6

90 11 2
                                    

Jaemin'in bara girmesiyle etrafını saran içki kokusu midesini bulandırmıştı. Uzun zaman sonra ilk defa geliyordu buraya. Bir süre etrafta gezip barmen'in yanına yaklaştı.
"Bir .........." barmen gülümseyip bir şeyler yaptıktan sonra Jaemin'e uzattı bardağı.
"Teşekkürler" Jaemin'in nezaketine karşı barmen hafif gülümseyip uzaklaştı. Jaemin bir süre tereddüt etti, buraya en son kiminle gelmişti? Hatırlamıyordu, fakat biriyle gelmişti.
Tek dikişle bitirip yenilemesini istedi barmenden. Barmen başka birini çağırıp bir şeyler konuştuktan sonra Jaemin'in önüne oturup yeniledi bardağını.
"Neden oturdun? Diğer kişiler seni beklemiyor mu?" Jaemin'in sorusuna sırıttı barmen.
"Diğer arkadaşım onlarla ilgilencek, ben sadece senleyim" Jaemin kısa süre barmen'e bakıp tekrar içkisine döndü. Hemen sarhoş olmak uzun zamandır gelmediğinin göstergesiydi.
"Sende içmez misin o zaman?" Barmene' uzattığı bardak titreyen elinde sabit durmazken barmen elinden alıp dikledi.
"Bu hoş davete hayır diyemem" Jaemin hafif gülümseyip bardağını geri aldı. Daha doldur demesine kalmadan barmen fullemişti bardağı.
"Kendine de bardak al" kısa süreliğine tek kalmasının ardından barmen bardak alıp geri geldi.
"Geldim" Jaemin sadece onaylayıp bekledi, bardağı bitmişti.
"Dolduruyorum" barmen Jaemin'i dinlemeden doldurup kendininkine geçti.
"Sende mi hayattan bıktın?" barmenin sorusuyla direkt konuşmaya başladı Jaemin.
"Yani aklımı karıştıran şeyler oluyor" barmen sırıtıp bardağını dikledi.
"Sende çözümü içki içip bütün düşünceleri yok etmekte mi buldun?" Jaemin bir süre düşünüp onayladı. İnkar edemezdi sadece her şeyden kaçmak istiyordu.
"Peki ya ayıldığında?" Jaemin elini 'boş ver' anlamında havada sallayıp iç çekti.
"Kaçmak sence de korkaklık değil mi?" Jaemin kaşlarını çattı. Korkak denmesi sinirlerini bozuyordu.
"Korkaklık yapmıyorum sadece bunaldım! Ve kafamı bir şeylerle dağıtmak istiyorum!" barmen sandalyesini daha da yakınlaştırıp elini Jaemin'in dizine koydu.
"Sakin ol sadece şakaydı" Jaemin derin bir nefes alıp kafasını tezgaha koydu.
"Çok daraldım" barmen sırıtıp daha da dibine girdi. Bir dizini Jaemin'in ayırdığı bacakların arasına yerleştirip yüzüne eğildi.
"Canını sıkan ne? Anlatıp rahatlayabilirsin" Jaemin kulağını gıdıklayan nefesle hafif kıvranıp sustuğunda hareketsiz kaldı.
"Bende bilmiyorum, hatırlamıyorum" barmen gülümsemesini genişletip uzaklaşmadan elini sarhoş bedenin sırtına yerleştirip okşadı.
"İstemsizce bir şeyler hatırlıyorsun ve beynin mi zorlanıyor?" Jaemin kafasıyla onaylayıp dolu gözlerle kafasını kaldırdı.
"Beni anlayan tek kişisin" Jaemin açılan kolların mesajını anlayıp kolların arasına girdi. Tanımamıştı Jeno'yu fakat mutluydu şuan. Onu anlayan biri vardı ve güvende hissediyordu kendini.
"Bir de benim kim olduğumu sarhoş olmadan anlasaydın keşke Jaemin-ah" Jaemin içki isterken barmen'e bakmamıştı, sarhoş olduktan sonraysa o kafayla tanıyamamıştı.
"Uyudun mu? Bayıldın mı Jaemin-ah?" Jeno kollarının arasında karanlığa hapsolmuş sarhoş bedene baktı.
"Ne zaman hatırlıcan?"

Merhabaaaağğğğ
Okulda bölüm yazıyorum ama eve gidince atabilirim. Çünkü internetim yok😞 Neyse umarım beğenmişsinizdir. Hoşçakalın. Kendinize iyi bakın. Ve sizleri seviyorum🧡

Sağlık Sorunları ∞ NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin