Eylülün canının bu aralar moralinin bazı sebeplerden bozuk olduğunu söylemiş yok yazmaması için zorlada olsa izin almıştı. Tuvalete girdiğinde Eylül ağlıyordu sarıldı;
C: Eylül biliyorum zor bişey bu zamana kadar arkadaşın sandığın birinin aslında seni sevdiğini öğrenmek ama bu kadar takılmamalısın.
E: Ceren, zor olan ona bu şekilde davranmam. Onu kendimden soğutmaya çalışıyorum ama her defasında kalbini kırıyorum. Ve onu öyle görmek beni üzüyo.
C: Anlayabiliyorum ama senin yada onun elinde olan birşey değil. Aşk bu, isteyerek olmaz ki. Seninde güçlü olman lazım. Belkide, ona bunu söylemelisin, en azından neden bu şekilde davrandığını bilir ve oda ona göre davranır.
E: Olmaz Ceren, sevdiğini bana sen söyledin. Eğer bunu bildiğimi söylersem sizinde aranız bozulur. Bunu yapamam.
C: Ben yine bi şekilde konuşurum ama istemezsen ısrar edemem. Hadi şimdi toparlan.
E: Ceren çok sağol, iyiki varsın.
C: Ne demek Eylül ben senin arkadaşınım şimdi yanında olmazsam ne anlamı var ki arkadaş olmamızın.
Eylül Cerene bi kez daha sarıldı. Gözleri tekrar dolmuştu. Ama Ceren ağlamasına izin vermemişti. Elini yüzünü yıkayıp akan kalemini sildikten sonra sınıfa gittiler.
Kapıyı çalıp içeri girdiler. Öfkeyle bakan hocadan izin alıp hemen oturdular. Ceren tekrar Eylülün yanına geçecekti ki hoca durdurup oturduğu yerde kalmasını söyledi. Eylüle özür dileyen bakışlar atıp oturdu. Ders coğrafyaydı, ama Eylül dinlemiyordu. Serkan arada Eylüle bakıyordu, Eylül fark ediyordu ama oralı olmuyordu.
Okul zor da olsa bitmişti. Cerenle okuldan çıkıp birer sigara daha içtikten sonra eve doğru yürüdüler. Binaları yan yanaydı. Eylülün oturduğu binanın önüne geldiler Eylül sarılıp:
E: Ceren tekrar çok teşekkür ederim, her şey için.
C: Aaa ama Eylül yeter artık. Bi kez daha teşekkür edersen bidaha hiç bişey yapmam.
Gülüşüp ayrıldılar. Eylül eve gelmişti. Ablası çalıştığı için yeğeni onlarda kalıyordu daha 1 yaşındaydı. Yanına gitti ve biraz ilgilendi. Az da olsa kafası dağılmıştı. Karnını doyurduktan sonra Cerenden ödevleri alıp yaptı. Biraz kitap okuyacaktı ki Serkanda mesaj geldi. İyi olup olmadığını soruyordu. Görüldü yapıp bıraktı. Kitabına döndü ama odaklanamıyordu. Az sonra yine bi mesaj daha geldi. Serkan bu kez soru işareti göndermişti. Eylül yine cevap vermedi. Kitabınada odaklanamıyordu. 'En iyisi duş almak' diyerek duşa girdi. Çıktıktan sonra pijamalarını giydi. Dişlerini fırçalayıp yatağına yattı. Ağladığı için fazlasıyla uykusu vardı kısa süre içinde uykuya daldı.