***
Okulu sevmezdim. Şimdilerde daha da çekilmez bir yer haline gelmiştim benim için. Sınıfta kaldıklarından beri Jay ile birlikte oturuyordum. Aramızdaki bu garip durum olsa dahi hala beraberdik. Sebebinin çok sevgili Jungwon'un bizim sınıfta olmayışı olduğunu düşünüyordum.
Hala okula Jay'in arabasında önde oturarak gidiyordum. Hala çıkmadan önce onun kapımı çalmasını bekliyordum. Bir şeyleri değiştirmeyi göze alamadım. Düzenimizi değiştirmek demek yenilgiyi kabullenmekti. Şu an beni teselli eden tek şey ise Jay'in gözlerinde gördüğüm pişmanlık ve tereddüttü.
Daha da süründürecektim onu.
Sonunda uzun ve sıkıcı araba yolculuğunun ardından okula geldiğimizde arabanın durmasıyla beklemeden aşağıya indim. Jay ile iletişimimiz oldukça azalmıştı. Normalde tam da bu saatler başının etini yiyor olurdum, onun da benden beklediğinin bu olduğunu biliyordum. İstediği kadar bekleyebilirdi fakat unuttuğu şey ben Kim Sunoo'ydum.
O ve yanındaki o küçük kara kedi kendilerini zeki sanabilirlerdi ama hiçbiri benim kadar değildi. Jay'in benden ters tepki beklediğini anladığım andan itibaren her şeye oldukça sakin yaklaşmaya başlamıştım. Hatta bu onu suçlu psikolojisine bile sokmuştu. O gün gruptaki konuşmada beni kırdığını düşünüyordu. Sandığının aksine kırılmamış, sinirlenmiştim.
Beni asıl kıran olay sanırım benim için geleceği sırada Jungwon'un onu bir şekilde alıkoyabilmiş olmasıydı. Çünkü asla değişmez tek şeydi bu hayatımızda. Ben Jay için hiçbir zaman ikinci planda olmamıştım. Ve o bunu başarmıştı.
Normal şartlarda kesinlikle yapacağım iki şey vardı. Birincisi Jay'i bezdirene kadar bu konu hakkında konuşmak, ikincisi de karşı saldırıda bulunmaktı. Evet hala ikisini birden yapacaktım ama bunları doğru zamanlarda yapmam gerekiyordu. Onun benim gerçekten kırıldığımı ve yaptığı hiçbir şeye tepki vermeyecek kadar ondan uzaklaştığımı düşünmeliydi.
Şu an misilleme yapmak için herhangi biriyle yakın olsam Jungwon'u kıskandığıma kendini inandıracaktı. Biriyle samimi olmam Jay'i kıskandırırdı ama ben sandığının aksine kıskanmıyordum. Jungwon benim kıskanabileceğim biri değildi.
Yani planlarım doğrultusunda Jay'in başının etini yeme kısmıysa en sonaydı. Kara kediden tamamen kurtulduğumuzda. Ve bu benim için hiç de zor değildi. Jay kıvama gelmek üzereydi. İki dudak büzmeyle de kandırabilirdim normal zamanda ama ikinci plana atılmış olmak daha net planlar gerektiriyordu.
Hiçkimseyle konuşmadan sırama geçip oturdum. İlk ders fizikti. Uyumak için en güzel ders. Fizik hocamız cidden yaşlı olduğu için genelde ders anlatamaz ve ninni gibi bir tınıda konuşurdu. En güzeliyse kimseyle karışmazdı. Normalde hiçbir dersi dinlemeyen Jake bu dersi aşırı sevmesinden dolayı hoca ve onun arasında geçerdi tüm ders.
Sıraya başımı koyup Jay'den tarafa çevirdim. Bakışlarını yüzümde hissedebiliyordum. Daha çok bakardı böyle.
Sınıfın uğultusuyla iyice mayışmaya başlamıştım. Üstüme örtülen ceketin kokusu bu denli yoğun burnuma gelmese dahi Jay'e ait olduğunu söyleyebilirdim. Omuzlarımdaki ceketi düzeltti önce ama elini üstümden çekmediğini hissedebiliyordum. Sırtımdaki eli saçlarıma geldi. Yüzüme değen tutamları dikkatle geriye çekti.
Hiç beklemediğim bir şey yaparak öptü beni. Gözümün bitiminden, hemen şakağımdan. Tüy kadar hafifti öpücüğü. Fısıltılı sesini işittim ardından. "Kaybetmeyeceğim." diyordu.
***
sunghoon
naber lanjake
iyiyim ben🙇🏻♀️sunghoon
yanımdasın zaten amk
sana sormadımjake
jaye mi sordun o zaman🙄sunghoon
o yavşağa dinin 5 şartını bile sormamjay
6 değil miydi o yasunghoon
sus lan yavşakjake
sunoo da grupta olmadığına göre kimseye sormadın yani💁🏻♀️jay
neden almadınız grubasunghoon
en son ağzınıza sıçarım demişti
ben potansiyeli görüp almamıştımjay
jake sen alsanajake
olmaz
eğer kendisi isterse ancak
ya da çok istiyorsan sen al(Jay kişisi Sunoo kişisini gruba ekledi)
sunghoon
çok istiyosan dedin
saniye beklemeden aldı adam yajay
susjake
hoş geldin aşkımmm😍😭💋🥰💞💓sunghoon
size de Jake çok emoji kullanınca aslında sizden nefret ediyomuş gibi geliyor musunoo
selamsunghoon
lütfen anama söver misin
medeni şekilde selam verince devreleri yandı jakein
sunooya noldu diye ağlıyojake
SUNOOM
iyi misin😭😭sunoo
iyiyim
sorun yokjay
dışarı çıkalım mı bugünjake
çok iyi olurrr
uzun zamandır bir şeyler yapmıyoruz🥺sunghoon
iki haftadır çıkmadık cidden
rekor bizim içinjay
oldu mu o kadar yasunghoon
çok konuşma
puştjay
sunoo hazırlan da diğerlerini almaya gidelim o zamansunoo
peki***
jake
demiştim ben sana
burnu sürtmüş iştesunoo
çok bile dayandı
normalde daha erken yapması gerekiyodu
neyse sinirlenmicemjake
şhh
sinir yok
bugün de süründür uzatmayalım daha fazla
eski halimizi özledimsunoo
ben de çok özledim
cidden
çok***
sunghoon
ee nerde kaldınız
sunoo mu hazırlanamadı yine
20 dakikadır yolun ortasınsa bekliyoruz
alooo
nerdesinizsunoo
jay gitti
işi çıkmış
gelmiyoruz beklemeyin
(Gönderildi 17:43)***
jay
bebeğim
aç kapıyı
(Gönderildi 22:18)özür dilerim söz affettireceğim kendimi
(Gönderildi 22:25)lütfen bir kere göreyim bari
(Gönderildi 22:38)sunoom
aç lütfen
(Gönderildi 22:56)sesini de duysam yeter
(Gönderildi 23:02)iyi geceler meleğim
(Gönderildi 23:14).
.
.JAY NAPIYOSUN JAY
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
that way | sunjay ✓
FanfictionSunoo hayatında bir şeylerin değişmeye başladığını fark etmişti ve bundan hiç memnun değildi #1 enhypen #1 sunjay