Deel 6

797 28 0
                                    

Pov Dennis

Vandaag is het zaterdag, ik ga de zus van Thimo ontmoeten en daarna gaan we met ze drieen door de stad lopen beetje winkels kijken. Toen ik de trap naar beneden af liep en stiekem de deur uit wou lopen met een t shirt dat ik van Thimo had gekregen riep mijn moeder me terug. Waar gaat dat heen dame! Zij ze op een strenge toon, ik zuchtte en liep terug. Ik ga met Thimo en zijn zus de stad in ik kom laat thuis. Is goed, en Denise wat heb jij aan? Ik voelde me betrapt maar probeerde snel weer normaal te doen. Gewoon een t shirt, dat is nie... Mijn moeder kon haar zin niet meer afmaken of ik vluchtte het huis al uit opweg naar de buren. Thimo zat al in de tuin te wachten met zijn fiets.

Pov Thimo

Ik zag Denise al glimlachend aanlopen. Of ik bedoel natuurlijk Dennis, hij is al best een mooie jongen en ik bloosde bij die gedachte. Hij had mijn shirt aan het stond hem zoveel beter dan mij. Heey Dennis me zus wacht in de stad op ons zullen we gaan? Vroeg ik hem, ja is goed zei hij en ik zag dat ze glimlachte toen ik hem Dennis noemde. Spring maar achterop mijn fiets Dennis. Is goed zei Dennis. Hij legde zijn handen op mijn heupen om niet te vallen ik kreeg het al warm van de aanraking. Toen we bij de stad waren aangekomen omhelsde ik mijn zus Emma. Ik ben zo blij je weer te zien Emm! Ik zag dat Dennis er een beetje awkward bij stond dus ik stelde hem voor. Emm dit is een vriend van me en onze nieuwe buurjongen Dennis. Ik zag dat Emma een beetje vreemd keek maar ze herstelde zich gauw. Oh hoi Dennis glimlachte mijn zus naar hem, Dennis glimlachte schattig terug.

Pov Emma

Ik zag iets raars aan die jongen ik weet niet wat het was maar hij zag er nogal vrouwelijk uit. In ieder geval we gingen shoppen en ik en Thimo houden van shoppu! Ik vroeg aan Dennis of hij ook van shoppen hield, mwah een beetje soms wel soms niet. Na een uur rondgelopen te hebben in de stad zijn we al weer drie outfits rijker alhoewel Dennis nog niks heeft gekocht het is super gezellig. Ik stel voor om naar het cafe de Roze vloer te gaan. Thimo en ik gingen daar vroeger altijd heen het was een lgbt cafe en het was er altijd wel gezellig. We liepen naar binnen en daar zag ik Jason ik heb hem echt al heel lang niet gezien hij is een goede vriend van me. Jason werkt al heel lang in dit cafe daarvan ken ik hem ook. Ik begroette jason en knuffelde hem plat. Ik ben zo blij je te zien we hebben echt veel bij te praten zei Jason. Jazeker lachte ik. Dennis, Thimo en ik gingen aan een tafeltje zitten. Ik vond nog steeds dat er iets anders was aan die jongen Dennis. Na een tijdje gekletst te hebben vroeg ik aan Dennis of hij een relatie had met iemand. Nee antwoorde hij ik heb wel iemand op het oog bloosde hij. Oehhh zei ik mag ik weten wie t is. Nahh nog niet bloosde hij. Ik lachte en zei is het een jongen of een meisje? Ik zag dat zelfs Thimo vragend naar hem keek. Het bleef even stil, eh..euhm..een jongen. Spannend glimlachte ik naar hem en Thimo keek best geschrokken zag ik aan zijn gezicht volgensmij wist hij niet dat Dennis gay is. Toen kwam Jason aangelopen, hij kwam erbij zitten zo heren en dame glimlachte hij naar mij. Vanavond houden we een groot feest omdat het cafe 3 jaar bestaat. En er is gratis bier knipoogde hij. Komen jullie vanavond ook? Uuh ja ik kom zei ik tegen Jason. Thimo knikte ook dat hij kwam. En Dennis ging nog vragen aan zijn moeder of hij kon komen. Anders bel je haar nu op dan kunnen jullie mee helpen met voorbereiden zei Jason. Dennis knikte en pakte zijn mobiel.

Pov Dennis

Ik belde mijn moeder op tuut...tuut...tuut de telefoon ging over. ( D = Dennis M = Moeder )

M: hallo met wie spreek ik?

D: shit hoe moet ik nu me naam zeggen dacht ik bijmezelf Emma wist niet dat ik eigenlijk geboren ben als meisje. Uuhmm zei ik met mij

M: wie is mij?

D: met euh Denni..se

M: oh heey lieverd

Ik kreeg twee vragende blikken van Jason en Emma naar me toe geworpen maar ik negeerde het en praatte verder tegen mijn moeder.

D: ja heey mam kan ik vanavond naar een feest met Thimo en zijn zus?

M: hmm moet dat nu?

D: alsjeblieft smeekte ik haar ik ga bijna nooit naar feesten en en...

M: Ja, oke het mag maar voor 12 uur ben je thuis!

D: is goed hou van je mam

M: ik ook van jou Denise veel plezier vanavond doegg.

AN hey sorry voor trage update comment als je het boek leuk vind x cass

De mooie buurjongen[completed]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu