Nějak jsem nakonec zaspala a probudila jsem se až ráno
"No super zas mě bolí hlava jak nevim co" to bylo první co jsem si řekla ale další otázky následovali Kde je Dominik? Fakt kvůli mě brečel? Má mě rád nebo ne? Z mého přemýšlení mě vytrhla sestřička "dobré ráno Paní Vlčková dnes vás budeme moct propustit" lehce se na mě usmála "dobře no a kdy?" Zeptala jsem se jí rychle "za hodinu" usmála se a poté odešla
Bylo to zdlouhavé ale už jdu z nemocnice sama a pěšky. Dominika jsem otravovat nechtěla stejně ještě určitě spí, sama pro sebe jsem se zasmála ale úsměv ze mě opadl když jsem na svých bocích ucítila cizí ruce "nazdar kotě" řekl nějakej oplzlej chlap "nechte mě bejt!" Snažila jsem se mu vysmeknout "řekla že ji máš nechat ne?!!" Uslyšela jsem zakřičet povědomý hlas. Jenom jsem se otočila a viděla jsem jak Dominik mlátí toho chlapa do obličeje "Dominiku stačí!!!" Dominik toho nechal zvedl se flusl mu do ksichtu a šel ke mě "jsi v pořádku Elli?" Zeptal se mě ustaraně "ehm...jo jsem v naprostý pohodě" falešně jsem se usmála "proč jsi mi nezavolala?" Jen jsem se na něho podívala a řekla "já tě nechtěla otravovat" nejistě jsem se usmála "ty nikdy neotravuješ babe" v ten moment jsem zůstala stát jak přikováná...BABE?! on mi řekl babe?!!! "Jseš v pohodě Ell?"
"Ehm co jo jsem" na jeho tváři hrál nechápavý pohled "půjdem za Kubou aby věděl že jsi v pořádku jo?" Jen jsem přikývla a vydali jsme se na cestuZazvonily jsme na byt a za chvíli nám otevřel Kuba jakmile mě uviděl usmál se a stáhl mě do objetí "Ellinko moje jsem tak rád že jsi v pořádku" jen jsem se usmála "Ell chtěl bych tě představit klukům" řekl Jakub nervózně. Nesnáším seznamování jsem introvert "jo...ehm no je mi to jedno" ne nebylo mi to jedno šíleně jsem se bála že jim třeba nesednu nebo tak něco. Jakub se na mě s úsměvem podíval "faakt?! Tak to je supeeeer!!" Zakřičel Jakub až jsme s toho z Dominikem nadskočili. "Tak za hodinu vyjíždíme" řekl Jakub já šla mezitím do koupelny udělat ze sebe člověka. Lehce jsem se nalíčila udělala si drdol, pak jsem si šla ještě vybrat oblečení. Nevěděla jsem co na sebe tak jsem vyhrabala černý crop top a šedý tepláky. Za nějakých deset minut jsme měli vyjíždět "Hoši pohněte prdelí jste kluci a trvá vám to dýl než holce" zasmála jsem se a v ten moment se kolem mýho pasu obmotaly dvě velké potetované ruce. Byl to Dominik. "Nezlob" zašeptal mi do ucha a mě naskočila husina."Tak vyrážíme mládeži" zavelel Jakub.
Když jsme dojeli byla jsem hrozně nervózní klepala jsem se a potili se mi ruce, Dominik si toho všiml a řekl mi "klid vezmou tě dobře uvidíš" usmál se, moc mi tím nepomohl. Vyšly jsme poslední schodiště a stáli jsme před dveřmi od bytu, šlo z tama slyšet několik hlasů což mě znervóznělo ještě víc. Jakub otevřel dveře a zařval "jsme tu Hoši!" Jakub s Dominiken šli první a já za nima jelikož jsou to oba dva strašní mrakodrapy tak mě nešlo vidět. Pozdravili se se všema v místnosti a pak došla řada na mě strašně jsem znervózněla "tohle je moje sestra Ell, Ell tohle jsou naši kámoši" nejistě jsem se na ně dívala a pak jsem potichu řekla "ehm.. čauko jsem Ell" chvilku se na mě dívali ale pak se usmáli a řekli sborově "čauuu" přišel ke mě jeden kluk "já jsem Tomáš těší mě" stáhl si mě rovnou do objetí a hned za mnou přišel další "ahoj já jsem Radek" opět si mě stáhl do objetí, co s tím mají všichni?
Zase ke mě přišel další "já jsem Jakub, velkej Jakub" uchechtl se "moc ráda vás poznávám""Jde se pít!!" Řekl najednou Jakub, všichni to do sebe začali lit Jakub za mnou přišel s Becherovkou v ruce "na dej si ségra" natáhl ke mě ruku s alkoholem "ehm... nepiju bráško" odstrčila jsem od sebe ruku s Becherem "ale notaaaak tak aspoň jednoho panáka" zakňučel "no tak dobře JEDNOHO! víc ne" usmál se Na mě "takhle se mi líbíš ségra" myslíte si že to skončilo jedním panákem? Ne právě naopak já jsem tam toho vypila nejvíc že všech "Kubíčku já tě mám tak strašně moc ráda" řekla jsem opile "no to já tebe taky ale měla by sis jít už lehnout" usmál se na mě "já se o ni postarám" ozval se Dominik "ale nebudeš nic zkoušet rozumíš?!" Pohrozil Jakub Dominikovi prstem "jo proboha" pak jsem usnula
Ráno jsem se probudila vedle Dominika s bolestí hlavy šíleně jsem se lekla hned jsem se podívala pod peřinu... oblečení jsem měla ZAPLAŤPÁNBŮH
Tak co líbí se vám další část??
V příští části to trochu rozjedeme
Váš Toustík ❤️
ČTEŠ
Miluju tě Dominiku //FF Nik Tendo//
Kurzgeschichten„Raz, dva, tři, čtyři, pět, šest, sedm číslo bytu ve kterým jsem poznal tvoji dceru" u posledního slova se mi prolomil hlas, zase jsem si na ni vzpomněl „kurva já to prostě nedám!" zařval jsem na Radka kterej mi pomáhal nahrávat a svezl se se slzama...