Pov Thimo
Waarom vertel je gelijk dat je op jongens valt je kent me nog maar 2 dagen vroeg Denise, ik gaf meteen antwoord. Omdat ik me er niet voor schaam ik ben blij dat ik eindelijk uit de kast ben en iedereen mag weten dat ik gay ben. Maar aan je reactie van net te horen vind je het niet goed? Ik zag Denise denken wat ze hierop kon zeggen. " ik was gewoon verbaast" zegt ze, al geloof ik er niks van toch ga ik er niet verder op in.
Na de les vraag ik of Denise bij mij thuis een film kan komen kijken. Aan haar gezicht te zien vond ze het een goed plan.
Pov Denise
Toen we bij het huis van Thimo aan kwamen stalde ik mijn fiets in de tuin en liep daarna achter Thimo aan. Zijn moeder riep nog of we iets wouden drinken maar Thimo trok me al naar boven. Ik smste nog snel naar mijn moeder dat ik bij de nieuwe buurjongen was. Toen we boven waren trok hij de witte deur aan de rechterkant open. Bewonderend keek ik naar zijn " jongens kamer" ik was altijd al jaloers geweest op jongens ze hadden zo'n vette kamers altijd. We gingen op Thimo's bed zitten en Thimo startte de film, we gingen gbf kijken mijn "lievelingsfilm" zei ik tegen Thimo. Thimo lachtte en zei" zeker alleen omdat je geilt op die gay jongens zoals alle meiden" beledigd keek ik naar mijn handen en zei " ik ben niet zoals alle andere meiden". Toen de film startte had ik het koud, ik rilde en dat hoorde Thimo volgensmij want hij kwam dichter tegen me aan zitten. Het voelde fijn maar toch ook weer niet hij viel op jongens en dat bleef maar door mijn hoofd gaan. Was ik maar een jongen. Toen de film was afgelopen bleef het even stil. Toen zei Thimo opeens " val je op meiden"? Nee! Zei ik wat harder dan ik wilde. Hoezo denk je dat? Vroeg ik. Nou je bent niet echt een meisjes meisje je kleed je een beetje jongens achtig en meestal zijn dat meiden die op meisjes vallen enzo... De helft van wat Thimo zei ging me voorbij toen hij uitgepraat was was ik zo pissig ik wil helemaal niet als meisje gezien worden dacht ik. Zonder erbij na te denken schreeuwde ik" misschien kleed ik me zo omdat ik geen meisje wil zijn"! Toen ik dat had gezegt snelde ik de kamer uit en liep de trap af naar beneden. Waarom heb ik dit nu tegen hem verteld, ik vertel het tegen niemand en een jongen die ik nog maar 1 week ken weet mijn grootste geheim. Maar op een of andere manier voel ik me vertrouwd met hem in de buurt, hij doet overal heel makkelijk over en ik zo dramatisch misschien vatte hij het anders op dan dat ik dacht. Ik zei tenslotte niet dat ik een jongen wil zijn.
AN
Sorry dat het zo lang duurde voor het nieuwe hoofdstuk. Ik hoop dat het hoofdstuk leuk is xxx cass
JE LEEST
De mooie buurjongen[completed]
Ficção AdolescenteThimo verhuisd naar een klein dorpje in het noorden van Nederland. Hij vind het eigenlijk niet zo erg, hij werd op zijn vorige school veel gepest omdat hij op jongens valt. En wat als Thimo zijn nieuwe buurmeisje Denise ookwel Dennis verliefd op hem...