Ishte mbeshtetur tek koka e krevatit dhe shihte Enin para saj duke hequr bluzen edhe xhinset. Okeeej situata po nxehej pak.
U shtri ne anen tjeter te krevatit dhe me ze gati te ulet i tha...-Te dua ketu- duke i ber me shenje te shtrihej ne kraharorin e tij.
E ajo ashtu beri. Vendosi koken fiks aty ku zemra e tij pulsonte dhe u mundua te behej njesh me te. Ai nga ana tjeter luante me floket e saj te gjate ndersa me doren tjeter i ledhatonte faqen. Qendruan per nje kohe te gjate ashtu, pa folur asnje fjale. Ai here pas here i linte ndonje puthje te vogel ne koke dhe asaj i pelqente.
-Vertet nuk te kishte mar malli per mua picirruke?
-Ti e di pergjigjen- tha ajo e ai qeshi.
I vendosi doren ne mjekerr e i ngriti koken per ta par ne sy. Dhe ja ku syt e tyre u takuan, shkelqenin njeri me shume se tjetri. Eni u afrua dhe la nje puthje te lehte mbi buzet e saj.
-Je kaq e pafajshme Tiana- tha ne fund.
Per nje moment ngeli pa fjale. E pafajshme ajo? E pafajshme ajo femer qe kishte ne plan te te fuste pas hekurave? Ajo e pafajshme? Jo or mik, nuk ishte e tille.
-Pse mendon qe jam e tille?
-Akoma nuk e ke kuptuar qe ai njeri do te te bej tijen. Nuk i intereson fare e ardhmja jote i intereson vetem te te fusi rakun kaq. Njerzit si ata nuk njohin asgje tjeter pervec pushtetit dhe paras.
Vertet mendonte se ajo ishte aq budallaqe sa te mos e kuptonte se cfare donte ai? Po prit pak...
Njerzit si ata? Kush ata?
Eni po e mbushte koken e saj me shume pikepyetje.-Kush ata En?
-Familja e tij dhe shoket e tyre- tha duke u ngritur nga krevati ter nerva dhe shkoj te merte cigare ne xhepin e xhupit.
-Ti nuk e njeh fare familjen e tij.
Nuk i pelqeu ajo cfare ai tha. Sofian e njihte dhe e respektonte, e kishte ndihmuar shume qe te pervetesonte profesjonin e saj.
-I njeh ti?
-Po.
-Ke njeh ti Tiana? Njeh ate maman e tij kur¥e qe shkon me cdo polic te korruptuar qe hyn ne shtepine e tyre? Njeh babain e tij qe eshte kryetari i Gjykates se Larte, njeriu me i korruptuar ne vend.. o mos me thuaj qe njeh ata vellezerit e tij shkerdhata qe jane kundershtaret e mi prej vitesh dhe duan te me heqin qafe.
Ke njeh Tiana me thuaj?Kishte ngelur e shtangur. Nuk dinte ke ndjenje te ndjente te paren, frike nga fytyra e nevrikosur e Enit i cili dukej sikur ishte gati ta hidhte ate shtepi ne toke nga gjithe ai inat. Apo te ndjente fajin per ate cfare ishte duke bere?
-En?
Ktheu koken duke pritur qe te fliste.
-Mos ndoshta ai personi qe te plagosi, ishte njeri nga vellezrit e tij?
Aprovoj thjesht me koke.
Nuk folen asnjeri asnje fjale. Pasi fiku cigaren e trete u ngrit nga krevati dhe nisi te vishej, por ajo e ndaloj duke e kapur nga krahu.-Mos ik, rri me mua sonte te lutem.
Po i lutej vertet, e donte ta kishte prane. Dhe ai ashtu beri, u shtri dhe ajo u struk ne kraharorin e tij. Per Tianen nuk kishte vend me te sigurt ne bote se ai, ishte e sigurt per kete.
*
Hapi syt dhe u kthye nga ana tjeter e krevatin por ishte bosh. Eni ishte larguar. U merzit qe kishte ikur ashtu, u merzit shume ne fakt por ja qe i tille ishte ai djale. Mori telefonin dhe pa 2 mesazhe.Eni❤️
TroiHapi mesazhin e Enit te parin.
Me fal qe ika ashtu por me doli nje pune urgjente. Po me mungon aroma jote❤️
I mungonte aroma e saj.. i kishte shkruar qe i mungonte aroma e saj. Ishte kaq e lumtur sa arrinte ti ndjente fluturat ne stomak qe ishin gati te shperthenin.
Per nje moment e harroj fare se cfare ishte duke ber derisa lexoj mesazhin e Troit.
Mirmengjes drite
Si po shkojn gjerat?
Deri tani mire.Cfare mund ti thoshte tjeter?
Qe nje nat me para kishte ndar krevatin me personin qe ai donte ta zhdukte.
E kishte urryer Troin qe dite e par qe e kishte pare por pasi nates se mbremshme e urrente akoma me shume. Do hiqte dore nga bashkpunimi me te. Nuk mundej ta vazhdonte dhe do ja thoshte kete gje atij legenit. Sa u be gati te ngrihej nga krevati i erdhi nje tjeter mesazh.Troi
Kam nisur ne Gjykate dosjen me referencat e tua. Sapo te diplomohesh do te kesh vendin tend atje.He pra tani po tallej ky. Nuk mund tja bente kete. Ishte midis dy zgjedhjeve tani sic kishte qene ne fillim. Te hiqte dore nga endrra e saj apo nga djali qe donte?