1 sene sonra
Gwen bugün çok neşeli bir şekilde okula gelmişti. Çünkü Peter'ın yarın doğum günüydü. Peter ilk defa halası olmadan bir yaş büyüyecekti ve Gwen Peter'ın bu özel gününü halasının eksikliğini hissetmeden geçirmesini istiyordu.
Onun için çok güzel bir hediye arıyordu ama bir türlü bulamamıştı. Düşünceli bir şekilde okulun koridorunda yürüyordu. Jessy yanına koşarak geldi. "Nabersin?" Gwen gülümseyerek "İyi gidiyor. Yarın Peter'ın doğum günü ama ona bir türlü ne alacağımı bulamadım. İkimize özel bir şey olmasını istiyorum."
Jessy "Aaa ona o zaman güzel bir parti hazırlamalıyız." "Aynen öyle bizim kulede yapabiliriz. Yarın okul çıkışı bize gelirsin. Süslemeleri ve yiyecekleri hazırlarız. Harry'e de Harley ile beraber Peter'ı oyalamasını söyleriz. Nasıl fikir?"
"Harika o zaman bunu Harry'e de anlatmalıyız." "Aynen hadi gidelim!" koştura koştura sınıfa gittiler.
Harry kafasını sıraya koymuş kollarını da etrafına sarmış bir şekilde uyuyordu. Sınıfta kimse yoktu. Gwen ve Jessy'nin sınıfa patırtı ile girmesi sonucu uyuyan çocuk neye uğradığını şaşırdı.
"Ya 5 yaşındaki çocuk musunuz? Ne bu neşe sabah sabah. Hayatı bu kadar sevmeyin!"
Jessy Harry'nin yüzüne iyice yaklaştı. "Konu Peter'ın doğum günü de o yüzden bu kadar neşeliyiz." Harry dibinde olan Jessy'e bakarak "Hıhım." diyebildi sadece. Jessy çocuğun aklını başından alıyordu.
Gwen onların bu halini görünce "Neyse konudan sapıyoruz. Harry, biz parti hazırlıklarını yaparken sen de Harley ile birlikte Peter'ı oyalaman lazım." Harry heyecanla "Harley? Bildiğimiz Harley Keener, Iron Junior olan Harley Keener. Gwen kıkırdadı. "Evet o Harley. Zamanında babamın hayatını kurtardığı için ailecek onu tanıyoruz. Arada kuleye geliyor. O yüzden onun da gelmesini istedim." dedi malum bazı detayları anlatmadan.
Harry ellerini çırptı. "Tamam merak etmeyin o iş bende." dedi hava atarak.
"Ne iş sende abi?!" Üçü birden yerinden sıçrayarak kapıya doğru döndüler. Peter sessizce gelmiş, tek kaşını kaldırmış onlara bakıyordu.
Gwen, Peter arkasında kalacak şekilde Harry'e doğru döndü. Sakın bir şey söyleme der gibi kaş göz işareti yapıyordu.
Harry "Aaa Peter günaydın nasılsın?" Peter kendilerine doğru yaklaştı. "Günaydın da bir soru sormuştum. Ayrıca niye ben gelince sesiniz soluğunuz kesildi? Siz ne haltlar çeviriyorsunuz?" Harry istemeden terler dökmeye başladı.
"Eee şey- umm- havaalanından çok önemli bir arkadaşım gelecek kendisi Fransız da yarın onu almaya gideceğim. Ayrıca Harley Keener da gelecek."
Peter kaşlarını çattı. "Tamam bu harika bir şey ama Harley Keener neden geliyor onu anlayamadım?" Gözlerini üçünün üstünde gezdirdi. Harry'nin Harley ile ne işi olabilirdi ki? Sırlarını bilmiyor ki diye düşündü.
Harry telaş içinde "Y-yani kendisi çok fena Iron Junior fanı. Benim de her yerde pek çok bağlantım olduğu için benden onu da havalanına getirmemi istedi. Evet aynen böyle oldu." Peter, Harry'nin konuşma tarzından başka numaralar döndüğünü düşünse de başını sallamakla yetindi. Nasıl olsa er ya da geç çıkardı kokusu.
Harry'nin heyecandan sustuğunu gören Jessy planı hatırlatmak icin çocuğun kolunu dürttü. Harry'nin birden aklı başına gelince "Ee kanka, benimle havaalanına gelmek ister misin? Hem Harley ile tanışırız hem de seni Fransız arkadaşım ile tanıştırırım." dedi.
Peter "Tamam olur tabii ki." dedi ve Harry'nin yanına oturdu. Sınıfa öğrenciler gelmeye başlamıştı bile. Jessy ve Gwen işi hallettik anlamında masanın altından ellerini tokuşturdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Beginning of The End ✿ Peter Parker
Fanfic❝I will continue to protect this world you saved, dad. This is the Gwen Stacy Stark word to you.❞ ⚠️⚠️Kitaptaki olaylar Spiderman No Way Home sonrasında geçmektedir. Yanlışlıkla spoiler yemeyin sonra ;) Beginning: 01/09/2022 End: 28/09/2022 #spiderw...