An ik wil ff zeggen dat ik heel blij ben met de 1k en sorry dat ik zo lang niet heb geupdate, het is sinds kort uit met mijn vriendin das klote, en ik heb een nieuwe baan en kan dus minder updaten en ik weet niet zo goed hoe ik het verhaal moet eindigen. Maar veel lees plezier x
Pov Dennis
Ik lig al de hele dag in de armen van Thimo op zijn bed, al voel ik me soms nog wat ongemakkelijk over mijn lichaam. We hebben de serie Teenwolf gekeken en Thimo shipt nu al 2 gespierde hoofdpersonen met elkaar, en ik moet toe geven ze zijn niet verkeerd. Had ik maar dat lichaam pff. Ik stond op en zei tegen Thimo dat we naar mijn huis moesten gaan voor het avond eten. Ik was behoorlijk zenuwachtig want ik zou het vanavond aan mijn vader vertellen, maar ik heb er wel vertrouwen in want het is mijn eigen vader!?
Pov Thimo
Ik ben zenuwachtig zelfs voor Dennis hij gaat het zijn vader vertellen en ik denk dat het helemaal uit de hand gaat lopen. Zijn vader is niet de meest makkelijke persoon en wat ik noh niet tegen Dennis heb verteld is dat ik zijn vader zag aansluiten bij een lgbt haat groep. Ik weet niet of ik dit moet vertellen zijn vader moet het ook gwn weten van Dennis.
Pov Dennis
Thuis aangekomen heeft mijn moeder het eten al klaar en opgeschept. Mijn vader kan elk moment thuis komen en van de zenuwen pak ik Thimo zijn hand vast onder de tafel.
.......
Hallo schatten komt mijn vader binnegevallen. Hij richt meteen zijn blik op Thimo "wat doet hij hier" vroeg mijn vader
"Hij" is mijn vriendje pap. "Ik dacht dat hij een flikker was zei mijn vader met een afkeurende blik. Ik kreeg het heet maar floepte het er tog maar uit. Ik ben ook liever een jongen zei ik tegen mijn vader. Het was stil.... uuhm.... te... stil. Niemand zei wat en ik begon te eten. Opeens begon mijn vader te lachen.
"Hahahaha je denkt toch hahaha niet dat jij nu nog überhaupt mijn kind bent PAK JE SHIT EN GA!" Schreeuwde hij hard in mijn oor.
Er liep langzaam een traan over mijn wang.
Pov Thimo
Zo behandel je je eigen kind tog niet wat voor rot ouder ben je als je nu je kind uit huis schopt. Ik hoop dat je fijn kan wegrotten in dit huis.
Pov Dennis
Ik pakte Thimo zijn hand en ik rende naar boven om snel mijn spullen te pakken en uit dit rot huis te vertrekken.
Pov Thimo
We vinden wel een oplossing schat en tot die tijd woon je lekker bij mij.
An dit soort ouders bah %€#&*
JE LEEST
De mooie buurjongen[completed]
Ficção AdolescenteThimo verhuisd naar een klein dorpje in het noorden van Nederland. Hij vind het eigenlijk niet zo erg, hij werd op zijn vorige school veel gepest omdat hij op jongens valt. En wat als Thimo zijn nieuwe buurmeisje Denise ookwel Dennis verliefd op hem...