***"Sunoo kalk artık, gelirler birazdan."
"Bu durum beni hiç alakadar etmiyor."
"Sevgilim kalk hadi."
"Gelmesinler ya istemiyorum."
"Biraz daha kalkmazsan akşam seninle uyumam."
"Hiih! İnsan sevgilisini hiç böyle tehtid eder mi? Hiç yakıştıramadım Jay. Bir de istersen senden ayrılırım de tam olsun."
"Onu ben değil genelde sen yapıyorsun Sunoo."
"Şimdi de adımla seslendin. Farkında mısın çok değiştin sen."
Jay yataktan çıkmamak için her türlü you deneyen sevgilisiyle laf dalaşını kazanamayacağını kabullenmiş ve işi kökten çözmeye karar vermişti.
Mutfak önlüğünün bağını tek hamlede çözdü ve ardından ellerini yıkadı. Anlaşılan birileri bugün ekstradan huysuz ve ilgiye açtı.
Jay onun bu hallerine tabii ki alışıktı. Yine de ona yenilmemek çok zordu.
Odalarına uzanan, duvarlarında fotoğraflarının asılı olduğu köşeyi dönmeden önce yüzünü olabildiğince ciddileştirmeye çalıştı.
Çünkü biliyordu ki Sunoo hiçbir fırsatı kaçırmazdı.
Arkadaşlarını sevdiğini biliyordu ama huysuz tarafı bazen daha ağır basıyordu. Özellikle de konu pazar sabahları olduğunda...
Üniversite hayatı Jay'i pek yormasa da aynı şey Sunoo için geçerli değildi. Jay iyi bir okulda işletme okuyordu. Dersler pek zorlayıcı değildi ve hali hazırda zaten babasının şirketinde çalışıyordu. Sunoo ise aynı üniversitenin mimarlık bölümündeydi. Son sınıf oluşları Sunoo için daha fazla proje ve bitmesi gereken tez demekti. Bu yüzden haftanın her günü erken uyanmak zorundaydı. Sadece pazar günlerini kendisine ve sevgilisine ayırıyordu.
Bazen de arkadaşlarına.
Çok nadiren.
Sunoo onlara zaman ayırmasa da diğer beşli buna hiçbir zaman aldırmamıştı. Bir şekilde her hatta haftaiçi çoğu gün birlikteydiler. Sunoo'nun huysuz ve rahatsız yüz ifadesini görmek aralarından bazıları için hala büyük eğlence kaynağıydı.
Jay sevgilisinin yeniden uykuya dalmak üzere olduğunu gördüğünde birazcık suçlu hissetmeden edememişti. Arkadaşlarını öğleden sonra da pekala çağırabilirdi. Fakat vereceği haber için oldukça heyecanlı olduğundan olsa gerek bir an önce onlara söylemek istediğini düşünebilmişti sadece.
Yatağa dizini yaslayıp sevgilisine doğru yaklaştı. Ardından yanağına ufak bir öpücük kondurdu. Verdiği tepkiler küçük bir bebeği hatta kediyi andırıyordu. Sunoo hissettiği öpücükle uykulu halinde daha da mayışmıştı. Kendini geri çekmek yerine, gözleri kapalı da olsa Jay'e uzanmaya çalıştı.
Jay sevgilisinin ne yapmaya çalıştığını anladığında ona izin verdi. Sunoo yorganın içinde o ise üstünde yatıyordu şimdi. Küçük sevgilisi kendisine doğru çektiği bedenine biraz daha yanaştığında gülümsemeden edemedi.
Çenesini yasladığı kızıl saçlarına bir öpücük kondurdu. Vereceği habere Sunoo'nun ne tepki vereceği konusunda endişeleri yok diyemezdi. Lise zamanlarından beri çok yol katetmiş olsalar da Sunoo hala aynıydı temelde. Bunu seviyordu. Gerçekten seviyordu. Her özelliği onun için sevilesiydi. Yine de endişelenmeden edemiyordu işte.
Boynuna çarpan sıcak nefesler eşliğinde biraz daha durdu öylece. Derin bir nefes aldı ne kadar şanslı olduğunu düşünmeden önce.
"Kalkma zamanı artık bebeğim. Birazdan gerçekten burada olurlar." dedi en yumuşak sesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
that way | sunjay ✓
FanfictionSunoo hayatında bir şeylerin değişmeye başladığını fark etmişti ve bundan hiç memnun değildi #1 enhypen #1 sunjay