Çalan alarm sesiyle Gwen sinirden çalar saate tekme attı. Uyumaya devam etti.
Peter korkuyla Gwen'in odasına dalış yaptı. Kızı yatağında derin uykuda görünce gülümsedi. Ama kalkmaları gerekiyordu, okula geç kalıyorlardı.
"Gwen bugün konferansım var ona gitmem lazım. Hadi sen de gelmek zorundasın." Oğlan kızın üstündeki yorganı topladı. Kız uykulu bir sesle "Peter sabahlayana kadar ödev yaptım. Sadece 2 saattir uyuyorum. Bugün gelmeyeyim lütfen."
"Ama seninle geleceğim demiştin. Bu en sevdiğim konferanslardan biri yılda bir kere oluyor."
Gwen kafasını yastığa gömdü. "Peki Peter, beni konferansa tercih ediyorsun. Madem gitmeyi çok istiyorsun Harley veya Harry ile git o zaman!" dedi Peter'a arkasını dönerek. Evet artık Harley de MIT'ye geçmişti.
Peter bir süre durdu. "Seni neden kıramıyorum ya?!" Uykulu gözlerle kızın yanına yattı. Belinden tutup kendine çekti. Çenesini kızın omzuna koydu. Gwen gülümsedi. "Beni çok seviyorsun da ondan." Peter gözlerini kapatarak kıkırdadı. "Çok zekisin bebeğim."
Gwen Peter'a dönerek"Sen projeni bitirebildin mi?" dedi. "Hayır tam başlamıştım sağolsun adamın birinin bankayı soyacağı tutmuş. Onunla uğraştım. Eve gelince uyuyakalmışım." Gwen kıkırdadı. "Neyse ben yardım ederim ama ilk önce uyuyalım yoksa uykusuzluktan bayılacağım."
Peter "Tamam güzelim." dedi Gwen'in alnından öptü.
🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸
İkili Peter'ın telefon zil sesiyle irkildi. Peter kolunun üstüne yatan Gwen'i uyandırmamaya çalışarak telefona uzanıp açtı. Harley "Peter hâlâ uyuyor musunuz? Saat 3 oldu. Kalkın artık. Akşam Avengercon var ya oraya gitmemiz lazım." Peter fısıldayarak konuştu. "Tamamdır hazırlanıp çıkarız. Bizim evin önüne gelirsin almaya." Harley "Oldu Peter başka arzun?" Peter kıkırdadı. "Canının sağlığı be kardeşim!" "Tamam hadi kapat derse giriyorum." Dedi ve kapattı.
Peter kıkırdadığı için kolu da titremesi sonucu uyanan Gwen gözlerini ovuşturdu. "Noldu kimle konuştun?" "Harley'di. Akşam yapılacak olan Avengercon'u hatırlatmak için aramış." "Tamam vakit az kaldı zaten hemen hazırlanalım." Kalkıp hazırlandılar.
Akşam Harley de gelince üçü beraber partiye geldiler. Burada her türlü kahramana ait baskılı tişört, hediyelik eşyalar vs. vardı. Ayrıca bazı kahramanlara ait kostüm yarışması da yapılıyordu.
Gwen babası ile alakalı yerlere gidince gözleri doldu. Peter kızın elini tuttu, parmaklarını onun parmaklarına kenetledi. Harley de kolunu kızın omzuna attı. Üçü Natasha ve Tony için yapılmış dev sarı postere bakıyordu.
Üstünde Nat ve Tony'nin resmi çizilmiş, altına da 'Fedakarlığınız için teşekkürler' yazılmıştı.
Üçü oraya baktıktan sonra birbirlerine baktılar öylece. Sonra Harley'in ve Gwen'in yanına birileri imza almak için geldi. Herkes Peter'ı Gwen'in sevgilisi olarak haberlerden tanımışlardı. Onun dışında insanlar onların Spiderman ve Spiderwoman olduklarını bilmiyorlardı.
Harley "Bir yerde oturup kahve mi içsek? Bir ton imza atmaktan elim ağrıdı. Daha fazla burada durmak istemiyorum."
Peter ve Gwen kıkırdadı. Gwen "Ben bile senin kadar imza attım. Bu kadar yakınmadım ya! Ne yapalım kimliğini açıklamasaydın."
Peter "Benim de başım ağrıdı hem proje ödevim var biliyorsun. Biraz bir yerde oturalım da eve gidelim. Bana yardım edecektin hatırlatırım."
Harley "Benim gidelim dememi beklemiş bu da. Bay Parker ne bu aceleniz? Projeniz insan anatomisi ile alakalı mı?" Dedi imayla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Beginning of The End ✿ Peter Parker
Fiksi Penggemar❝I will continue to protect this world you saved, dad. This is the Gwen Stacy Stark word to you.❞ ⚠️⚠️Kitaptaki olaylar Spiderman No Way Home sonrasında geçmektedir. Yanlışlıkla spoiler yemeyin sonra ;) Beginning: 01/09/2022 End: 28/09/2022 #spiderw...