Vypadala jak příšera, já se jí po včerejšku ani nedivim „dobré ráno" zachraptěla „no dobré" pousmála jsem se „lásko dneska tě chci někam vzít" vyvalil na mě Dominik „fakt? super půjdu moc ráda" usmála jsem se na něho a dala mu pusu.
Dominik mi přišel dneska hodně tichý „Domi?" zeptala jsem se opatrně „hm" podíval se na mě a falešně se usmál „jsi nějaký tichý, děje se něco?" „nic se neděje" řekl už ostře „vidím že se něco děje tak mi prosím řekni co" zvedl se z gauče „co kurva nechápeš na tom že se nic neděje" zařval na mě „Dominiku normálně jsem se zeptala tak mi podle toho taky odpovídej!" řekla jsem ostře už i já "a co ti je vůbec do toho kurva?!" „jen se o tebe bojím!" řekla jsem mu hodně překvapeně protože takhle jsem ho ještě neviděla „chováš se jak moje matka" uchechtl se „Dominiku víš co říkáš?!" řekla jsem se slzama v očích „nebuď hysterická" uchechtl se obul se a slyšela jsem jen zabouchnutí dveří, tohle mě dostalo na kolena „Domi" řekla jsem když jsem brečela, sice už byl dávno pryč ale mě to bylo jedno.
Přišel za mnou Jakub „Elli nevíš náhodou kde je Dominik?" „no potřeboval si něco zařídit" zalhala jsem ale Jakub to nepoznal „aha dobře"
Právě jdu parkem a přemýšlím co jsem udělala špatně že se Dominik chová takhle, najednou mi začne zvonit mobil a na něm se ukáže Domča❤️ hovor ihned přijmu „ahoj lásko přijď domů" řekl mi do telefonu Dominik a hned to položil, v ten moment jsem začala utíkat co nejrychleji domů. Byla jsem u dveří a začala odemykat, otevřela jsem dveře, všude byly okvětní lístky růží které vedly až do mého pokoje, na posteli seděl Dominik s úsměvem na tváři, v levé ruce měl obrovský puget růží a v druhé ruce měl obřího plyšovýho méďu, začali mi slzet oči, on se zvedl a obejmul mě „omlouvám se za to jak jsem se choval" zamumlal mi do vlasů „t-to už je dobrý" řekla jsem mezi vzlyky „miluju tě" řekl mi a políbil mě.
Seděla jsem u sebe v pokoji a čumněla jsem do mobilu, Dominik si jel něco vyřídit do Prahy takže tu není. Uslyšela jsem zaťukání na dveře „dále" řekla jsem, dveře se otevřely a v nich byl Jakub „ahoj..ehm...no víš já jsem se tě přišel zeptat co má Tina ráda? protože ke mě má přijít tak abych věděl" podíval se na mě s úsměvem „hele brácha kup jí puget růží, nějakou bonboniéru a třeba malýho plyšáka bude ráda za každou maličkost uvidíš" mrkla jsem na něho „děkuju moc!" řekl a obejmul mě „no jo no jo" „hele tak já už musim pa" řekl rychle a už jsem uslyšela jen zaklapnutí dveří „Tina bude nadšená, takovou radost jí ještě nikdy nikdo neudělal snad" řekla jsem si pro sebe a šla se dívat na nějaké filmy.
Bylo asi deset večer a já uslyšela klíče v zámku, byl to Kuba „ahoj" řekla jsem po tom co přišel do obýváku „ahoj" obejmul mě „tak cooo povídej přeháněj" „bylo to úžasný s Tinou si strašně rozumíme a ty dárky jí rozbrečely" řekl šťastně „tak to je supeer" vypískla jsem jak malý děcko.
Sedíme na gauči v obýváku a ve dveřích se opět ozvou klíče „Domčaaaa" zařvali jsme sborově s Jakubem „co jeee? Jste se mě nemohli dočkat nebo co" začal se smát Dominik a já mu hned skočila kolem krku „chyběl jsi mi" dala jsem mu pusu na nos „ty mě taky, nemohl jsem se dočkat, byla to věčnost bez tebe" usmála jsem se a odtáhla jsem se „pojď sem brácho" řekl Kubovi a roztáhl ruce na náznak obejmutí „no joo taky si mi chyběl brácho" řekl mu Jakub, jsou spolu strašně roztomilý, ještě jak je Kuba menší než Domča, musela jsem se usmát když jsem se na ně dívala „Elli a když jsem tady celej den nebyl tak co kdyby jsme se šli dívat na filmy?" zeptal se mě Domča když se s Jakubem odtáhli „no jasně!" vypískla jsem,on se jen usmál a šli jsme do pokoje. „dáme horor" řekl Dominik když jsme hledali film „neee to neee já se budu bát" řekla jsem „prosiiim" zakňučel „no tak jo, ale budeš se mnou muset jít pak i na záchod" on se začal jenom smát.Takžeeeeee máme tu krásnou kulatou 10 část mého příběhu❤️
Doufám že se vám líbí❤️
Váš Toustík👀❤️
ČTEŠ
Miluju tě Dominiku //FF Nik Tendo//
القصة القصيرة„Raz, dva, tři, čtyři, pět, šest, sedm číslo bytu ve kterým jsem poznal tvoji dceru" u posledního slova se mi prolomil hlas, zase jsem si na ni vzpomněl „kurva já to prostě nedám!" zařval jsem na Radka kterej mi pomáhal nahrávat a svezl se se slzama...