Ezgi,yaramaz,fırlama ve birkaç tanede akıllı arkadaşlarının olduğu sınıfa maalesef ki girdi.En önden 3.sırada Elif ile oturuyordu.O herzaman ki güler yüzlü,sınıfa neşeli gelen,gelir gelmez sohbet eden Ezgi gitmiş, yerine ise asık suratlı,göz çeviren ve ağzını bıçak açmayan bir kız gelmişti.Elif yine herzaman ki gibi maviş gözlerini açmış ve gün içerisinde ki aksiyonlu maceralarını anlatıyordu fakat Ezgi dinlemiyordu bile.Elif gözlerini devirdi ve Ezgi' şaşkınlıkla şöyle dedi :
''Ezgii,neyin var ? Anlat hemen.''
''Birşey yok Elif.''
''Var Ezgi.Farkında mısın bilmiyorum ama ben senin 7 senelik arkadaşınım.Senin her halini bilirim ve birdaha anlat demeyeceğim.''
Ezgi Elif'in bu çıkışmasına çok şaşırdı ve hak verdi.Sonuçta can dostuydu,ona anlatmayacaktı da kime anlatacaktı?Kendini toparlayım biraz Elif ' e yaklaştı.Kimsenin duymasını istemiyordu.
'' Ben bi çocuktan hoşlanıyorum Elif.Hepsi bu.''
'' Eee ne güzel işte kızım.Manyaksın sen,bu yüzden mi suratın böyle asık.''
''Hayır,hoşlandığım çocuğun sevgilisi var ve bu okuldalar,aslında bilmiyorum.Yani...Emre bu okulda.İsmi Emre ne kadar hoş değil mi ? Ama sevgilisi bu okul da mı bilemiyorum.''
''Ezgii?? sen ne dediğini biliyor musun ? baştan ve sakin bir dille anlat şu olayı.''
'' Yaa... Tesadüfen internette gördüm,zaten okulda da görmüşlüğüm vardı.Sonra bizim parkta gördüm.Tuğra Parkda.Ama yanında da sevgilisi vardı.Ertesi gün okula giderken tekrar karşılaştık.Tesadüf işte.Tek başına sıkıldığını ve birlikte gitmemizi istedi,bende tabii ki evet dedim.Sohbet,muhabbet derken tam tanışma faslına gelmiştikki okulun önünde bulduk kendimizi.Birden sevgilisi ikimizi birlikte görmesin diye yanımdan ayrıldı.''
'' Ohaa kızım insan bi arar bu zamana kadar.Eee seviyorsun yanii.İnanamıyorum.Bizim aşka göre fazla neşeli kızımız Ezgi Emre diye bir çocuğa aşık olmuş.''
Ezgi,sinirli bakışlarını Elif 'e doğrulttu.O sıra da Kimya hocası derse girdi.Herkes ayağa kalktı.Hoca gözlerni '' oturun'' der gibi hareket ettirdi.Çocuklar oturduktan sonra Ezgi ellerini sıraya koyup kafasını gömdü sıraya.Hoca ders anlatmaya başlamıştı bile,gözleri her 10 dakika da bir Ezgi'ye kayıyordu.Fakat Ezgi normalde derslerde hiç böyle uyumazdı veya başını sıraya koymazdı bu yüzden uzun boylu ve yufka yürekli yaşlı hoca sesini çıkarmadı.En arka dörtlü hariç ve Ezgi hariç herkes derse kitlenmişti.Ezgi bütün derslerde böyle davrandı. Ya uyuda ya da başını ellerinin üstüne koyup düşündü.Tenefüste Elif kantine gitmek için Ezgi'ye ısrar etti.Ezgi kantini sevmiyordu çünkü Devlet Okulu olduğu için kantinleri kötüydü.Elif kantinden birşeyler alırken Ezgi tek başına o turuncu masa da oturuyordu.Birden sol tarafından sandalye çekme sesi geldi ve birden yanında Emre'yi gördü o devrilen ve asık suratı gitti,yerine canlanan gözleri ve şaşkın kızarık suratı geldi.
Hiçbirşey konuşmadılar.Öylece Emre Ezgi'nin yanına gelip sadece oturdu.Ezgi çook şaşkındı.Emre gayet sakindi.Niye gelmişti ki ? Konuşmuyorduda etrafa bakınıp duruyordu.Ezgi de konuşmadı.Elif geldi ve Ezgi'ye ve Emre'ye anlamsızca bakıp elindeki simit ve suyla sandalyeye oturdu.Alttan Ezgi'nin ayağına vurup ona '' Bu kim '' ?? der gibi bakış attı.Ezgi ise sert bakışlarını Elif'e yöneltti.O sırada sarışın sırma saçlı kız geldi.İsmini bilmediği için öyle bilinç altına yerleştirdi.Emre'yi öprek elinden tutup kantinin dışına götürdü.Emre'nin o kahverengi gözlerinin içi parlıyordu resmen.Ezgi sanmıştı ki... Onunla konuşmak için...Neyse Ezgi'nin tekrar siniri bozulmuştu ve masadan haşin bir şekilde kalkıp sınıfa çıkmıştı.
Merdivenlerin her basamağını yavaş yavaş çıkıyordu.Her bastığında aklına cevabını hala çözemediği sorular geliyordu.Ezgi içinden,''Emre'nin amacı neydi ?,Beni kullanmaya mı çalışıyor ? yani beni kendisine bağlayıp sonradan bana acı çektirmek mi ? Yoksa benim yanıma gelip gidip sevgilisini mi kıskandırmaya çalışıyordu ? Veya benle sarışın sırma saçlıyı kavga ettirmekmiydi amacı ? ''.