5.0

5.4K 279 31
                                    

Şuan koltukta oturmuş bir birimize bakıyorduk.
Salon da ki sessizliği bölerek konuştum.

''Ee bakışmaya devam mı?''

''Ayh! Içim şişti yeminle. Siz konuşmaya başlayın. Ben kahve yapayım, evet evet kahve.''

Diyerek ayaklanıp mutfağa geçtim. Sesler buradan rahatlıkla duyuluyordu.

Emir''Anlat, 32 seneyi anlat. Neredeydin?''

Zerya''Emir baban olucak şerefsiz sen doğduktan 1 hafta sonra beni İstanbul da bir yere kapattı.
Ben babanı sevdim ama baban beni asla sevmedi. Kullanıp attı.
32 yılın 17 yılını Istanbul da kapalı kaldım. 15 senesini de Mardin de tutsak olarak yaşadım.''

Emir''Anlamıyorum! Anlamıyorum niye niye bunu yaptı bu adam!''

Mutfaktan çıkarak kahveleri masaya bıraktım.
Koltuğa geçerek Emiri de oturttum.

''Emir.''

Emir''Sakinim ben.''

''Hı hım kesin öyledir.''

Zerya''Bak Emir bunca zaman bir birimizden ayrı kaldık bundan sonra da  böyle kalalım bence. Hem senin bir annen va-''

Emir''Haklısınız ben de öyle düşünüyordum. 32 yıl her ne olursa olsun yanım da olmayan birisini bunca zaman sonra annem olarak kabul etmem! Ve evet benim bir annem var, bana değer veren bir annem var!''

''Zerya hanım bunca yıl sonra gelipte söyleyeceğiniz şey bu mu? Görüşmeyelim! Öyle mi!
Sizden anne olmazmış zaten, görüşmemeniz çok doğru bir karar oldu. Emirin bir ailesi var zaten. Onu canından çok seven bir aileye sahip. Ikinci kişilere gerek yok! Konuşmanız bitiyyse hoşçakalın.''

Zerya''Ben Mert istedi diye bir çocuk doğurdum yoksa-''

''Zerya hanım hastalıklı ilişkinizi bize anlatmanıza gerek yok. Bir çocuğu doğurmakla anne olunmuyor. Herkes ebeveyn olmamalı sizin gibi vefasızlar da var malesef!''

Zerya''Sen! kimsin-''

Emir''Haddinizi bilin! Asıl siz kimsiniz de Mehruya bağırmaya çalışıyorsunuz?. Şimdi sevgilimin dediklerini yapın yani kısaca defolup gidin buradan!''

Kadın gittikten sonra Emir ilk iş bana sarıldı.
Gülerek ben de Emire sarıldım.

''Müstakbel kayınvalide volu 1 e indi yeniden. Demek ki bu da bir işaret.''

Emir beni kucağına alarak yukarıya çıkmaya başladı.

''Emir yaa sen neden beni aniden kucağına alıyorsun?''

Emir''Asıl sen söyle bakalım neymiş bu işaret?''

''Bazen rakamlar 1 e ine bilir ama sen yine de 2-ci sevgiliyi düşün demek.''

Emir''Yavrum sen iyice uçtun haber edeyim dedim. Bir daha 2 -ci lafını duyarsam senin için hiiç iyi olmaz. Yarım bıraktığım daha doğrusu hain bir kadının yarım bıraktığı ceza işini tamamlarım.''

''Aa! Emir aşk olsun yani sevgilim. Ben senden başkası ile olamam kii, sadece şaka yapıyordum yavrum şakaa.''

Emir''Yapma yavrum şakasına bile tahammül edemiyorum.''

''Neden canım bir nevi üzerine kuma getirmiş olucağım. Siz alışıksınız buralar da kumayaa.''

Emir''Kuma getirmen için evli olmamız gerekir. Evlensek de benim karım benden başkasını düşünemez bile bu benim için de geçerli.''

Emir kapıyı açarak içeriye girdi. Beni makyaj masasına oturtarak giyinme odasına girdi.
Yanıma gelerek beni kucağına oturttu.
Makyaj temizleme malzemeleri ile ilk önce makyajımı temizledi.

Yalgı Beria Mehru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin