Jeno eve girdikten sonra Jaemin'i yatağa nazikçe yatırıp üstünü örttü.
"Tatlı rüyalar" yanağına öpücük kondurup odadan çıkacakken Jaemin mırıldanmaya başladı.
"Y-Yardım edin" Jeno gülümseyip yanına oturdu.
"Jaemin-ah uyan" Jaemin'in acıyla kıvranmasıyla Jeno kollarını ona sardı.
"K-kan" Jeno'nun birden yüzü donmuştu, gerilmişti.
"Jaem-" Jaemin korkuyla Jeno'nun vücuduna yapışıp kolunu sıktı.
"Kurtarın beni lütfen" Jeno kucağına çekti Jaemin'i. Sonra yüzündeki terleri cebindeki peçeteyle silip kolunu okşadı.
"Uyan hadi, kabus görüyorsun Jaemin-ah" Jaemin'in uyanmayışı Jeno'yu iyice strese sokarken son çare Jaemin'i sıkıca tutup ayağa kalktı ve banyoya ilerledi. Giderken hala uyanması için sesleniyordu. Fakat Jaemin Jeno'nun boğazına iyice yaklaşıp kulağına bir şeyler mırıldanıyordu, bu sırada elleride kendi tişörtünü sıkıyor asla bırakmıyordu, acı çektiği çok belliydi.
"Uyan artık" Jeno kafasını omzundan kaldırmadan Jaemin'i tezgaha oturtup musluğu açtı. Jaemin ise tişörtünden yanlara düşen kollarını Jeno'nun beline sarmış sıkılaştırdıkça sıkılaştırıyordu.
Jeno elini ıslattıktan sonra Jaemin'in yüzüne sürdü, bu hareketle Jaemin hafif yerinde zıplayıp yavaş yavaş gözlerini açınca derin bir nefes verdi Jaemin.
"Jaemin iyi misin?" Jeno elini üstünde kurulayıp Jaemin'in yüzüne bakmasını sağladı.
"B-Benim burada ne işim var?" Jaemin etrafa bakınıp Jeno'nun yüzünü tutmasıyla tepki vermeden ona döndü.
"Dün sarhoş olup barda sızdın Jaemin-ah, hatırlamıyor musun?" Jaemin bir süre düşünüp yorgun kafasını bir sağa bir sola düşürdü.
"Şimdi bunları düşünme Jaemin-ah, gel seni yatırıyım de biraz yorgunluğun gitsin" Jaemin itiraz edemeyecek kadar yorgun olduğu için sadece kafasını Jeno'nun omzuna yerleştirip kollarını belinden boynuna çıkardı.
"Jeno dünkü barmen se-" Jeno daha fazla kendini zorlayıp yormadan cevap verdi anladığı soruya.
"Evet Jaemin-ah, dünkü barmen bendim" Jaemin onayladığına dair bir şeyler mırıldanırken sırtının soğuk yatakla buluşmasıyla hafif titredi.
"Rüyanda ne gördüğünü hatırlıyor musun?" Jaemin konuşma gücü bulamadığı için kafasını sağa sola sallamakla yetindi.
"Pekala hadi uyu dınlen biraz, merak etme sen uyuyana kadar yanında kalıp sana bakıcam" Jaemin gözlerini kapatıp kafasını yastığa bastırdı. Jeno sadece gülümseyerek onu izliyordu.
"Tatlı rüyalar"Bir bölüm daha bitti
Neden hiç yorum yok
:(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sağlık Sorunları ∞ Nomin
De TodoYaşadığı travmalar yüzünden sürekli hastalanan, bayılan, sağlık sorunları yaşayan Jaemin'e, Jeno gibi bir bakıcı lazımdı.