DÜŞMANIM

35 0 0
                                    

Her şeyi en ince ayrıntısına kadard Alya'ya anlatmıştı. Alya, bu duydukları karşısında şaşkına dönmüştü.

Verebildiği ilk duygu," Oha! Nasıl ya?" Diye ilk tepkisini verdi. Bu olanlar gerçekten çok fazlaydı.

'' Ne eksiği var, ne de fazlası, sana anlattığım gibi. Dememk o ki, bu hayatta dostunu iyi seçmeyi bileceksin, kuzen. Ben bunu öğrendim.''dedi Ezgi. Yüzüne hayal kırıklığı yansımıştı.f

Alya, alaya alarak," Hıh! Üsdat konuştu, dağılın!" Dedi.

Alya olayı dalgalandırma amaçlı yaptığı şakayı fazla uzatmadan kendi hayatındaki önemli şeyleri anlatmaya başladı. Alya hayatında ki önemli gelişmeleri Ezgi ile paylaşırken, Ezgi'nin şaşkınlık dolu gözleriyle karşılaştı.

'' Vayy! Alya Hanım, demek aşık oldun.''

Alya, gözlerini kaçırıp,'' Yani...Ama inanamıyorum bir türlü, çünkü ilk defa sevdim birini kuzi.''diye cevap verdi.

'' Oluruna bırak, ama sakın değişme! Nasılsan öyle davran ki seni olduğun gibi sevsin.''

'' Öyleyim zaten. Beni bırakta, sen ne yapacaksın ?''

'' Hiçbir şey,önemsemiyorum o kadar! Sonuçta şurda 3 sene kaldı. Hayatım boyunca onlarla karşılaşmayacağım.Tabi, Kübra'nın yanına kalmayacak bunlar. Bana yaptığı kahpeliğin hesabını soracağım.''

Konuşmanın en derin noktasında, annesi kapıyı açarak konuşmalarını bölmüştü. İkisi de odaya birinin girmesiyle, çenelerine hayali bir fermuar çekti.

'' Bir tek matematikde zorlanıyorum Ezgi.''

'' Normaldir. Bende öyle.''

'' Kızlar, bakıyorum bir araya geldiniz bizi unuttunuz.Alyacığım, abin niye gelmedi? Özledim onuda.''

'' Teyze onun bugün sınavları var. Sınavlara girdikten sonra okulları kapanıyor.Akşama doğru geleceğini söyledi.''

'' Süper! Gelsin ya, özledim Ozan abimi!" Diye şakıdı.

'' Tamam o zaman.Ezgi sende bi git, anneannenlerin yanına canım."

Ezgi anneannesinin ve dedesinin ortasına güler yüzle oturdukdan sonra sohbete başladılar.

'' Ee Ezgiciğim dersler nasıl ? ''

'' İyi anneanne merak etme sen. ''

'' Benim torunum çalışkan anneannesi.''

Dedesine gülerek cevap verdikden sonra mutfakdan Alya ve Ezgi'nin annesi cıktı.Sofrayı çoktan kurmuşlardı.Ezgi'nin babası Ezgi'ye işaret ederek annesine yardım etmesini bakışlarıyla anlatti.Ezgi de oturduğu yerden kalkıp mutfağa yöneldi.

'' E hadi baba,anne sofraya geçelim.''

Ezgi'nin babası Kemal Bey'in daveti üzerine herkes sofraya oturdu.Eksikler de tamamlanınca yemeğe başladılar.Herkes sessiz bir şekilde yemeğe başlamıştı.Birden kapının çalmasıyla herkesin kafasının kapıya dönmesi bir oldu.Kemal Bey kimseyi beklemiyordu,bu saatte de kimse habersiz gelmezdi.

" Nurdan birini mi bekliyorduk ? "

Nurdan Hanım,yeğeni Ozan'ın geleceğini unutarak kafasını sağa ve sola sallayarak masadan kalkıp kapıya baktı.Kapıyı açar açmaz sevinçle şaşkınlığını belli ederek Ozan'a sarıldı.Ozan,Nurdan Hanım'ın ilk gözağrıydı bu yüzden Ozan'ı çok seviyordu.

Kapıda sarılmaları bittikden sonra Kemal Bey Ozan'ın elinden bavulunu alıp kenara koydu.Ezgi'de mutluluğunu sofradan öpücük atarak gösterdi,çünkü sofradan kalkıp yağlı dudaklarıyla kuzenini öpmek istemezdi.Ozan'ı sofraya davet ettiler,fakat aç değildi bu yüzden ısrar etmediler.Ezgi yemeğini bitirdikden sonra elini yüzünüde yıkayıp Ozan'ın yanına gidip özlem giderdi.

LİSE ÇAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin