Deel 12

577 23 3
                                    

Pov Dennis

Pleaseee mam mag het? Mm ik zag haar denken, voor een keertje dan. Jaayy bedankt mam. Ik rende naar boven om mijn spullen te pakken toen ik ze bij elkaar had riep ik nog tot morgen mam! En ik snelde de deur uit.

Pov Thimo

Ik zag dat Dennis al klaar was en deed de deur open. Heey schat mag het van je ma? Ja het mag ik knuffelde hem en legte mijn hand op zijn kont. Toen ik los liet bloosde hij, wat schattig! Kom we gaan naar boven.

Pov Dennis

Shit ik heb geen binder om gedaan. Fuck, fuck, fuck ik hoop dat Thimo het niet ziet. Hij pakte me vast bij mijn heupen en zijn lippen legde hij voorzichtig op de mijne onze tongen speelde een gevecht dat Thimo uiteindelijk won. Hij duwde me rustig op zijn bed en hij kwam boven mij hangen. ik glimlachte wel maar ik was ook best bang voor wat hij misschien wilde. Hij kuste me weer teder. Toen zijn handen naar de onderkant van mijn shirt gingen om hem uit te doen ging ik recht op zitten, ik wil nog niet. Is dat vanwege je borsten, ik keek beschaamd weg. Schat ik weet dat je ze hebt je hoeft je er niet rot over te voelen. Ik vind het niet erg hoe je eruit ziet ik hou van je persoonlijkheid. Awhh dat is zo lief zei ik en ik gaf hem een kusje op zijn neus.

Pov Thimo

Kom we gaan naar de macc . Jahh glimlachte ik.

Bij de mac. Zoek jij alvast een plekje uit dan ga ik het eten bestellen. okejj

Pov Dennis

Ik liep naar de tafeltjes maar bijna alles was al vol alleen achter in de hoek was nog een plekje vrij. Ik liep naar het tafeltje en zag dat het tafeltje naast mij een paar jongens van school waren ze zagen mij en liepen naar me toe. Ohnee ik wil hun niet tegen komen het was zomervakantie dus ik had ze al een hele lange tijd niet gezien. Heey faggot riep de blonde jongen achter op de bank. Ze lachte de voorste zei je mag geen meisje slaan. Gelukkig dat jij een echte vent bent heh Denise. Ik keek naar onder en liet een traan vallen ik kan hier echt niet tegen. Laat me gewoon met rust! Nee joh we komen er ff gezellig bij zitten. En hoe gaat t je bent nu een faggot toch. Heb je al een faggot vriend? Hou je kop riep ik. Wow wow de meid trekt der bek open. Nou dat brutale gedrag moeten we er maar even uit slaan nu je toch een echte vent bent. De achterste jongen pakte me vast bij mijn keel en sloeg mijn hoofd heel hard tegen het raam aan. Ze grinnikte dit is nog niks als je nu al begint te janken. Ik snikte. Ze sloegen een paar keer met hun vuisten op mijn hoofd en trapte minstens 10x in mijn buik. Toen het wazig werd voor mijn ogen kon ik nog net een glimp van Thimo op vangen die boos naar ze toe rende.

Pov Thimo

De bestelling duurde echt lang en er ging ook nog wat mis in de keuken. Ik zocht naar Dennis en zag hem uiteindelijk op een stoel half in elkaar getrapt zitten. De jongens die hem sloegen lachtte toen ik er aan kwam. Het lachen zal ze vergaan ik heb de zwarte band karate en zal ze wel wat pijn laten voelen. De jongen vooraan in het zwarte leren jack zei zozo nu hebben we het vriendje van de faggot, manwijf? Wat is deze zak troep hier nou eigenlijk lachte hij. Neem dat terug zei ik boos. Of anders lachten ze. Ga je me dan in elkaar slaan ohnee een faggot die me in elkaar slaat. Laat me niet lachen zei de jongen. Ik rende op hem af en sloeg hem een paar keer vol in ze gezicht de twee andere jongen probeerde mij van hem af te krijgen. Toen ik uiteindelijk van hem af ging had hij een bloed neus en je zag gewoon dat zijn neus gebroken was. Ik glimlachte maar hij keek een stuk minder blij kom jongens we gaan deze faggot tent bah zei hij nog.

Pov Dennis

Ik werd wakker en lag op Thimo zijn bed. Ik gaapte en zag Thimo net binnekomen met mijn Kipnuggets. Jeej kip riep ik. Thimo weet dat ik een kipverslaving heb. Gaat het schat ze hebben je hard geraakt zei hij medelevend. Ja hoor heb alleen heel erg pijn aan mijn buik. Laat es zien schat zei Thimo. Ik deed mijn shirt een klein stukje naar boven. Thimo pakte de onderkant vast en trok het meer naar boven ik schaamde me heel erg. Hij keek oh dat zullen wel een paar gekneusde ribben zijn zei hij. Ik deed snel weer mijn shirt naar onderen en ging onder de dekens liggen. Ga maar even een uurtje slapen ik roep wel als we gaan eten.

An

Heey lang niet geupload ik weet het maar heb niet echt het idee dat veel mensen dit boek leuk vinden en nog lezen dus moet ik doorgaan of niet?

De mooie buurjongen[completed]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu