seungmin;
iyi akşamlar hyung!!!
çantanı hazırladın mı??jeongin;
ya amk sicicam hyunguna|
hazırlamadım dahaseungmin;
hemen hazırlaa!!!
kalın şeyler al yanına jeju biraz soğukmuş, üşütmeni iztemeyiz!jeongin;
napim
diyeceğin başka bir şey var mı?seungmin;
heyecanlı mısın hyung?
ben çok heyecanlıyımjeongin;
neden heyecanlı olmam lazım?seungmin;
birlikte jeju'ya gidiyoruz çünkü?!?!?
çok eğleneceğiz!!!!!jeongin;
bana bak velet
oraya sadece ödev için gidiyoruz
eğlenmeye yada başka bir şeye değilseungmin;
ödevi yaparken eğlenebiliriz hyung-nim!!
artık yatmamız lazım
yarın sabah görüşürüz!!!!jeongin;
keşke görüşmesek|ertesi sabah ikisi onları limana götürecek otobüse bindiğinde seungmin cam kenarını koşarak kapmış, arka tarafa yönelen hyungunu kolundan tutup çekerek yanına oturtmuştu. Şimdiden konuşmaya başlamasıyla yol boyu durmadan konuşacağını anlayarak kulaklıklarını takmıştı.
Bir kaç saatin sonunda adaya varmalarıyla ilk önce kalacakları oteli bulmuşlardı. Tek bir oda kartı olan Seungminle birlikte kaşlarını çatarak, "Aynı odada mı kalacağız?" diye sormuştu. Seungmin dudaklarını büzerek, "Sadece bir oda kalmış hyung" diyerek yanıtlamıştı sorusunu. Jeongin içinden lanet okuyarak yukarı çıkan Seungmin'in peşine takılmıştı. Üçüncü katın sonundaki odalarına girdiklerinde Jeongin gördüğü çift kişilik yatakla gözlerini sonuna kadar açmış, mutlu bir şekilde odayı gezen çocuğa bakmıştı.
"Çift kişilik yatak mı? Pekala, bu kadar yeter. Gidip başka bir otel bulacağız." Çantasını kavrayıp kapıya doğru ilerlediğinde Seungmin onun gerçekten sinirlendiğini hissederek bir şey demeden odadan çıkmıştı.
"Ne demek gitsek bile parayı iade etmiyorsunuz?"
"Rezervasyonunuz için öncekileri iptal ettik, bu durumda parayı iade edemeyiz efendim, ancak gitmek isterseniz gidebilirsiniz, tabi çevredeki otellerde boş yer bulabilirseniz. Az önce 3 tur turist kafilesinin geldiğini gördüm."
Jeongin resepsiyondaki görevliye gitmek istediklerini ve parayı iade etmelerini istediğini söylemişti ancak adam ona böyle bir şeyin mümkün olmadığını anlatmaya çalışmış en sonunda ise müdürünü çağırmıştı.
Olumlu yanıt alamamasıyla daha da sinirlenirken 'sadece bir gece kalacaksınız' diyerek kendini sakinleştirmiş, tekrardan idaya çıkmışlardı. Seungmin'in fazla sessiz olması garibine giderken küçük olan hızlıca yanından geçerek çantasını almış ve banyoya girmişti. Içeriden gelen su sesleriyle duşa girdiğini anlamış, sıcakladığı için üzerindeki kısa kolluyu çıkararak yatağa uzanmıştı.
Yaklaşık on dakika sonra Seungmin ıslak saçlarıyla birlikte odadan çıktığında yatakta yarı çıplak bedeni görmesiyle ilk başta şaşırmış, ardından arsız gözlerle bedenini süzmüştü. Kaslı karnı, kolları, göğsü... Jeongin üzerinde hissettiği gözlerle içten içe sırıtarak gözlerini aralamış, "Çok beğendin galiba," demişti. Seungmin inkar etmeyerek, "Evet, çok beğendim." demişti. Böyle bir cevabı beklemediği için Jeongin sessiz kalırken Seungmin yatağın boş kalan kısmına oturmuştu.
Jeongin tekrardan gözlerini kapattığı zaman, karnının üzerinde hissettiği dokunuşla anında gözlerini geri açarak karın kasları üzerinde elini gezdiren Seungmin'e bakmıştı.
"N-ne yapıyorsun?" Seungmin kekeleyen çocukla gülerek omuz silkmiş, "Kalite kontrol" demişti. Jeongin onun az önceki tavrını hatırlayarak, "Az önce neden öyle davrandın?" diye sormuştu.
"Nasıl?" Bilmemezlikten geldi, büyük olanın biraz kıvranmasını istedi.
"Yani, çok sessizdin ve yanımdan hızlıca geçip gitmen..."
"Neden önemsiyorsun ki hyung,"
"Of sormadım say," Jeongin yataktan kalkmaya yeltenmişken karın kaslarının üstünde duran elini sertçe bastırarak kalkmasını engellemişti.
"Gereğinden fazla sinirlendin hyung, yoksa benimle birlikte uyumak istemiyor musun?" Tatlı bir şekilde dudaklarını büzdüğünde Jeongin yutkundu.
"İ-istiyorum." Bu dediğine kendisi de şaşırırken Seungmin gülümseyerek ayağa kalmış, "Artık ödeve başlamamız lazım, ama önce kahvaltı edelim." demişti.
Kim Seungmin, Yang Jeongin'i adeta hipnoz etmişti.
###
basliyoruz hazir misiniz
sıkı bağlayın kemerlerinizi🤭oyları unutursaniz evinizi basarim
sizi seviyorum💌baii🧚♀️
YOU ARE READING
angel from hell || seungin
FanfictionSeungmin ödevi için Jeongin'den yardım istemişti ancak amacı çok farklıydı.