1

1.9K 48 7
                                    

AUTHOR POV

Ora shenonte 6:40 am dhe alarmi si cdo dite ra edhe sot. Zgjati doren ta fikte ate zile te mallkuar qe ja prishte rehatin e gjumit cdo mengjes. Shfryhu e lodhur dhe ashtu me sy te pergjumur u ngrit nga krevati, shkoj ne banje, lau fytyren e saj te bardhe dhe nisi te behej gati.

Ishte studente ne vitin e dyte ne universitetin e drejtesise ne Angli. Nje vajze 21 vjecare, e brishte edhe e embel ne dukje por krejt ndryshe nese do e njihje nga afer. Jetonte vetem ne apartamentin e saj te vogel diku ne veri te Londres pasi prindrit e saj ishin te divorcuar prej vitesh. Nuk i shihte shpesh pasi te emen Amanden e kishte larg ne Australi ndersa i ati Aleksin ne Kanada, por nuk interesohej shume per ta e as ata per te bijen. Motra dhe vellezer nuk kishte, ndonjeher ndihej keq per kete gje por si nje njeri me shoqeri te mire e anashkalonte kete fakt.

Studionte fort pasi ishte endrra e saj qe te behej nje gjyqtare e zonja dhe e suksesshme. Pas shkolle vazhdonte praktiken si juriste ne nje zyre avokatie te njeres prej pedagogeve te saj. Ishte goxha e afte dhe ndonese fitonte mire per te plotesuar kushtet e veta te jeteses.

Yup, kjo pra eshte Tiana.

Ne universitet njihej pothuajse nga te gjithe jo vetem per zgjuarsine e saj qe e dallonte nga studentet e tjere por edhe per pamjen.

Ishte duke pritur autobuzin per te shkuar ne universitet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ishte duke pritur autobuzin per te shkuar ne universitet. Kufjet nuk i hiqte pothuajse asnjehere nga veshet, jetesa vetem e kishte ber qe te gjente nje mike te heshtur si muzika e cila nuk e linte as edhe nje sekond vetem.

Jetonte ne nje zone te populluar nga shqiptar edhe cdo dite shihte fytyra te reja sidomos ne stacionin ku priste zakonisht. Ajo e dinte mire si ishin shqiptaret duke qen edhe vet e tille, e dinte akoma edhe me mire si ishin ata emigrantet shqiptar te vendosur ne Angli. Por ishte mesuar me ngacmimet e tyre te cilet nuk i benin pershtypje fare.

Autobuzi erdhi dhe hipi me qetesi.
Sapo arriti ne shkolle nisi mesimin si zakonisht, e prisnin plot 7 ore te lodhshme por qe asaj i pelqente gjithsesi.

*
Ishte ora e fundit, qendronte e ulur ne rreshtin e pare bashke me shoqen e saj me te mire Reda.

-Oooo u lodha smundem me- shfryhu Reda duke u shtrir siper tavolines gjigande.

-Kur e mendoj qe me duhet te shkoj edhe ne pune pas kesaj ore o Zot mos me luaj Red- ja ktheu Tiana

-Ti je e fort Tia.

-Seshte se kam zgjidhje tjeter.

Biseda e tyre e shkurter ngeli pergjysem kur dera e salles u hap dhe para syve te tyre u shfaq nje mashkull i ri ne moshe, i veshur serjoz, ne njeren dore mbante nje cante te zeze ndersa tjetren e mbante ne xhep.

-Prit se tani me duket se me erdhi frymezimi - u degjua zeri i Redes teksa rregullonte bluzen e shkurter qe mbante veshur.

-Budallaqe- tha duke qeshur Tiana.

-Atehere pershendetje te dashur student, une quhem Troi Diverson dhe jam profesori juaj i ri i lendes e drejte penale (po e bej pedagog te penales meqe esht my fav🥰)

-Diverson? A nuk e ka keshtu mbiemrin edhe profesoresh Sofia?- pershperiti Reda me veshin e Tianes.

-Khem.. vajza pse nuk e ndan me klasen ate cfare po i thua shoqes- foli ai.

-Emm...

-Sa kohe duhet te presim?- foli ai duke kryqezuar krahet dhe duke u mbeshtetur ne tavolinen e tij.

-Ju jepni mesim per studentet apo doni te dini cdo fjale qe del nga goja e tyre edhe kur nuk eshte puna juaj- zeri i Tianes u degjua ne te gjithe sallen. Gjithmon e mbronte shoqen e saj pasi e dinte sa keq ndihej ajo kur skishte cte thoshte.

Syt e tij tani ishin mbi te, gjithashtu edhe te sajat. Nje nenqeshje u pa ne fytyren e tij dhe u pasua nga nje perplasje e lehte duarsh.

-Dakort atehere, fillojm.

Qetesia ra ne salle per disa minuta derisa mesimi filloi. Tiana ishte e perqendruar por here pas here syt e saj takonin te tijet, ishte e painteresuar, e ftohte dhe pa asnje shprehi ne fytyren, njejt si ajo edhe ai.

-Ne rregull atehere bejm 5 min pushim dhe vazhdojm perseri pra- u degjua zeri i Troit.

-Ne rregull atehere bejm 5 min pushim dhe vazhdojm perseri pra- u degjua zeri i Troit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Troi Diverson señoritas

                                 ***
Holaaa ky esht libri im i par dhe esht nje frymezim i momentit, kam shum koh qe nuk shkruaj por thash pse jo. Nuk e di nese do pelqehet nga dikush por shpresoj qe te ndodh. Faleminderit qe po e lexon kushdo qofsh
❤️‍🔥

𝐈 𝐃𝐎𝐁𝐄𝐓 𝐏𝐀𝐑𝐀 𝐓𝐄𝐉𝐄Where stories live. Discover now