*ახლა კი მოვლენებს უნა დაგავახტეთ
ნუ სულ რაღაც 7 წლით😅რიას pov:
-თე მალე!
-ხომ პატარავ მოვდივარ_ოთახიდან ძალინ სექსუალურად ჩაცმული თეჰი გამოვიდა
-ამდენხანს ამის ჩაცმას მოუნდი
_სახე მომანჭულმა ვკითხე
-კარგი რა პატარავ! გინდა შენს ნარცის ძმასთან შესახვედრად ჩვეულებრივად ჩავიცვა!
-მარტო ჯინი ხომ არ იქნება, ჩემი ძველი მეგობრები, მშობლები, კლასელები! ნუ ყველა!
-და ის ჰოსკიც არაა_საყვარელი და თან გაბუზღული სახით შემომხედა, ნეტავ იცოდეთ როგორი საყვარელია
-თეჰიონ რას ერჩი უბრალოდ ბიჭს მოვწონდი! უკვე დიდი დრო გავიდა...ახლა ალბათ სხვა ყავს!
-კარგი კარგი წავედით!სასტუმროდან გამოსვლისას თეჰის მანქანით წავედით, გზაში ყველაფერს ვაკვირდებოდი...
როგორ შეცვლილა სეულის ქუჩები, აქ დაახლოებით შვიდი წელია არ ვყოფილვარ და ძალინ მომენატრა ყველაფერი, ამ შვიდი წლის მანძილზე როგორ შეცვლილა ყველაფერი...შემთხვევით ვიღაცას მოვკარი თვალი, ძალინ ნაცნობს გავდა მაგრამ ვერ მივხვდი ვინ იყო-საყვარელო რას უყურებ!
-არაფერს ვიღაც დავინა...._სიტყვა ვერ დავამთავრე და რას ვხედავ.........
-ოჰ როგორც იქნა! საჭმელი სულ გამიცივდა!
-ხომ მოვედით ჯინ!
-კი კი! რია მოდი ჩემთან!_მაგრად მომეხვია-მომენატრე ძროხა!
-მეც WWH_სიცილით ვუთხარი
-რია!_ოთახიდან ჰოსოკი გამოვიდა, თავისი საფირმო ღიმილით მაჩუქა-როგორ მომენატრე!_მაგად მომეხვია, როგორი თბილი ხელები აქვს
-მეც მომენატრე!_ოთახში სკოლის მეგობრები, სასწავლებლის მეგობრები და ასევე ბებია იყო რომელიც მთელი ამ დროის მანძილზე ღიმილიანი სახით მიყურებდა-ნახვამდის!_ყველანი გავაცილეთ, თეჰი ჩვენთან დარჩა.
ბებოს ოთახში ავედი, რადგან გადავწყვიტე რომ მასთან დავიძინო-ბე...გძნინავ!
-არა ჩემო ლამაზო...შემოდი_მეც იმწუთასვე შევედი და მის გვერდით დავწექი-რამე მოხდა საყვარელო! ასე მხოლოდ მაშინ იქცევი როცა რაღაც გინდა რომ მითხრა!
-კი ბე....მოხდა_სევდიანად ვუთხარი და თან მოვეხვიე
-მომიყვები?
-კი...წლების წინ შეყვარებული რომ მყავდა გახსოვს....ჯიმინი....მასთან იმის გამო ვიყავი რომ მინდოდა შური მეძია....იმის გამო რომ ჯონქუქი მოკვდა! მის გამო ქუქმა თავი მოიკლა! მეც გადავწყვიტე რომ შურს ვიძებდი. ჰოსოკის დახმარებით ყველანაირი ინფორმაცია მოვიძიე მასზე...გავიგე რომ გოგო ყავდა, არ უყვარდა მაგრამ მაინც მასთან იყო. ერთ დღეს მასზე იძალადა და მიატოვა, ეს გოგო სტრესში იყო და ამის გამო თვითმკვლელობა ცადა და მოკვდა კიდევაც. ამ გოგოს ძმები კი რომელიღაც მაფიოზურ დაჯგუფების წევრები არიან...გადაწყვიტეს რომ ჯიმინის საყვარელ ადამის იგივეს გაუკეთებდნენ რასაც იმ გოგოს....მე კი ამით მინდოდა მისთვის შურის ძიება....
-რა!!!...არ მითხრა რომ მათ შენზე!!!
-არა ვერ მოასწრეს!
-რას ნიშნავს ვერ მოასწრეს!_ძალინ განერვიულდა
-ჰოსოკი და თეჰიონი მოვიდნენ მალევე...ჯიმინი....ჯიმინი კი...მისი და წაიყვანა რომელიც ჩემთან ერთად ყავდათ....ასე თქვა ,,ამ ძუკნას ჩემი და მირჩევნია!"
YOU ARE READING
შურისძიება (დასრულდა)
Romanceისტორია კიმ რიაზეა რომელსაც შეუყვარდება სკოლის ფლეიბოი ჯიმინი. მაგრამ იგი ვერ უპასუხებს იგივეთი რადგან რია არის მსქუნა. გოგო მიზნად დაისახავს რომ უნდა მოიკლას წონაში! გადავა ახალ სკოლაში! მაგრამ რა დახვდება იქ? _დაწერილია ნამდვილ ამბავზე დაყრდნობით...