36/50

50 8 0
                                    

Vyházel na postel pár kousků oblečení. ,,Tak a teď si to vyzkoušej. Chci vidět, jak to na tobě bude vypadat." Natáhnul jsem se pro oblečení a odešel do koupelny si to obléct.

,,Tak co?" Klepal mi na dveře. ,,Počkej, musím si ještě zapnout košil–" Stál proti mně. ,,Ukaž pomůžu ti," chytnul mi košili a zapínal jednotlivý knoflíčky. Poslední dva od krku nechal rozepnuté. ,,Dokonalé." ,,Taky si myslím." Prohlížel jsem si jeho obličej. ,,Cože?" Kouknul se mi do očí. ,,Co–?" Zamrkal jsem. ,,Ptám se, co jsi říkal." ,,Že máš celkem dobrý vkus. To jsem říkal." ,,Zdálo se mi, že něco jiného, ale nevadí. Tak můžeme jít." Bral mě za ruku.

,,Ještě na sebe dám parfém, tak čekej." Pustil mou ruku a čekal.

Ze skříňky nad umyvadlem jsem vzal nějaký parfém, jenž jsem si stříknul na levou a pravou stranu krku, a na zápěstí. ,,Můžeme," řekl jsem a vrátil parfém zpět na své místo. ,,Prosím pane." Nechal mě projít prvního.

Došel jsem si do pokoje na nabíječku pro telefon a seběhl za ním schody. Už byl obutý. Vytáhnul jsem černé tenisky. Zamknou jsem vchodové dveře a šel za ním. Jako gentleman mi otevřel dveře. Posadil jsem se na místo spolujezdce a připoutal si pás.

,,Kam vlastně jedeme?" ,,To je překvapení." Rozjel se pryč. Mám strach, kam mě chce vzít.

~

,,Jsme tady." Zaparkoval před největším nákupním domem v Soulu. ,,Co tady?" ,,Uvidíš.." Rozepnul si pás, vystoupil a šel otevřít dveře i mě. ,,Děkuji." ,,Není zač." Zavřel za mnou dveře.

,,Ty si nevezmeš masku?" ,,Na co?" ,,No, aby tě náhodou někdo nepoznal," nadzvednul jsem pravé obočí. ,,Tak když mě někdo pozná, tak pozná, Je mi to jedno." ,,Já myslel, aby ses nestyděl, že jsi tu se mnou.." ,,Za, to bych byl i rád, kdyby se ptali, jestli nahoru nejsi můj přítel. Dokonce bych jim byl schopný zalhat a klidně bych jim tvrdil jak moc se milujeme." Usmíval se.

,,To bys neudělal. Nemáš právo-" Chceš se vsadit?" ,,Ne!" ,,No tak vidíš." Protočil jsem očima. Nezájem.

,,My jdeme do kina?" ,,Ano a počkej až uvidíš na co.." Zákeřně se usmál. Co má v plánu vybrat?

,,Chceš něco na zub?" ,,Asi popcorn?" ,,Chceš sladký nebo slaný?" ,, Slaný ne, sladký, je lepší." ,,Dobře a colu ještě vezmu."

Nesl jsem svůj popcorn a colu, on mezitím jsi byl někam zavolat. Vrátil se. ,,Tak jdeme. Rozešel se. Menší chodbičkou jsme prošli do sálu. Byl úplně prázdný. ,,Jsme tu první." Posadil jsem se vedle něj. ,,A taky poslední." ,,Co?" ,,Budeme tu sami dva. Pronajal jsem nám celý sál, jenom pro nás," posadil se vedle mě. ,,Proč utrácíš, za takové zbytečnosti?" ,,To není zbytečnost.. Je to pro nás dva. Pro tebe." Zhasla světla. Roztáhli se opony a začal je prvně nějaké otravné reklamy.

Film začal. Pan Grey. On mě vzal na 50 odstínů temnoty?! Se zamračením jsem se na něj otočil. ,,Nemrač se, a zkus se trochu uvolnit." Nejde se uvolnit, když mám s ním spojenou sedačku a za druhé vybral ten nejvíc úchylně zvrácený film, co tady dnes večer dávali!

Kousek jsem se od něj posunul do strany. Nechci být na něj tak nalepený.

Už jsme snad  v polovině filmu. Taehyung se mi pokusil dát ruku kolem ramen. Jenomže to bylo opravdu, tak nenápadným způsobem, že jsem se mu v duchu smál teďka udělal takový ten trik s protáhnutím.

Přišla první úchylná scénka. Mno na to koukat nebudu. Sklopil jsem pohled. Jako chápu, že je to jenom film. Vše je hrané, ale i tak jak to může brát tak v klidu. Ruku mi z ramen přemístil na krk a po krku vyjel výš. Rukou mi zajel do vlasů a začal si s nimi hrát.

Jeho levá ruka na jeho stehnech. Ach ne.. Ruku si pomalu posouval výš. Zastavili přesně na jeho rozkroku. Polknul jsem. Hlavně ho teď nevytáhne z kalhot a nezačni si tady dělat dobře. Párkrát si rukou přejel po bouli. Ruku prudce odendal. I tak tu druhou ruku co měl v mých vlasech a překřížil si ruce na hrudi, taky jeho nohy. Levou nohu jsi hodil přes tu pravou.

~

,,Tak jak pak se ti líbil můj výběr filmu." ,,No radši bych šel na nějakou pohádku." ,,Takže se ti můj výběr nelíbil?" ,,To neříkám a jsem vlastně rád, že ses držel a nedělal nic divného." ,,Nikdy nedělám nic divného." Uraženě vystrčil spodní rod. Nad jeho roztomilostí jsem se musel usmát. Počkat co– Neusmál jsem se právě teď?

Sakra. Doufám, že si toho nevšimnul. ,,Mohl by ses usmívat častěji, tak jako jsi udělal právě teď.." No tak asi si toho všimnul. Jak? ,,Roztomilé." Chytnul mě za tvářičky. ,,Pusť mě. Není mi 5." ,,Já vím a kdyby ano, tak jsem teď pedofil, jenž by tě nejraději ukradnul a nikdy nevrátil." ,,Dobře?" ,,To zní fajn ne?" ,,Zní to dost zvráceně." ,,Možná trošičku." Zakroutil jsem hlavou. ,,No a to by bylo za dnešek vše, můžu domů?" ,,Kam bys chodil?" ,,No přece domů?" ,,Ještě nikam nejdeš." ,,Tak co chceš tedy dělat? Napadá mě opravdu hodně věcí, ale nemáš hlad, že bychom si došli někam na večeři?" ,,Docela mám.." Položil jsem si ruku na břicho. ,,Tak pojď." Chytnul mě za ruku a propletl si se mnou prsty.

———
Moc se omlouvám tem, co tenhle pribeh čtou, ze nevyšla kapitola měsíc!🥲
Proste byla škola a další podobné věci.🪦
Jsem myslela ze nic nemam předepsaného a našla jsem tohle, tak mi to dneska dost usnadnilo práci a doufám ze se líbila a konečně se to nekam poradně posouvá a blíží ke konci...😭

Pardon za chybky. 💞

poor boy - [k.th x j.jk] CZ/SKWhere stories live. Discover now