Pov Dennis
Ik ben nu officieel de gelukkigste jongen op aarde met het leukste vriendje ever. Vandaag ga ik samen met Thimo naar de kapper. Ik krijg nu echt kort haar. Ik had gister aan mijn moeder gevraagd of het mocht.
/flashback/
Ik loop de keuken in waar mijn moeder het avond eten aan het maken is. Mam, ik heb een vraagje. Vraag maar lieverd zei mijn moeder. Nou euhm...ik..ik...euh ben al heel lang niet bij de kapper geweest. Ik vroeg me dus af of ik morgen naar de kapper kan? Thimo moet ook nog naar de kapper dus wouden we samen gaan. Euhm ja is goed hoor haal je niet te veel er vanaf je hebt zo'n mooie lange haren. Ja, ik zal er aan denken zei ik zacht.
/einde flashback/
Dus ik ga zo naar Thimo want we gaan samen naar de kapper en daarna nog even de stad in.
Bij Thimo zijn huis aangekomen, doet zijn moeder de deur open. Ik loop naar binnen en Thimo zijn moeder zegt dat Thimo boven is. Ik loop de trap op en klop op de deur van Thimo "binnen" hoor ik aan de andere kant van de deur. Ik doe open en glimlach naar Thimo. Thimo was aan het tekenen maar toen hij mij zach kreeg hij een glimlach op zijn gezicht en stormde naar mij toe. Hij drukte zijn lippen op de mijne en duwde me zachtjes tegen de muur.
Pov Thimo
Dennis stond in de deuropening en ik stormde naar hem toe. En drukte mijn lippen op de zijne ik duwde hem vervolgens zachtjes tegen de muur en fluisterde
"ik hou van je" Dennis glimlachte en zei ik ook van jou. Ik liet hem los en we gingen nog even op mijn bed een film kijken tot het tijd was voor de kappers afspraak.Pov Dennis we liepen naar beneden en deden onze schoenen aan het was 1 uur. Onze afspraak stond op 1 uur. We liepen de deur uit richting de stad waar de kapper was.
Ik trok de deur van de kapper open. Ik werd al snel geroepen door een mevrouw die mijn haar ging knippen. "Wat wil je met je haar doen vroeg de vrouw. Euhm ik wil het graag kort. Net als hem en ik wees naar Thimo. Ja maar dat is een jongens kapsel zei de vrouw. Ik kon haar wel slaan wie bemoeit zich hier nou mee. Ik wil dat kapsel zei ik tegen de vrouw. Oke zei ze op een arrogante manier. Pfff ik haat dat mens nu al. Thimo zag dat ik geiriteerd was door haar en glimlachte even naar me.
Na een uur in de kapperstoel gezeten te hebben, en moeten luisteren naar het verschrikkelijke commentaar van die kapster is het dan zover. Ik heb kort haar, het was wel even wennen maar ik voel me nu pas echt een jongen en het staat zo leuk. Thimo zij ook al dat het me schattig staat. We lopen de kapperszaak uit en we drinken nog wat bij het cafe
"De Roze Vloer".Pov Thimo
Ik en Dennis zijn opweg naar huis, dennis zijn nieuwe kapsel staat hem echt geweldig. Hij is de knapste jongen die ik ken.
Toen ik thuis was deed ik mijn jas uit en liep naar mijn kamer, ik zat net één tel op mijn bed toen mijn moeder me riep. "Thimooo! Schreeuwde ze door het huis. Ik liep naar beneden en me moeder keek me glimlachend aan. Lars belde hij zou dit weekend komen logeren? Ohja! Shit dat was ik helemaal vergeten. Maar het klopt dat hadden we afgesproken op de lgbt dag.
"Oehh je crush lachtte mijn moeder". Ik lachtte maar gewoon terug, ik kan nu moeilijk zeggen dat ik met Denise oftewel Dennis heb. Het zou zo veel makkelijker worden als hij het aan zijn ouders verteld. Maar ik snap zijn angst wel.Pov Dennis
Toen ik thuis gekomen was stond ik zenuwachtig voor de deur. Wat zou mijn moeder van me kapsel vinden. Ik beet op mijn lip en deed de deur open. Ik hoorde mijn moeder roepen"Denise laat je haar es zien!" ik werd zenuwachtiger en stapte de keuken in waar mijn moeder eten aan het koken was. Ze draaide zich naar mij om haar ogen sperde open en van schrik liet ze bijna een pan op de grond vallen. Denise! Wat heb je gedaan! Schreeuwde mijn moeder naar me. Ehh...euhmm...ikk...ikehh...heb mijn haar kort geknipt. "Ja dat zie ik!" schreeuwde ze wat rustiger dan de vorige keer. Ik bleef stil, maar na een tijdje zei ik "ik vind het mooi zo en als jij dat niet vind is dat jou probleem". Hiermee rende ik de trap op mijn kamer in. Nu besefte ik dat ik bijna voor de eerste keer in mijn leven tegen mijn moeder in was gegaan.
Ik kreeg daarna een sms van Thimo.
Thi: heujj schatje hoe reageerde j ma nog?
Den: niet zo goed eigenlijk
Thi: oh :( wil je erover praten?
Den: nah eigenlijk niet
Thi: ik weet dat je niet zo'n prater bent maar soms lucht het op.
Den: ja dat zal vast maar t hoeft echt ni babe x
Thi: oke, je kan altijd bij me komen.
Den: weet ik schat hou zo veel van jou xxxx
Thi: ik ook van jou ik heb zin in kusjes :D
Den: haha zal ik morgen langs komen?
Thi: nejj dan kan ik niet een vriend van me komt logeren
Den: oh...
Thi: hij is hetero hoor! Haha
Den: dan ist goed xD
Den: ik ga slapen hou van je
Thi: slaaplekker schat hou ook van jou.
Pov Thimo
Ik voel me nu al rot dat ik heb gelogen tegen Dennis. Lars is biseksueel en echt geen hetero. Maar anders zou hij zich te veel zorgen maken. Ik bedoel ik vind Lars niet eens meer leuk toch?
An
Heeey iets later dan verwacht maar hier is deel 10. Het volgende deel komt bij 40 votes in totaal. Heb je nog ideeën voor het boek vertel ze!
X Cass
JE LEEST
De mooie buurjongen[completed]
Novela JuvenilThimo verhuisd naar een klein dorpje in het noorden van Nederland. Hij vind het eigenlijk niet zo erg, hij werd op zijn vorige school veel gepest omdat hij op jongens valt. En wat als Thimo zijn nieuwe buurmeisje Denise ookwel Dennis verliefd op hem...