-Keto jane 2 ceshtjet e fundit qe kane ardhur sot profesoresh.
Ishte ora 11 e darkes edhe ajo ndodhej akoma aty edhe pse orari i saj i punes kishte perfunduar qe ne 9.
-Faleminderit Tiana, je duke bere nje pune te mire dita dites. Nese vazhdon keshtu do ta kesh me te lehte te ushtrosh profesionin- i tha Sofia me nje buzeqeshje ne fytyre.
-E thene nga ju e vlersoj shume a mund...
Por fjala e fundit i ngeli ne fyt kur degjoj te hapej dera e zyres dhe nga ajo te hynte nje mashkull i njohur tashme per Tian.
-Troi eja brenda zemer- foli Sofia.
-A nuk eshte pak vone per te punuar deri tani mami.
Mami- perseriti me mendje Tiana ndersa ata te dy perqafoheshin.
-Tiana te prezantoj me djalin tim Troin, tani besoj se do e shikosh me shpesh pasi do te jet pedagog ne fakultet.
-Gezohem- foli ftohte ajo.
-Edhe une. Punon ketu?
-Po eshte nje nga studentet e mija me te mira dhe pas shkolle punon si asistentja ime.
-Hmm.. nga me te mirat?- tha ai me nje ton ironik.
-Te duket e pamundur?- ja ktheu ajo e bezdisur.
Nuk mori pergjigje prej tij vetem nje nenqeshje, e kishte zakon si duket ate nenqeshje.
Trap zalli mendoj me vete.
-Epo eshte goxha vone edhe Tiana duhet te shkoj ne shtepi, eja te te shoqerojm ne- foli Sofia
-Jo ska gje mund te shkoj vet.
-Ok meqe po kembngul- foli ai
Tia i tha vetem nje gjys veshtrimi pa piken e deshires per ti folur.
I tha naten e mire te dyve nene e bir dhe u largua. Eci pak deri ne stacionin e autobusit dhe hipi sapo ai erdhi. Nuk e kishte shume larg shtepine nga puna por duke qene vone edhe dimer me mire ikte keshtu. Sapo zbriti degjoj zhurme dhe zera, flisnin shqip. Me siguri ndonje grup budallenjsh duke i zen si cdo nat mendoj dhe e pashqetesuar u drejtua per ne shtepi. Kishte nje shtepi normale jo shume te madhe por qe i mjaftonte per 1 person.
Hodhi canten ne divan, hapi frigoriferin dhe mori nje pice te ngrir e vendosi ne tave dhe e futi ne furre, pertonte te gatuante kaq vone.
Derisa pica te behej u shtri ne divan dhe filloj te hapte rrjetet e saj sociale. Sa nuk i ra telefoni nga dora kur degjoj te shtenat e armeve qe vinin nga jashte. Sherre shqiptaresh degjonte cdo nate si benin me pershtypje por arme shume rralle, e friksonte vetem fakti qe ne lagjen e saj askush nuk e njoftonte policine ne keto raste pasi ishin vetem shqipe. Pas disa sekondave ishte qetesi, u tremb nga zilja e sobes qe njoftoj se darka e saj ishte gati, shau nen ze dhe u ngrit.U ule te hante por si duket sdo te gjente qetesi sonte. Disa te trokitura ne dere e ben te cohej, ndonese e friksuar perseri nuk nguroj te hapte deren. Para saj ndodhej nje djale i gjate, me mjekerr dhe me floket e shpurfuritur. Kishte ven njerin krah ne anesoren e deres se saj dhe tjetren e mbante ne brinje.
Well hello there
Ky seksi ktu esht EniNgriti koken per te par vajzen te cilen i hapi deren kur nderkoh kjo e fundit kishte ngrir aty.
-Te lutem me ler te futem- foli me ze te ngjirur por goxha hot.
Tia nuk e mendoj dy here, u step mbrapa duke e lejuar te futej. Sapo mbylli deren degjoj sirenat e policise.
-Nese toket dikush mos e hap deren- foli djali i panjohur duke shkuar drejt divanit te saj dhe u ul qetesisht.
Apovoj thjesht me koke dhe shkoj te merte kutine e ndihmes se shpejt ne banje.
-Divani eshte shume i vogel eja shtrihu ne krevat- i tha teksa ju afrua qe ta ndihmonte te ngrihej.
Vendosi njeri krah tijin mbi shpatullen e saj dhe nisen te ecnin te dy drejt dhomes, dreq sa i rend ishte. E ndihmoj te shtrihej ngadale duke i vendosur nje jastek per tu mbeshtetur ne koken e krevatit.
U ul afer tij dhe ja largoj doren e gjakosur nga aty ku e mbante. I ngriti bluzen dhe pa prerjen ne trupin e tij.
-Do ta mjekoj me kujdes mos u shqeteso.
Ai nuk foli thjesht renkonte me ze te ulet nga dhimbjet.
Tiana dukej njeri i ftoht por nuk ishte edhe aq kur vinte fjala tek njerzit qe kishin vertet nevoj per ndihme. Mori ujin e oksigjenuar dhe me nje pambuk filloj te pastronte plagen. Ai vazhdonte te renkonte ndersa ajo i kerkonte falje pas cdo shtremberimi ne fytyren e tij, fytyren e tij te bukur. Ja fashoi me fund dhe ai sikur ra ne qetesi. Me nje pecete i fshiu djerset tek balli dhe ne fund perfundoj duke pare ate. Kishte gati 1 ore me djalin e panjohur dhe akoma skishte gjetur 1 min kohe per te. Kishte sy ngjyre blu, buze mesatare, mjekerr te shkurter, flok kafe te gjate dhe vetulla te plota, trupin e formuar mire edhe pse me shenja te vogla ne disa vende.
-Une jam Eni- i tha ne shqip.
-Tiana...nga e di qe jam shqiptare?
-Sepse vetem nje vajze me tru shqiptari mund te jetoj ne nje lagje kaq te rrezikshme.
-Per sa kohe qe une nuk ngaterrohem me njeri skam pse te jem e rrezikuar.
-A te ka thene njeri qe je shume budallaqe?
-Me fal? Te futa ne shtepi ne mes te nates, te mjekova u kujdesa per ty dhe ne vend te me thuash nje faleminderit po me ofendon?
Ci dukej vetja atij.
-A nuk e pe se cfare ndodhi sot ketu.
-E pash.
-Epo atehere cfare pret pse nuk largohesh?
-Nuk dua.
-Si te duash nuk eshte se me intereson ne fakt.
Kishte ngelur aty e shtangur para tij dhe sfoli asnje fjale. Si mund te jet nje njeri kaq idjot nuk arrinte ta kuptonte.
-Tani dukesh mire mund te largohesh- foli gjithe inat.
-Nuk dua.
-Je ne shtepine time.
-Edhe?
-Edhe cohu e zhduku jashte- beriti ajo
-Qetesohu tiger, neser ne mengjes nuk do te jem me ketu te premtoj.
Nuk foli me skishte nerva te merrej me te. Ora kishte shkuar 1 dhe asaj i duhej te flinte, kaloj ne anen tjeter te krevatit dhe u shtri. Nuk i interesoj qe ai ishte aty shume afer saj, cmund ti bente ishte i plagosur ne fund te fundit. Ishte nentor dhe i ftohti i Londres ndjehej edhe nen batanijen e ngrohte te Tias. Kishte filluar ta zinte gjumi kur ndjeu nje krah rreth belit te saj. Ndjeu frymen e tij ne qafe dhe u paralizua per nje moment.
-Mos thuaj asgje- peshperiti ai me ze te ulet.
Tia nuk foli po i pelqente ai shtrengim i vogel, e ashtu e kaploj gjumi.
***
Sa shkruaj nje pjese me vijn ide te reja se di tani si do ta vazhdoj kte histori edhe pse vetem 2 pjes kam shkruar😐