Byla tam část kdy zrovna nějaká hnusná holka vyskočila přímo do obrazovky „aaaaaaa kurvaaaa" zakryla jsem se dekou kterou jsme měli na sobě, pomalu jsem se podívala z pod deky, horor se sekl a Dominik nikde, začala jsem se bát „Domi? Kde si? To není sranda já se bojím" šeptala jsem „tady jsem" zařval po hodně dlouhém tichu „kurva do píči Dominiku ty ses asi posral ne?" začal se smát, mě se to nelíbilo takže jsem ho povalila pod sebe „nebudeš se smát" vystrašeně se na mě podíval. Vytáhla jsem dva provazy ze šuplíku a přivázala jsem mu ruce k rámu postele a to stejné i nohy, stáhla jsem mu kalhoty i s boxerkama „to neuděláš" podíval se na mě zoufale „ale udělám" začala jsem mu pomalu honit a dávala jsem mu pusinky po celém jeho kamarádovi, on se kroutil a sténal „ne prosím stop" řekl mezi jeho vzdychy „nemáš se mi smát" slezla jsem z postele a šla si stoupnout tak aby na mě viděl. Začala jsem se svlíkat přímo před ním „Ell prosím už dost" řekl když už jsem si sundávala kalhotky „okey" hodila jsem po něm svoji podprsenku a usmála se. Rozvázala jsem ho a on mě hned hodil pod sebe, strhl mi kalhotky a začal tak silně přirážet že mi tekly slzy a litovala jsem toho co jsem mu udělala před chvilkou „se mnou si nebudeš hrát" zašeptal mi do ucha když skončil a začal mi utírat slzy z obličeje, pak už jsme jen usnuli.
Ráno jsem se probudila a bylo mi strašně špatně, přišlo mi to divný protože jsme nepily, zvedl se mi žaludek a já rychle běžela na záchod, jakmile obsah mého žaludku skončil v záchodové míse šla jsem si umýt pusu. Mé kroky mířily do kuchyně, Dominik tam něco vařil, ucítila jsem vůni jídla a zase jsem běžela na záchod, opět se můj žaludek vyprázdnil a já se rozhodla že si vezmu prášek a zkusím jít spát „Elli copak se děje?" zeptal se mě Dominik „nevim, je mi špatně, dvakrát jsem se poblila" „nemůže to být těho-" nestihl to doříct protože jsem mu skočila do řeči „ne nemůže, kurva ne vždyť beru prášky a a používáme ochranu" začala jsem panikařit „Elli klid, zajdu koupit těhotenský testy, bude to v pořádku uvidíš" obejmul mě a dal mi pusu na čelo „tak dobře, a děkuju" řekla jsem mu a usmála se. Byla jsem vyděšená že budu fakt těhotná.
Slyšela jsem klíče v zámku bylo mi jasné že je to Dominik, „tak tady to je" prohlásil a usmál se „tak já to jdu zkusit" nejistě jsem se usmála a odešla jsem na záchod. Postupovala jsem přesně podle návodu na krabičce. Těhotenský test jsem držela v ruce a klepala jsem se, nakonec jsem ho otočila k sobě, NEGATIVNÍ, hned jsem se usmála a běžela jsem za Domčou „je negativní!" zakřičela jsem „no vidíš, já říkal že to bude v pohodě" usmál se na mě.
Je večer, už je mi dobře, asi jenom nějaká nevolnost. Je asi sedm večer. Najednou se mi rozrazí dveře od pokoje „Ell, obleč si na sebe něco pohodlnýho a za 10 minut dole" řekl rychle Dominik a pak zmizel, úplně jsem to nechápala ale neřešila jsem to a šla jsem si hledat něco na oblečení. Nakonec jsem si vybrala roztrhané černé džíny a k tomu bílý crop top, ještě jsem se lehce nalíčila vzala jsem si mobil a šla jsem směrem dolů. Dole u auta na mě čekal Dominik, „tak prosím" řekl a gentlemansky mi otevřel dveře od auta, nastoupila jsem a Dominik z druhé strany taky. „kam vůbec jedeme?" zeptala jsem se ho když se auto rozjelo „to uvidíš" řekl a položil mi ruku na stehno. Vyjeli jsme z Pardubic a Dominik zatočil do prava, zastavil, vystoupil, oběhl auto a opět mi gentlemansky otevřel dveře, vystoupila jsem a on mě chytl za ruku. Šli jsme do nějakého kopce postupně začalo zapadat slunce „Domi já už nemůžu, bolí mě nohy" kňučela jsem, Dominik mě vzal do náručí a nesl mě. Dorazily jsme až na samotný vrch tohoto kopce, byla tam lavička ale byla tam ještě jedna věc... nádherný západ slunce „t-to je krása" řekla jsem a zůstala jsem tam stát s otevřenou pusou, Dominik se jen usmál „pojď si sednout" řekl a ukázal na lavičku. Seděli jsme tam mlčky už asi hodinu „Ell?" zeptal se mě Dominik „ano?" otočila jsem se na něho „chci aby jsi něco věděla" bylo vidět že znervózněl
Taaaaakže máme tu po hodně hodně hodně dlouhé době další část 💕
Snad se vám líbí ❤️
Budu ráda za každou hvězdu!!✨
Váš Toustík 👀❤️
ČTEŠ
Miluju tě Dominiku //FF Nik Tendo//
Cerita Pendek„Raz, dva, tři, čtyři, pět, šest, sedm číslo bytu ve kterým jsem poznal tvoji dceru" u posledního slova se mi prolomil hlas, zase jsem si na ni vzpomněl „kurva já to prostě nedám!" zařval jsem na Radka kterej mi pomáhal nahrávat a svezl se se slzama...