Deel 7

776 30 1
                                    

Pov Dennis

Ik hing de telefoon op, en ik kreeg 2 vragende blikken naar me toegeworpen. Die van Jason en Emma natuurlijk. Shit ze wete nu natuurlijk mijn naam hulpvragend keek ik naar Thimo, hij begreep me en zei Dennis en ik halen het bier, we liepen naar achter, in het hok waar alle drank stond. Thimo gaf me een schattige glimlach. Ik bloosde en keek snel naar de grond. Ik hoorde dat Thimo dichterbij kwam. En hij zei op een plagende manier bloos je nou? lachte Thimo. Nee, zei ik lachend terug. Je kan het ze echt wel vertellen zei Thimo me zus zal je sowieso begrijpen en Jason is ook een chille gast. Ja, oke ik..ehh ik vertel het ze wel. Toen we terug liepen met de drank begon ik een beetje nerveus te worden om het ze te vertellen. Ze zaten allebij nog aan de tafel en ik ging erbij zitten. Nou jullie hoorden denk ik wel net mijn naam zei ik. Dat is me geboorte naam ik ben geboren in het lichaam van een meisje, maar ik ben een jongen.

Pov Emma

Toen Dennis had verteld dat hij trans is moest ik het ook maar opbiechten, Dennis ik ben als jongen geboren zei ik. Volgensmij stelde ik hem hiermee op zijn gemak want hij glimlachte breed naar mij.

Pov Thimo

Ik ben trots op Dennis en me zus ze betekenen allebij zo veel voor me.

Pov Jason

De eerste gasten kwamen binnen. Ik had zin om me helemaal lam te zuipen en dan in een dronken bui Emma zoenen. Ze is zo hot. Het feest is al aardig op gang en er staat buiten een grote rij. Inmiddels 3 biertjes en 2 shotjes verder voelde ik me wel al zweverig. Ik kon niet zo goed tegen drank al was ik dan veel gezelliger dus het maakt niet uit. Emma had ook al aardig wat op zij was echt iemand van de cocktails en nog sterke ook. Wiebelend liep ik naar emma die achterin stond ik kon niet goed zien wat ze deed dus liep ik dichterbij. Toen ik haar zag zoenen met een of andere kleuter werd ik woest en dat werd alleen maar versterkt door de alcohol ik rukte hem van haar af en sloeg hem tegen de grond. Iedereen viel stil toen ik dat had gedaan emma trok me mee naar achteren bij het hok waar de drank staat. Ben je gek geworde siste ze. Je weet dat je agressief wordt van drank hou je nou eens in man. Mwar ikl houj van ju brabbelde ik nog net verstaanbaar. Emma viel er stil van. Ik wil je beschermen mompelde ik. Emma keek me lief aan met haar schattige glimlach ze stapte dichterbij en dichterbij. Oh shit ze gaat me zoenen ik wil wel maar ik heb het nog nooit gedaan en... Voordat ik na kon denken zaten we al in een passievolle zoen. Ze vroeg om toestemming door haar tong over die van mij te strelen. En die gaf ik maar al te graag we zaten zo ver in onze zoen. Ik liet mijn hand van haar heup naar haar kont glijden. Ik kneep er even in en ze sprong op me en sloeg haar armen om mijn nek nog steeds zoenent. Ik liep langzaam naar de muur en drukte haar ertegen aan. Mijn hand die op haar kont lag liet ik los en ik ging van haar middel steeds verder omhoog. Met mijn hand zat ik nu aan de zeikant van haar borst ookal had ze niet echt veel qau borsten toch had ik er plezier in. We lieten elkaar los en ze keek me glimlachend aan. Wil je mijn vriendin zijn vroeg ik toch nog een beetje nerveus. Ja zei ze opgewonden. En ik voelde de vlinders in mijn buik.

Pov Thimo

Dennis en ik zaten aan tafel in de hoek van het cafe iedereen was druk aan het dansen. Normaal ben ik ook wel een feestbeest maar Dennis niet zo en ik blijf liever bij hem. Wel had ik al aardig wat drank op al hield Dennis het braaf bij een colatje. Opeens was iedereen stil. Ik keek op ik zag een jongen op de grond liggen Jason stond er naast, het was weer eens zo laat zei ik. Dennis keek me onbegrijpenlijk aan. Ik legde uit dat Jason niet goed tegen drank kan en dat hij dan snel agressief wordt. Dennis knikte dat hij het snapte. Jason en Emma zag ik samen weg lopen. Oeh die gaan iets doen zei Dennis lachend. Ik keek hem lachend aan en zei jij denkt alleen aan seks Dennis lachte ik. Niettt riep hij lachend. Ik bestelde nog eens extra 3 shotjes oh god ik ben daar verslaafd aan. En dronk ze in een keer op. Dennis zei nog dat ik rustiger aan moest doen maar het was al te laat. Toen ik opstond zakte ik in. Dennis ging me thuisbrengen met zijn fiets.

Pov Dennis

Ik zette Thimo achterop mijn fiets. Hij klemde zijn armen om mijn middel. Het voelt zo fijn als hij dat doet ik voel me zo beschermd in zijn armen ookal is hij dronken. Langzaam gleed hij met zijn handen naar onder maar ik duwde snel zijn hand weg ik wou niet dat hij voelde dat ik niks daar heb zitte. Ookal weet hij het. Bij Thimo aangekomen maak ik de deur open met zijn sleutels. Ik loop naar boven met Thimo op mijn schouders. Hij is heel zwaar en ik ben niet zo sterk dus het was nogal een gedoe om hem boven te krijgen. Toen ik hem in zijn bed had gelegt en weg wilde gaan riep hij me. Wil je hier blijven slapen vroeg Thimo. Ik weet niet hoor. Alsjeblieefttt drong Thimo aan op een zeurderige stem. Oke dan. Waar moet ik slapen op die stoel vroeg ik en ik wees naar de stoel in de hoek. Thimo zei nee en hij sloeg zijn deken open en klopte naast hem. Hmm oke dan. Ik legde me naast hem neer. Toen ik midden in de nacht wakker werd van een mug zag ik dat Thimo zijn arm om mijn middel had geslagen. Ik glimlachte in mezelf en sliep verder.

De mooie buurjongen[completed]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu