1 jave me vone
TIANA POV
Sa perfundova ujitjen e bimeve edhe per sot. U futa direkt ne dush qe te vija ne vete sepse spo e ndjeja fare turpin. Dola nga dushi edhe isha super e lodhur e vetmja gje qe doja ishte te flija. Por ja qe deshira ime skishte ne plan te plotesohej ose keshtu dukej nga mesazhi qe sapo erdhi ne telefon.
Eni❤️
Jam te dera.Cfare!!!
Ne fillim mendova ta lija aty te priste sa te vishesha dhe te thaja floket por jashte ishte duke ren shi. Kishte 1 jave qe sishte dukur pse erdhi sot?Eni❤️
Do me lesh edhe shume te pres???Varja, shkova ashtu sic isha e mbeshtjell me peshqir. Shkyca deren qe te mund te hynte vet. Hapi deren dhe sa e pash kuptova qe me kishte marr malli per te. Ndodhej aty i veshur i gjithi me te zeza sic vishej zakonisht. I ishin lagur floket e zinj por qe dukej bukur edhe ashtu. Nuk isha une e vetmja qe i kisha ngulur syt por dhe ai. Po me shikonte nga koka tek kembet a thua se sme kish par kurre.
-Qenke ber gati picirruke- tha me nje buzeqeshje djallzore.
Dhe ja ku gjithe romanticiteti ra ne toke. Shfryva dhe shkova ne dhome te vishesha, arrija ta degjoja te qeshuren e tij pas shpines sime. U futa ne dhome dhe mbylla deren por jo me celes.
Hodha peshqirin ne toke, vesha nje pale te brendshme te zeza dhe sa u bera gati te vishja pizhamet zeri i tij me ndaloj.
-Mos vish gje tjeter- tha duke hyr.
-Cfare dreqin ben dil jasht- bertita.
Me ka degjuar ndonjehere qe te me degjoj sot? Sigurisht qe jo, nuk doli. Qeshi dhe filloj te vinte drejt meje.
-Ke turp nga une?- tha duke me prekur faqen.
Gishtrinjt e tij ishin akull te ftohte por me pelqente ajo ftohtesi sic me pelqente edhe ftohtesia e zemres se tij.
-Pse erdhe En?
-Smund te vij ne shtepine time?
-Mund te vish nese ke dicka te rendesishme per te ber jo se...
-Pse a sje ti mjaftueshme e rendesishme?
Nuk fola me. Isha e rendesishme per te?
Smund ta besoj dot, doja shume ta besoja por smundja.-Mjaft u talle me mua dhe ik tani- thashe duke u larguar nga dhoma por ai me ndaloj.
Me kapi tek beli dhe me ktheu nga vetja. Po me shikonte ne sy dhe arrija ta kuptoja qe spo genjente. Uli syt te me shikonte buzet e ne fraksion sekondi i ngriti per ti takuar edhe njeher me te mijet.
-Me ka mar malli per ty- kaq tha dhe pastaj te vetmet qe e vazhduan biseden ishin buzet tona.
*
E shikoja tek flinte i qet dhe ma mbushte shpirtin plot. Cdo here qe e shihja kuptoja se kisha ren ne dashuri me kete njeri. E kishte zene gjumi i kthyer nga ana ime e mund tja shikoja cdo cm te fytyres se tij perfekte. Njerin krah e kishte vendosur poshte qafes time ndersa tjetrin siper kofshes. U shkeputa nga mendimet per Enin kur telefoni nisi te me binte.
Troi.
Nuk e hapa. U luta qe Eni mos ta kish degjuar por atij veshtire se i shpetonte gje. Hapi syt dhe ashtu pergjumesh foli.
-Kush mori?
-Askush vazhdo fli.
-Tiana?
-Me thuaj.
-Mos me genje.- i kishte dal gjumi mesa duket.
-Nese ta them do merzitesh shume me mua.
-Nuk merzitem per asgje me ty- tha duke me par ne sy.
Kisha vemendjen e tij si asnjehere me pare. Mora fryme thelle dhe fillova...
-E mban mend ate nat kur u talle me ndjenjat e mija?
Aprovoj me koke.
-U lendova shume nga sjellja jote atehere dhe vendosa te merja hak. Troi po merret me ceshtjen e vrasjes qe bere ti dhe vendosa ta ndihmoj. Duhet te te beja ty te bije ne dashuri me mua me qellim qe te siguroja provat e mundshme per te te futur ne burg.
Fytyra e tij nga e qet qe ishte para disa minutave ishte zhdukur. Me shume se i nevrikosur dukej i zhgenjyer, e dalloja ne syt e tij.
-Me vjen keq... nuk e dija qe gjerat do shkonin deri ketu mes nesh.
Nuk foli asnje fjale, u ngrit nga krevati dhe nisi te vishej me shpejtesi.
-Jo En mos ik te lutem.
Ju luta mes loteve qe smund ti mbaja dot me. Nuk me degjoj.
-Te lutem me fal do i them qe hoqa dore, te lutem mos ik- qaja dhe e terhiqja nga krahu por smunda dot ta ndaloja. Me shtyu dhe u largua.
Ngela perseri e vetme por kete here kishin ngelur te perhapura ne dhome edhe copat e zemres sime te thyer nga vet une.
Doja ta zhdukja veten time ne ato momente, qaja, bertisja dhe shaja me ze te lart veten. Ashtu sic isha me gjithe ate inat e merzi, mora telefonin dhe telefonova ate.
-Mirmbrema dri...
-Heq dora nga e gjithe kjo
-Cfare?
-Nga gjithe ky budallik per fajin tend e humba Enin. Mallkuar qofsh
Nga ana tjeter e telefonit degjoja te qeshuren e tij te shemtuar.
-Me dhimbsesh Tiana.
Nuk e lash me te fliste, mbylla telefonin dhe e flaka mbi krevat. U ula ne dysheme dhe nisa te qaja perseri. Isha treguar nje budallaqe e vertet.
***
Heyyy
E di qe po i bej pak te shkurtra pjeset po skam shum koh dhe me ka ikur pak frymezimi😕
Gjithsesi shpresoj tju pelqej deri tn🥰❤️🔥