Saçları dağınık kısık gözlerle uyandıktan sonra etrafına bakınmaya başladı.Sanki uyuyunca herşeyi unutmuş gibiydi,hiçbirşey yaşanmamıştı sanki...
Ezgi kalkıp camı açtı etrafına bakınarak annesinin işten eve doğru yürüdüğünü gördü.O sırada yaşadıklarını aniden hatırladı ve boy aynasının karşısına geçip kendini inceledi.Yüzünü, gözünü.Okula giderken çektiği eyelinerı biraz olsun akmıştı ve annesinin eve gelip bunu farkedeceğini bildiği için hemen banyoya gidip elini yüzünü yıkayıp odasında ders çalışıyormuş vaziyette,kitabı ve kalemeiyle yatağa oturdu.Az sonra odasından, annesinin anahtarla kapıyı açma sesini duydu ve kendini biraz daha toparladı.Annesi salondan bağırdı:
'' Kızııım, gel de şu elimdeki poşetleri al.Ezgiii.''
Ezgi bağdaş kurduğu pozisyondan çıkıp annesine yardım etmeye gitti.Poşetleri annesiyle birlikte mutfaktaki yemek masasının üzerine yerleştirdiler.Annesi yorgundu nefes nefese kalmıştı.Masanın yanında duran sandalyeye oturdu ve Ezgi'yi inceliyordu.Bir tuhaflık olduğunu anlamıştı:
'' Ezgi hasta mısın kızım ? ''
'' Yok anne yeni uyandım da aptal gibiyim.''
'' Bi kahve suyu koyda kendimize gelelim,seninle bugün işimiz var.''
'' İş derken ? ''
'' Hazırlık yapacağız canım,yarın anneannenler geliyor.Arya'yı da getiriyorlarmış.O yüzden seninle yemek yapacağız evde yemek yok.''
Ezgi çok sevinmişti.Bu üzgün halden sonra iyi gelmişti bu haber.En çokta kuzeni Aryan'nın geleceğine sevindi.Çünkü çok iyi anlaşıyorlardı, kardeş gibilerdi ve birazda aynı yaşta olmanın verdiği bi ilikşiydi.Ezgi annesine ''olur'' şeklinde kafa sallayarak kahve suyunu koydu ve fincanları çıkardı.Kahve suyu kaynayana kadar odasına gidip oyalandı.Fazla sürmeden annesi seslendi:
'' Ezgii,su kaynıyo gel.''
'' Geliyoorum.''
Ezgi kaynayan suyu fincanlara döktüğü kahveyle karıştırdı.Bir fincanı kendine,bir fincanıda annesine uzattı.
'' Anne,Arya burada mı kalacak ?''
'' Sadece bir hafta.''
'' E okulu ? ''
'' Sınıflarda tadilat olduğu için bir hafta kapalıymış okulları.''
'' İyi ozaman,çok sevindim gelmelerine özlemiştim dedemi ve anneannemi.Tabii Arya'yı da.''
''Bende özledim.Babana'da haber verdim oda sevindi.Bende izin istedim patrondan,ailem uzaktan geliyor dedim anlayışla karşıladılar ama bir hafta mesaiye kalıcam.''
'' Yani karşılıksız değil.Neyse birşey olmaz anne.''
Kahvelerini içtikden sonra hemen işe koyuldular.Önce ellerini yıkadılar.Annesi Ezgi'ye karnıyarık,domates çorbası,pirinç pilavı ve sonrasında da sütlaç yapacağını söyledi ve Ezgi'den de karnıyarıklrı yıkayıp doğramasını istedi. 4 çeşit yemek yaptılar,salata hariç. 2 saat süren ve zevkli geçen bu maraton bittikden sonra dinlenmeye koyuldular.
1 GÜN SONRA...
Ezgi çok heyecanlıydı sabırsızlıkla Arya'yı bekliyordu.Olan biten herşeyi anlatacaktı.Kahvaltıdan sonra odasına gidip hazırlanmaya karar verdi.Anneannesi ve dedesine güzel görünmek için.
Önce dolabını açıp karıştırdı.Yüksek bel,siyah bir pantolon çıkardı.Daha sonra üstüne uygun birşey aramaya başladı.Güzel bir beyaz ,yakalı gömleği vardı ve düğmeleri siyahdı.Öndende bağlanıyordu.Bunları seçtikten sonra giyindi ve aynadan kendini inceledi.Yakıştırmıştı.Saçlarını da düzleştirip açık bırakmıştı birkaç tane kalın bileklikle de tamamlamıştı.Salona gidip beklemeye koyuldu.
Anneannesigil 10 dakikaya oradayız diye haber vermişlerdi.Annesi ise mutfakda masayı hazırlıyordu.Zil çalınca Ezgi aniden oturduğu yerden kalkıp '' geldiileer!''
diye bağırıp otomatiğe basıp kapıyı açtı.Merdivenden'' biran önce çıkmalarını beklerken karşısında babasını görü.Suratı düştü ve hevesi kursağında kaldı.
'' Senmiydin baba.''
'' Evet kızım beğenemedin mi ? ''
'' Anneannemler sandım.''
'' Gelirler şimdi.''
Ezgi tam kapıyı kapatıyordu ki zil çaldı tekrar.Bu sefer tekrar otomatiğe bastı ve kesin onların olduğunu düşünerek üstünü başını düzeltti.Dedesinin öksürme sesini duydu.Onlar merdivenden çıkana kadar Ezgi'nin annesi ve babasıda kapıya,karşılamaya geldi.İlk kapıya varan Arya'ydı çünkü oda Ezgi'yi çok seviyordu ve biran önce Ezgi'yi görmek için sabırsızlanıyordu.Ezgi Arya'yı görünce gözlerinden mutluluk fışkırıyordu.Ayra'da aynı şekilde...
Birbirlerine çığlık atarak sımsıkı sarıldılar.Onlar sarılırken anneannesi ve dedesi de kapıya vardılar.Arya ayakkabılarını çıkarıp içeri,teyze ve eniştesiyle görüştü.O sırada Ezgi'de dedesi ve anneannesi ile görüşüyorlardı.Görüşme faslı bitince dinlenmek için salona geçip oturdular.Aynı zamanda sohbet ediyorlardı.Fakat Ezgi ve Arya ortalıkta yoktu.Yine herzaman ki gibi Ezgi'nin odasına geçmişlerdi.