-pohled třetí osoby-
-o tři měsíce později-Jungkook začal pracovat ve společnosti na plný úvazek. Byl tam častěji než doma. Chodil domů pozdě v noci nebo dokonce brzy nad ránem. Občas se stalo, že tam usnul, někde v nahrávacím studiu na pohovce, či v zrcadlové místnosti, někde v rohu na zemi.
Jeho vyuka byla přerušena a bude chodit do školy každé pololetí na přezkoušení.
Měl to celkem těžké na nováčka. Chtěli toho po něm možná trochu moc. První týden řešili papíry, co může co nemůže, kde co a jak. Kam se má vždy dostavit když má takovou a takovou zkoušku. Skamarádil se tam s pár idoli a má se tam s kým bavit, když už se potkají.
Sice toho má toho až nad hlavu, ale nějak to zvládá.
Jeho kamarád Hobi na tom byl dost podobně. Začal mu dost tvrdý trénink. Tancoval několik hodin denně. Bohužel se vídali velice zřídka. Ještě míň než před tím, než začali pracovat. Samozřejmě jeho vztah s Yoongim jenom kvete a mají se moc rádi. Jsou docela i bez hádek, což je jenom dobře.
A jestli se ptáte na Taehyunga? Co se s ním děje, tak to nikdo neví. Krátce po tom, co Kook nastoupil do HYPU on zmizel. Nikomu nedal vědět, vůbec nic. Jungkook byl z toho celkem špatný. Myslel si, že když spolu začali chodit, tak spolu budou často trávit čas. A ono nic. Neodpovídá na jeho hovory a zprávy, prostě nic.
Je hrozné žít v tom, že víte, že máte přítele a nevíte proč vám neodpovídá...
-
,,Kooku? Haloo?" někdo ho doběhl a chytil ho za rameno. Chlapec sebou leknutím trhnul a otočil se na uřvanou osobu. ,,Co?" Byl ho Hoseok. ,,Volal jsem na tebe ať se zastavíš, ale ty sis šel dál," pokračovali vedle sebe v chůzi. ,,Jo, promiň. Jsem teď poslední dobou celkem mimo." ,,No všimnul jsem si. Povíš mi, co se děje?" ,,No já nevím, co bych ti měl přesně říkat.." pokrčil rameny. ,,Tak mi pověz, proč chodíš jak tělo bez duše?" Posadili se ve společenské místnosti na gaučík.
,,No já nevím, co se děje s Taehyungem.."
,,Tak o to jde, že tu není?" zeptal se ho.
,,Jo.. Nedal mi vědět, že někam odjíždí nebo kde vůbec je! Strašně mě to štve!" chytal se za vlasy.
,,On se brzy objeví, uvidíš," snažil se ho nějak utěšil.
,,Jenže, co když si teď s někým někde užívá?!" stekla mu jedna slza po tváři. ,,Prosím tebe, proč by to dělal-"
,,Protože on takový je!"Už v sobě ten pláč nijak nezadržoval.
,,Noták, přece tady kvůli němu nebudeš brečet a jestli se neozve do konce týdne tak bys na něj měl kašlat!" ,,Máš pravdu, proč si ten život dělám zbytečně těžší," popotáhnul si.
-
,,Raz, dva, tři, čtyři, pět, šest, sedm, osm," počítal jeho kamarád kroky. Jungkook s Hoseokem jsou právě v zrcadlové místnosti, ještě společně s Yeonjunem.
,,Nedáme si už pauzu, nemůžu už pomalu dýchat," chytal se jako by za srdce.
Všichni tři úplně zpocení kluci se posadili na šedou plovoucí podlahu, na které byly černé čáry od bot. U pusy flašky s vodou, aby doplnili jejich vyprahlá hrdla.
,,Co takhle si dát posledních deset choreografií a pak bychom to zabalili?" navrhnul Yeonjun.
,,Není to špatný nápad," podpořil ho Jungkook. ,,Tak dobře, ale vydáte ze sebe 100% vaší energie," přikázal Hobi.Už jsme se připravovali postoj na další choreografii, když vešel..
,,Pardon, nevěděl jsem že tu někdo je," zastrčil si tmavé vlasy za ucho.
,,Taehyungu?"
,,Jungkooku?" nadzvednul jedno obočí. ,,Co tady děláš?"
,,No jak vidíš, tak tu tančím," prostě mu odpověděl.
,,Dlouho jsem tě neviděl. Potřebuju si s tebou promluvit. V soukromí," podíval se na další dva chlapce.
,,Teď nemám čas-"
,,Kook, si s tebou moc rád promluví. Jenom si půjde hodit sprchu. Viď?" Celé to za něj odsouhlasil Hoseok.
Hodil po něm vražedný pohled, jakože co to udělal, zakroutil jen hlavou a odešel.Vyšli z místnosti.
,,Hele já si jdu dát sprchu a ty si počkej někde jinde." Hnal ho pryč.
,,Počkám," usmál se na mladšího.Rychle jsem si zalezl do sprchy a osprchoval se. Omotal si ručník kolem pasu a vylezl ze sprchy. Došel jsem ke skřínce a vytáhnul z ní čisté oblečení. Na bocích se mu objevili dvě cizí ruce. Leknutím sebou cuknul. Otočil se na osobu, jenž stala hned za ním. ,,Taehyungu! Říkal jsem ti ať na mě někde počkáš-" ,,Čekal jsem a máš štěstí že jsem nečekal přím ve sprše s tebou," na tváři se mu objevil úšklebek. ,,Tak mě pusť, musím se obléct."
,,Tak do toho," pobídnul ho, pustil jeho boky a odstoupil kus od něj.
,,Nemyslíš si že se teď před tebou je najednou odhalím a ty uvidíš mé obnažené tělo?"
,,No rád bych ho viděl, ne že ne, ale je to na tobě-"
,,Prosím tebe, buď odejdi, nebo se alespoň otoč." Protočil očima.
Na nic nečekal a otočil se. ,,Varuji tě, jestli se otočíš, tak tě zabiju." Zavrčel na něj Kook.Popadl z hromádky spodní prádlo a oblékl si ho. Na sobě jen černé boxerky a bíle Nike ponožky vytažené do půli lýtek.
YOU ARE READING
poor boy - [k.th x j.jk] CZ/SK
FanfictionJungkook nemá zrovna moc přátel, má jenom Hoseoka. Jednou s ním pojede na oslavu jeho strýce, kde potká slavného chlapce. Ale to není jen tak, Jungkookovi doktor diagnostikuje jednu nemoc, která mu brání v.. •Taekook !WARNING! •vztah mezi dvěma muž...