13. fejezet: Kupidó

200 37 12
                                    

Még aznap, késő délután Charlie úgy döntött, hogy meglátogatja Lola-t. Majdnem hat óra volt, mikor odaért barátnője szalonjába. Direkt így időzített, hiszen tudta, hogy hamarosan záróra lesz. Mikor beért, Lola éppen az utolsó simításokat végezte a zárás előtt.

- Éppen időben! - kiáltott fel, mikor meglátta Charlie-t - Fogj egy seprűt és segíts!

- Nem dolgozni jöttem. - zuttyant le a lány az egyik székbe - Hulla fáradt vagyok.

- Ó, te szegény! - játszotta magát Lola - Úgy sajnálom, hogy az álommeló így kifáraszt. Szerinted én nem vagyok hulla?

- Kuss! - intette le Charlie - Neked ez az álommelód, úgyhogy ne akarj lelkiismeret-furdalást kelteni bennem.

- Jól van, kisasszony! - dobta le a rongyot Lola, majd leült egy másik székbe - Milyen volt a napod? Tudom, hogy nem mesélhetsz semmit, de azt azért csak elmondhatod, hogy hogyan érezted magad.

- Nagyon jó volt. - mosolyodott el Charlie - Imádom ezt csinálni. Ma már forgattunk, és megismertem egy csomó új embert.

- A színészeket is? - csillant fel Lola szeme.

- Akiket ismerhetsz, azok a Mike-ot és Dustin-t alakító gyerekek. - adott egy kis infót a lánynak.

- És milyenek voltak?

- Nagyon kedvesek. De tényleg. Sokkal aranyosabbak, mint azt gondolná bárki is. Mindenki aranyos. Úgy viselkednek velem, mintha ezer éve ott dolgoznék. - mesélte boldogan Charlie - Például meghívtak a holnap esti iszogatásra is.

- Komolyan? Hova?

- Még nem tudom. - rázta a fejét a lány - De ha tudnám, akkor sem mondanám el.

- Miért? Szerinted megjelennék ott? Vagy mi? - háborodott fel Lola.

- Miért? Nem? - kacagott Charlie.

- Nagyon vicces. - morogta Lola.

- Nem lenne érdemes betörnöd, mert ha jól tudom, nem sokan leszünk. A színészek közül meg szinte senki.

- Ki hívott el?

- Az egyik maszmester, akivel együtt fogok dolgozni.

- Pasi? - húzogatta a szemöldökét Lola.

- Az. - válaszolt Charlie, szemeit forgatva.

- Jó pasi?

- Nem rossz. - rántotta meg a vállát a lány. Aidan tényleg helyes fiú volt, meg kedves is. De Charlie nem gondolt rá úgy, elvégre a fiú aumkatársa.

- Ha nem rossz, akkor tuti, hogy valami görög isten. - lelkesedett be Lola - Hogy néz ki?

- Öhm... Várj! - nyúlt a táskájába Charlie, hogy előkotorja a telefonját - Bejelölt Instán.

Miután meglelte a készüléket, pötyögött párat a képernyőn, majd megnyitotta Aidan Instagram fiókján a legutóbbi képet, és Lola felé tartotta.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The Color Of Nature [Joseph Quinn Fanfiction] - SZÜNETEL Where stories live. Discover now