Pov Denise
Na het etentje met de buuren dekte ik samen met mijn moeder de tafel af. En wat vond je van de buurjongen zei mijn moeder, jullie zouden zo'n leuk koppel zijn! Mamm! Riep ik uit, en ze lachte naar me.
Ik belde aan bij de nieuwe buuren omdat ik samem met Thimo naar school zou fietsen omdat het zijn eerste dag was en hij de weg nog niet wist. Toen Thimo de deur open deed kreeg ik het al warm vanbinnen hij is zo mooi zijn prachtige ogen straalden in de zon. Hij groette me en pakte zijn fiets. Onderweg was het stil een hele ongemakkelijke stilte. Toen vroeg hij opeens of ik een vriendje had. Nee antwoorde ik. Heb jij een vriendin vroeg ik daarna. Nee antwoorde hij en een paar seconden later zei hij : ik val op jongens. Shit #&#%&€! Het zou nooit wat kunnen worden dacht ik bijmezelf. Toen ik besefte dat ik nog geen antwoord had gegeven op zijn antwoord zei ik oke en ik fietse hard door hem achterlatend, het is misschien bitchie maar ik was nu echt niet in de mood.
Aangekomen op school zag ik lisa en haar groepje aankomen lopen. Oh nee he hun weer dacht ik bij mezelf, als ik eindelijk dacht dat ze doorliepen kon lisa het weer niet late en ze stopte met lopen. Ze keek me aan en zei: manwijf. Vanbinnen was ik zo boos op haar en normaal zou ik er wat van zeggen als mensen me belachelijk proberen te maken, maar bij haar weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen. Ze trok aan mijn haar en zei wat een lelijke rot kop heb je toch. Net toen ze me tegen de kluisjes in de gang aan wou duwen stopte iemand haar. Toen ik achter haar keek stond daar Thimo. Hij vertelde Lisa dat ze mij met rust moet laten of dat ze er anders spijt van zou krijgen. Toen Lisa en haar groepje wegliepen glimlachte Thimo naar mij en liep naar de concierge om zijn rooster en klas te vragen. Ik snapte het niet ik heb hem laten zitten en nu helpt hij me.
Ik liep naar mijn les en zag dat ik al te laat was maar ik had het eerste uur bio en die vrouw van bio is wel aardig. Ik klopte op de deur en ze zij dat ik snel moest gaan zitten. Na 5 minuuten geluisterd te hebben naar de opening van de les klopte er iemand op de deur. En toen ik zag wie er in de deur opening stond slikte ik even, het was Thimo. Ik keek haastig de klas rond toen ik zag dat alleen de stoel naast mij nog vrij was. Thimo liep naar mevrouw bloem van bio en zei dat hij nieuw was en in deze klas zat. Nadat hij zichzelf had voorgesteld kwam hij stapje voor stapje dichter bij mijn tafel die achter in het lokaal stond. Toen hij naast mij plaats nam fluisterde hij hoi Denise we zitten bij elkaar in de klas. Het enige wat ik vroeg was: Waarom vertel je gelijk dat je op jongens valt je kent me nog maar 2 dagen?
AN
Heey comment en vote please :D als je nog ideeën hebt voor het boek kan je die vertellen xo
JE LEEST
De mooie buurjongen[completed]
Ficção AdolescenteThimo verhuisd naar een klein dorpje in het noorden van Nederland. Hij vind het eigenlijk niet zo erg, hij werd op zijn vorige school veel gepest omdat hij op jongens valt. En wat als Thimo zijn nieuwe buurmeisje Denise ookwel Dennis verliefd op hem...