Pov Thimo
Thimo pak je koffers in we gaan om 3 uur vertrekken naar het nieuwe huis. "Zucht" ik pakte me koffers en stopten alle belangrijke spullen er in en al me kleren het paste maar net. Toen ik de trap af liep stonden me ouders al klaar om te gaan. Me vader vroeg nog: ga je het hier missen jongen? Ik lachte en zei natuurlijk niet ik ben blij om eindelijk uit deze rot stad te gaan verhuizen.
In de auto denk ik aan mijn nieuwe school ik vind het eng maar toch leuk. Misschien valt deze school wel mee, en zijn er zelfs nog leuke jongens ook.
Als we zijn aangekomen bij het nieuwe huis zakt mijn mond open, het is zo groot ik wist niet dat we in een villa gingen wonen. Ik stapte de auto uit en keek bewonderend naar het grote huis, ik was benieuwd wat voor kamer ik zou krijgen. Toen ik naar binnen liep riep mijn moeder me al terug om te vragen of ik hielp om de dozen naar binnen te tillen. Toen ik er drie naar binnen had gedragen "de enige dozen die dus van mij waren" vroeg ik waar mijn kamer was, boven aan de rechter kant, met de witte deur riep mijn vader naar boven. Ik deed de deur van mijn nieuwe kamer open en gelijk kwam er een glimlach op me gezicht. Ik had een groot raam dat uitkeek op het raam van de buren, ik kon niks zien want er was een gordijn dicht. Ik had een eigen badkamer en een tweepersoonsbed. Deze kamer was zo cool.
Toen ik naar beneden liep hadden mijn ouders de rest van het huis al vrij snel op orde. Me moeder vertelde dat we vanavond uitgenodigd ware om te komen eten bij de buuren. Het leek me wel leuk ik wist niet of ze kindere hadden en hoe oud ze waren maar daar kwam ik vanavond dan wel achter.
Rond zessen waren we bij de buuren uitgenodigd voor het avond eten. Mijn vader belde aan. Toen werd de deur open gedaan door een meisje van rond de 16 hetzelfde als mij. Ze glimlachte schattig naar me en stak haar hand uit en zei: Dennis...uuh..e. Ik keek haar een beetje vreemd aan maar lachte daarna toch. Ik zag dat ze haar gezicht naar beneden bewoog en ik zei toen snel om de stilte te verbreken : Ik ben Thimo.
Pov Denise (Een paar uur eerder)
Toen ik van mijn moeder hoorde dat we nieuwe buuren kregen, was ik gelijk super enthausiast. Zouden ze kinderen hebben oude kinderen of jongeren. Ik hoop kleine jongentjes dan kan ik samen in het park met ze gaan voetballen. Dat lijkt me nu zo leuk. Toen ik op me kamer muziek aan het luisteren was kwam me moeder me kamer binnen gestormt doei rustig muziek luisteren hallo drukke moeder dacht ik bij mezelf. Ze liep naar me klerenkast ik moest er netjes uit zien voor als de nieuwe buuren kwamen. Pfff ik zuchtte netjes is bij mijn moeder altijd tuttige troep aandoen en je gezicht vol plamuuren met dat ene spul. Ik kwam op uit mijn gedachte toen mijn moeder riep DENISE! Je hebt geen leuke jurkjes meer die je aankan. Ergens was ik blij dat ik geen jurk aanhoefde maar ik wist dat mijn moeder het hier niet bij zou laten tog probeerde ik het, dan doe ik toch gewoon een broek aan? vroeg ik mijn moeder. Ze lachte, nee lieverd een broek is wat voor jongens. Laat die mooie lange benen nou van je zien je hebt ze en je mag ze best showen. Vanbinnen huilde ik ik had zo geen zin om een jurk aan te doen het voelt gewoon niet lekker maar zoals altijd wint mijn moeder, ik durf er ook nooit op in te gaan daar ben ik dan weer te bang voor. Me moeder stelde voor om te gaan shoppen hoewel ik shoppen eigenlijk niet zo erg vind wou ik toch liever niet om te bedenken dat ik alleen jurkjes en tuttige dingentjes ging krijgen.
In de stad aangekomen was de eerste winkel voor mijn moeder al raak. In de etalage zag ze een pop met een prachtig jurkje (vond zij). We liepen naar binnen en ze vroeg gelijk of ze die nog in mijn maat hadden, tot mijn moeders opluchting hadden ze hem. Maar ik baalde als een stekker ik vond hem verschrikkelijk. Mijn moeder duwde me zowat het pashokje naar binnen. Toen ik uit het hokje kwam gilde me moeder het uit: Denise! Wat staat dat je prachtig lieverd je bent zo'n mooie meid. Die nemen we zei mijn moeder, ik legde me er maar bij neer ik had geen zin om nog meer jurkjes te gaan passen. En we liepen richting huis.
Toen we thuis waren aangekomen moest ik al snel omkleden, de nieuwe buuren zouden hier elk moment kunnen zijn. Ik trok de jurk aan maar probeerde mijn borsten te verbergen ik vind het niet bij me passen en ze zijn nutteloos.
Ik liep de trap af naar beneden omdat ik als enige de bel hoorde en mijn ouders druk bezig waren met de voorbereiding voor het eten in de keuken. Ik trok de deur open en stelde me voor aan een meneer en mevrouw, daarachter stond een jongen hij was echt heel knap en hij had mooie blauwe ogen. Ik stak mijn hand naar hem uit en zei: Dennis...uuh..e. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan zo'n domme blunder bij mijn nieuwe buurjongen gemaakt het was ook nog eens een mooie buurjongen. Ik zach dat hij doorhad dat ik die blunder maakte maar toch glimlachte hij naar me. Ik keek naar de grond, om dit awkward moment te vergeten zei hij snel: Ik ben Thimo, en we liepen naar binnen.
AN
heey ik hoop dat je me eerste hoofdstuk leuk vond ik probeer zo snel mogelijk weer te updaten
JE LEEST
De mooie buurjongen[completed]
Teen FictionThimo verhuisd naar een klein dorpje in het noorden van Nederland. Hij vind het eigenlijk niet zo erg, hij werd op zijn vorige school veel gepest omdat hij op jongens valt. En wat als Thimo zijn nieuwe buurmeisje Denise ookwel Dennis verliefd op hem...