4 (Zawgyi)

107 10 0
                                    

(A/N : rough sex alert!!! But not so bad :3
Rated 20+)

Downtown
4 - Mating

Juan ႏွင့္ K တို႔အား knight တပ္ဖြဲ႕က ကယ္ဆယ္ခဲ့ၿပီး ဒဏ္ရာမ်ားေၾကာင့္ Juan တစ္ခဏအနားယူလိုက္ရသည္။

"Juan..... ခင္ဗ်ားေဆး႐ုံမွာ ရွိေနတုန္း ခင္ဗ်ားကို တိုက္ခိုက္ခဲ့တဲ့ သတၱဝါအေၾကာင္း ကြၽန္ေတာ္ နည္းနည္း research လုပ္ထားတယ္"
K က သူ႕ကို ေျပာသည္။
"ဘာလဲဆိုတာ သိၿပီလား?"
"အၾကမ္းဖ်င္းေလာက္ေတာ့ သိၿပီ....."
K က ေျပာရင္း စာအုပ္တစ္အုပ္ကို ျပသည္။

"သူတို႔ကို Ethel လို႔ ေခၚတယ္....
Morius ၿဂိဳလ္ရဲ႕ ေဒသခံေတြေပါ့...."
"တစ္နည္းေျပာရရင္ ဒီၿဂိဳလ္က ၿဂိဳလ္သားေတြေပါ့...."
"အင္း.... Ethel ေတြ အားလုံးက intersex ေတြပဲ သူတို႔ထဲက တခ်ိဳ႕က လူသားေတြနဲ႕ လက္ထပ္ၿပီး hybrid ေလးေတြ ေမြးလာၾကတယ္"
"ဒီလို ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္း သတၱဝါေတြက လူသားနဲ႕ ဘယ္လို.....?"
"သူတို႔က ပုံမွန္ဆို မၾကမ္းတမ္းၾကပါဘူး.....
ဗိုက္ဆာတဲ့အခ်ိန္နဲ႕ မိတ္လိုက္ခ်ိန္မွ...."

Juan ၏ မ်က္ႏွာ ရႈံ႕မဲ့သြားသည္။

"ဒါဆိုငါက အစာအျဖစ္အေကြၽးခံရတာေပါ့.....?"
"ဒါမွမဟုတ္....."
"မေျပာစမ္းပါနဲ႕!!! မေတြးခ်င္ဘူး!!!! သူ႕ပုံစံက မိတ္လိုက္မယ့္ပုံေပါက္ေနလို႔လား???
ငါ့ကို အေသသတ္မယ့္ ပုံစံကို"

ေခါင္းမယားတတ္တဲ့ K လည္း Juan စကားေၾကာင့္ သူ႕ေခါင္းသူ ကုတ္မိေတာ့သည္။

"တစ္ခုရွိေသးတယ္..... လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၀ႏွစ္က ၈ႏွစ္ ၉ႏွစ္အ႐ြယ္ေလာက္ Ethel hybrid ကေလးေတြကို ဖမ္းတဲ့ အဖြဲ႕တစ္ခုရွိခဲ့တယ္တဲ့.....
အဲဒီ အဖြဲ႕ကို ဖမ္းမိခဲ့ေပမယ့္ သူတို႔ဖမ္းသြားတဲ့ ကေလးေတြ အားလုံး ၾကမ္းတမ္းရိုင္းစိုင္းကုန္ၾကလို႔ ပစ္သတ္လိုက္ရတယ္တဲ့...."
"ငါအမႈအေၾကာင္း ၾကားဖူးတယ္...."
"သူတို႔အားလုံးကို...."
"အင္း.... သူတို႔ေတြ အရိုင္းစိတ္ဝင္သြားတာလည္း မဆန္းပါဘူးေလ...."
Juan ေျပာရင္း သက္ျပင္းခ်မိ၏။

Juan တစ္ေယာက္ ၿမိဳ႕စားမင္းႏွင့္ေတြ႕ရန္ သူတို႔အရင္ကေတြ႕ခဲ့သည့္ ကပြဲ႐ုံကို ျပန္ခ်ိန္းဆိုလိုက္သည္။ သို႔ေသာ္ သူ မထင္ထားသည္က Agat ပါ ပါလာမည္ ဆိုတာကိုပင္....
"Wtf!!!!"
"Juan... စိတ္ေအးေအးထား.... စိတ္ေအးေအးထား....
သူ႕ကို ရွင္းျပခြင့္ေပးလိုက္ပါ...."
"ခင္ဗ်ားသိခဲ့တာလား??"
"မင္းကိစၥျဖစ္ၿပီးမွ သိခဲ့တာ..... Agat က ငါ့ကို ဖြင့္ေျပာခဲ့တယ္"

Downtown✔Book - 1Where stories live. Discover now